Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě zakoupení rodinné varianty připište do poznámky věk dětí.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Dobrý den, Jarmilo, hotel nabízí pouze možnost snídaně. Krásný den,
Míša :)
Tomáš
Dobrý den, je možné ve variantě pro pár vzít s sebou bezplatně dítě
21měs. bez nároku na stravu a lůžko? Předem děkuji za reakci, Tomáš
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, bohužel, možné to není. Děti jsou v ceně
voucheru pouze ve variantě pro rodinu. Voucher pro pár lze využít jen bez
dětí. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné dokoupit all inclusive?
Dobrý den, Jarmilo, hotel nabízí pouze možnost snídaně. Krásný den, Míša :)