Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ruční mytí interiéru vozidla vč. impregnace kůže či tepování textilních částí
Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.
Nic
OTŘESNÝ ZÁŽITEK!
První věc byla, když mi pán ráno v 8 hodin naštvaným hlasem volal, kde jako jsem, že jsem byl objednaný na čištění auta. Odpovídám, že mám v kalendáři dle telefonické domluvy při objednání čas 8:00 – 8:30. Tak mi oznámil, že to jsem si blbě napsal, že auto se dává do čištění od 7:30 do 8:00 a dohadoval se se mnou, že to je má chyba (na voucheru i webu mají otevírací dobu od 8 hodin). Po příjezdu mi znovu vynadal a oznámil, že příště mi voucher propadne. Při objednávce termínu mi po telefonu bylo oznámeno, že si budu moct auto vyzvednout cca v 10 hodin. Zeptal jsem se, zda by šlo vyzvednout třeba až kolem 16. hodiny cestou z práce. Jasně nebyl problém… Ovšem při příjezdu mi hned oznámil, že to bude stát 100,– Kč za parkovné, že to přeci mají na webu! (předtím po telefonu ani slovo). Pak se mě zeptal jestli vím, že při mokrém tepování budou sedačky úplně mokré…ok – ptám se jestli si jde připlatit za sušení. Jde, ale musí se to objednat dopředu, takže smůla! Následně si vzal klíčky a že si to přeparkuje – chci tedy nějaké potvrzení o tom, že si auto přebírají. Odpověď byla, že „není potřeba, že jsou tam pod kamerami“?!!!! Trvám tedy na předávacím protokolu – ten mi velice neochotně vypíše a oznámí mi, že bez něj mi auto pak nevydají…ještě před chvílí ten protokol nebyl potřeba?!
Při vyzvednutí zběžně kontroluji odjíždím. Doma se podívám pořádně – na kufr a do spodní části nebylo ani sáhnuto a přihrádka na brýle u řidiče též špinavá jako před vyčištěním. Tady už žádné příště rozhodně nebude!
Velice rád se k tomuto vyjádřím osobně jménem Jednatele, Smotlacha jméno mé. U celé situace jsem byl přítomen i ve chvíli, kdy kolega, který má objednávky na starost Vám volal. Za prvé volal, kde jste a nikoliv tak, že by na Vás řval nebo cokoliv jiného ale upozorňoval, že jste tu dávno měl být a zaměstnanci tu čekají a přitom měli dělat Vaše auto. Představte si i oni mají rodiny a svůj soukromí život, takže mají rozvrhnuto co mají kdy udělat, již den předem a tak se nesmíte divit, že jsme Vás zde postrádali. A chybu v diáři jste měl opravdu pouze vy, protože již 6 let klienti vozí auta mezi 7:30 a 8:00h. A dle Vás najednou nastala změna a můj zaměstnanec zničeho nic změnil pravidla a pouze u jednoho klienta?! A ano jak je na poukazu uvedeno pokud se klient nedostaví na domluvený čas, poukaz propadá ale to nastává tehdy, když klient nedorazí ani za hodinu či dvě, přece jenom jsme jen lidi a máme to v hlavě srovnané a nikdy nemůžeme vědět co se děje na druhé straně. K tomu parkovnému: pokud byste po telefonu řekl, že vůz zde budete nechávat po celý den, kolega Vám o parkovném řekne ale pokud mu tuto informaci řeknete na místě, tak těžko Vám to mohl říct při telefonní rezervaci. Pokud to nebylo nutné ve Vašem případě, nebylo to nutností vás o tom informovat. Sušení vozu lze přiobjednat na místě ale nelze přiobjednat pokud si již někdo sušení objednal. Sušení přístrojem stojí 299,-Kč a trvá to cca 5-7h a máme zde kapacitu na 3 vozy denně. Předávací protokol není důvod nevydat ale problém nastává tehdy, když pro vůz klient pošle ženu nebo třeba kamaráda! V tu chvíli předáme auto a předávací protokol zůstává u klienta, tudíž to vypadá, že auto máme stále mi a tak proto Vám kolega řekl, že je potřeba předávací protokol vrátit při vyzvednutí vozu, což je logické. Tímto jsem se vyjádřil k Vaší kovbojce s námětem - OTŘESNÝ ZÁŽITEK. Ohledně Vaší kontroly, tak kufr se luxoval a spodní část rezervy se nedělá a ani v popisu služby to není. Přihrádka na brýle? To slyším poprvé ale ani nevím kde jste v octavii měl přihrádku na brýle?! Pokud myslíte ve stropě tak ten jste opět neměl v ceně tudíž jsme na strop ani nekoukali. Tyto dvě záležitosti bychom Vám rádi udělali nad rámec služby, stačilo se zmínit i když chápu, že jste si toho všiml až doma, škoda. Tak aspoň ted víte na co máte připomenout personál v jiné myčce, když mi jsme ti špatní a dodržujeme harmonogramy a zjišťujeme kde se nám toulá klient :-(
Pohodový přístup a perfektně odvedená práce, při příjezdu se trochu vyděsili, světlý interiér a fleky všude (už jsem to tak koupil), domluvili jsme se na pořádném vyčištění, auto tam jeden den zůstalo kvůli opakovanému čištění a výsledek paráda, viz foto
trochu špatně označeno, přístup výborný
Velmi spatne provedena prace. Rozhodne se nevratim. Na palubni desce mam od spatne zvoleneho cistice fleky.
