Snažila jsem se tam dovolat několikrát, než se mi to podařilo. I po ošetření pleti, které mělo být hloubkové jsem si doma smývala make-up.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den, je mi velmi líto, že s Vaším objednáním byly problémy. Nepochybně jste se však dovolala a ošetření jste podstoupila.
Velmi mě však mrzí, že píšete o makeupu, neboť jste v informovaném souhlasu a v průběhu ošetření samotného byla poučena o tom, že na závěr ošetření používáme lehce natónovaný závěrečný krém s UV faktorem. Důvodem jeho použití je zakrytí stop po ošetření tak, abyste se ihned po po něm mohla věnovat vašemu běžnému dennímu režimu a zároveň fotoprotekční ochrana před sluníčkem. Proto je tedy zcela logické, že jste přo večerním ošetření pleti vnímala stopy tohoto sterilního makeupu (Aknecolor). Tento makeup rozhodně nebyl pozůstatkem špatného odlíčení, jak se zde snažíte naznačit.
Děkuji za pochopení a přeji pevné zdraví a hezký den, Mgr. Pavlína Blažek, majitelka kliniky
Pouzivana velmi kvalitni kosmetika vhodna i pro mou citlivou plet
Kazde osetreni bylo vzdy uzpusobeno dle aktualniho stavu me pleti
Dukladne vycisteni pleti
Stav pleti se velmi zlepsil
Obcasne cekani oproti dohodnutemu terminu
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý dem, velmi děkuji za pozitivní hodnocení, kterého si moc vážím.
Co se týče občasného časového skluzu, pak se za něj předem omlouvám i do budoucna. Na jednotlivé zákroky máme samozřejmě vyhrazeny obvyklé časy, ale slovo "obvyklé" bych ráda zdůraznila, neboť se často stává, že řešíme individuální požadavky nebo postupy, které si vyžádají vyšší časovou náročnost. Jsme zdravotnické zařízení, kde nepraktikujeme jen klasická kosmetická ošetření ale vždy se snažíme klientovi pomoci od problému individuálním postupem. To se ale předem nedá odhadnout.
Přesto pevně věřím, že i nadále budete s našimi službami spokojena a pokud už dojde k časovému skluzu, nebude nikterak dlouhý.