Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní pobyt v Harrachově s polopenzí a spoustou wellness procedur
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check-in: od 16:00 do 20:00 hodin, check-out: do 10:00 hodin.
- Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
- Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám zdarma půjčí dětskou postýlku).
- Dítě do 2,9 let na přistýlce se snídaní má pobyt za 260 Kč/noc.
- Dítě od 3 do 11,9 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 690 Kč / noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 990 Kč / noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Do lázní Grotta Spa mohou pouze osoby starší 12 let. Přímo u vstupu do lázní je dětský koutek, kde si po předchozí domluvě můžete dohodnout hlídání dětí.
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den máte ještě volny pokoj od 11.-13.10. Pro dva?
Dobrý den, Veroniko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den,je možný termín druhý týden v říjnu pro 2 dospělé a 12leté dítě?Děkuji.Andrea
Dobrý den,
od 6.10. do 11.10.2019 máme ještě volné pokoje.
S přátelským pozdravem, Team Hotelu Resident **** Harrachov
Dobrý den,
chtěla bych koupit voucher pro 2 osoby, ale potřebuji pouze
v termínech:
4.-6.10 nebo 11.-13.10 Měli byste volný pokoj?
Děkuji za odpověď.
Odpověd prosím na mail:
petra.bila@realsim.cz
Dobrý den,
odpověď jsem Vám zaslal na email.
S přátelským pozdravem, Team Hotelu Resident **** Harrachov
Dobrý den je možné u vás platba frakturou fksp od zaměstnavatele dekuji
Dobrý den,
pobyt je možné hradit přes fond FKSP. Neváhejte nás kontaktovat na
emailové adrese info@residentharrachov.cz
S přátelským pozdravem, Team Hotelu Resident **** Harrachov
Dobrý den chci se zeptat mate volný termín od 18.rijna do 20. rijna byli bychom 2 dospělí děkuji za odpověď
Dobrý den,
v tomto termínu máme ještě jeden poslední volný pokoj. Potom máme volné
apartmány, které jsou s doplatkem 700,–Kč za noc.
V případě, že máte o tento termín zájem tak nás kontaktujte na
emailové adrese info@residetnharrachov.cz
S pozdravem, Hotel resident Harrachov ****
Dobrý den,vybrala jsem termín, ale bohužel nemůžu platit ani kartou,ani mobilem,šlo by to převodem z účtu? Díky Dorka
Dobrý den,
ano, při objednání pobytu si můžete vybrat platbu převodem. Mějte
pěkný den.
Dobry den,mohu se dotazat na volny termin 21–23.8?. A musime si predem objednat procedury?dekuji
Dobrý den, Marcelo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pokud chcete vědět předem, v kolik jakou proceduru můžete absolvovat, určitě se spojte přímo s hotelem a domluvte se. Pěkný den, Míša :)
Pěkný den,ráda bych využila nabídku,je možné ubytování 2+1.
Dobrý den,
v pokoji je možnost přistýlek. Pokud By jste měla zájem o kalkulaci,
kontaktujte nás přes hotelový email. Děkujeme recepce hotelu
Resident ****.
Dobrý den,
je možné se u vás najíst i s bezlepkovou a vegetariánskou dietou?
Díky, Veronika
Dobrý den,bezlepkovou i vegetariánskou dietu Vám zajistíme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, máte volný termín 14.8.-16.8.2019, pro dva dospělí a jedno
dítě 9 let?
děkuji za odpověď.
Dobrý den,termín od 14.8.-16.8. je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz. Děkujeme. Recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
Máte volný termín od zítra 5.7. Do neděle 7.7. Pro dvě osoby?
Děkuji Mudrová
Dobrý den,
bohužel je již termín od 5.7. do 7.7. plně obsazený.Pokud by Vám
vyhovoval jiný termín,kontaktujte nás prosím na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den,
prosím Vás zajímala by mě vybavenost fitness , na fotkách jsou vidět jen
cardio zařízení.
Děkuji
Dobrý den,
napište nám na info@residentharrachov.cz.zašleme
Vám fotografii fitness.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu
Resident****.
Dobrý den,
můj dotaz zní…Je fitness, které je možné vidět na fotkách k dispozici
v rámci voucheru?
Dále se zeptám, zda je možné dokoupit navíc obědy, případně na
místě?
Děkuji.
Dobrý den,
fitness je součástí voucheru,vstup do něj je bezplatný.Ohledně
stravování jsou možné pouze snídaně a večeře.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den, je možné si již k poukazu zakoupit na jednu fakturu další proceduru?
Dobrý den,ano je to možné.Kontaktujte nás na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, chápu správně, že jedenkrát za pobyt mohou partneři využít spolu stejný welness či saunu? Nebo je to vždy pro jednoho z partnera? Děkuji
Dobrý den,
procedury jsou naplánované vždy pro oba.
Přejeme Vám hezký zbytek večera, team Hotelu Resident Harrachov ****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaujal mě tento pobyt, zejména procedury. S kamarádkami bychom si rády užily wellness před Vánoci, ale trochu mě znepokojují recenze ohledně výměny masáží za koupele a tvrzení, že jsou masáže obsazené atd.
Je to běžné? Nerada bych koupila balíček a nedostala přitom služby, které jsou součástí. Děkuji
Dobrý den,
všechny naše služby jsou dostupné. Masáže a koupele pak dle aktuální vytíženosti hotelu.
S pozdravem, Marek
Recepce
Hotel Resident Harrachov ****