Netušíme o jaké fleky by se mělo jednat. Ještě se nám tato věc nestala za 6 let v tomto oboru. Zastavte se a koukneme na to. A z 20 bodů, které se na voze dělali poukazovat na jednu, se slovy špatně provedené práce je trochu přehnané hodnocení. Jsme jen lidi a vše se dá řešit, nikdo není dokonalí.
Domluva byla věcná a auto bylo předáno zákazníkovi zpět v domluveném čase.
Cena čištění interiéru ve finále skoro 3× vyšší, bez ochoty smlouvat, kdyby si to zákazník rozmyslel a odstoupil nebo přístavil auto o 5 minut pozdě, tak voucher propadne. Žádná cenová výhoda, prostě cena stejná jako jinde. Po čištění se druhý den objevil velký flek na sedačce řidiče i když jsem za tepováni sedaček připlácel, prostor zádveří ledabyle dočištěn, takže kvalita také průměrná. Na termín se čeká 10 dní, bohužel můj čistič má termín 30 dni, ale dělá levněji a kvalitněji. Auto zůstává odemčené v areálu. Igelit , kterým se přikreje sedačka řidiče je roztrhaný pytel na odpadky a jste ve finále mokrý. Doklad o zaplacení není vydáván automaticky. Prostě je co zlepšovat.
Cena byla navýšena o 700,-Kč jak je uvedeno na poukazu. Cena znečištění se odvíjí od pravidelnosti údržby. Poukazovat na zdražení služby je hezké ale bylo by dobré připsat kolik let se na vůz ani nesáhlo a pokud vezmeme cenu po slevě 699,-Kč a to by měl každý uživatel do vozu aspoň jednou ročně investovat, kvůli zdraví i čistotě, tak jsme Vám ušetřili tisíce. Smlouvat nepotřebujeme, asi práci děláme dobře, když jsme na 3 týdny do předu obsazeni. Smlouvat můžete na tržnici. K platnosti poukazu je vše uvedeno na poukazu i při zakoupení a i když přijedete později neodmítneme Vás, pokud nepřijedete ke konci Vašeho zaplaceného času, popřípadě se něco ze služby odebere aby se vše stihlo. Pokud klient nesouhlasí s příplatky, muže normálně odjet a poukaz mu bude vrácen od společnosti slevomat. Pokud se Vám objevil flek což se stát může, při takto neudržovaném voze a tak stačí zavolat a opravíme fleky, které po tepování ještě vznikly od spodní špíny. Zavolejte si na telefonní číslo 777 290 490 a objednejte si opravu. Pokud Váš čistič na kterého se obracíte poskytuje takovou to práci , doporučuji vyměnit a to rychle. Není divu, že je levnější, když nám byla evidentně ukázána jeho práce. Ano vůz je odemčený v hlídaném areálu a igelit na přepravu je dostatečně velký.
Vše OK!!!
Kvalita
Vše proběhlo kvalitně a včas
Nedoporučuji
Pokud jste objednaný na 8h ranní a NEDORAZÍTE tak poukaz propadá jak je uvedeno na poukazu a přeobjednání lze 24h předem.