Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Víkendový výlet do Benátky s průvodcem a možností koupání
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hod. od obdržení voucheru je nutné rezervovat výlet prostřednictvím tohoto registračního formuláře na vámi vybraný termín: 11. 10. – 13. 10. 25. 10. – 27. 10.
- Vyplňte veškeré požadované informace.
- Z nástupních míst si vyberte pouze ty, které jsou možné. Jsou tučně napsány a zvýrazněny nad
kolonkou nástupní místa. - V případě zakoupení více voucherů přidejte další cestující a vyplňte veškeré požadované informace a vytvořte na webových stránkách CK pouze jednu rezervaci.
- Jakmile budete mít vyplněné všechny osoby, tak odešlete registraci.
- CK zkontroluje veškeré údaje v registraci, a pokud bude vše v pořádku, na váš e‑mail přijde potvrzení rezervace.
Cena pro dospělé i děti je jednotná.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Akord.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
bude sa organizovat zajazd v termine 25.-27.10., prosim?
Dakujem
Dobrý den,
ano zájezd se organizuje
Je nějak zajištěn vstup do chrámu sv. Marka – resp., zda má cestovka zajištěnou rezervaci na konkrétní čas vstupu…
Dobrý den,
rezervaci nemáme, každý si jde po památkách ve volném čase. Vše řekne
průvodkyně, jaké jsou možnosti
Dobrý den, na zadaný termín není k dispozici formulář (20–22.9.) jak mám postupovat k přihlášení?
Dobrý den,
rozklikněte si link, kde se vám zobrazí formulář. Pokud ho nenajdete
zavolejte po 10:00 hod. do CK 725 810 110. Vyřešíte to s kolegyní
Dobrý den, chybu jsem nikde neudělala, ikona odeslat zmizela hned při zadání druhé osoby( zkoušela jsem dotazník vyplnit ještě asi 5× a vždy u 2.cestujícího ikona zmizela).Později jsem zjistila, že i když ikona odeslat nebyla, v té chvíli, kdy jsem zavřela vaše webové stránky registračního formuláře, tak ten se sám odeslal a přišel mi email o odeslání registrace a mám čekat na schválení.
Dobrý den,
vypište prosím všechny údaje na mail agentura.akord@volny.cz,
vyplníme to a pošleme vám potvrzení. Chodí nám desítky registrací, tak
nevím, kde může být chyba
Zakoupila jsem 8× voucher, ale registrace nejde provést…tohle jsem ještě nezažila a že na Slevomatu nakupuji hodně, půl hodiny jsem strávila u zápisu jmen, adres, čísel voucherů , abych na konci zjistila, že hromadná registrace nelze provést…jakmile přidáte další osobu…ikona ODESLAT zmizí…A VY TO MŮŽETE LEDA ODESLAT …VÍTE KAM.
Někde děláte chybu, ale nevím kde, zkuste to poslat po dvou. Pokud to nepůjde, zavolejte v pondělí a s kolegyní se domluvíte a dáte to dohromady.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli v termínu 20.-22.9. pojede více autobusů nebo
jen jeden?
Děkuji za odpověď Marešová M.
Dobrý den,
jeden jeden bus a jsou poslední místa k prodeji
Dobrý den,
bude uskutečněn zájezd v termínu 20.-22.9.2019?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, je tady posledních 5 míst
Dobrý den. Chci se zeptat ,jak je to prosím s tím pojištěním ?
Jak se platí? Popřípadě kde?
Děkuji
Dobrý den,
pojistit se můžete u své pojišťovny
Dobrý den, termín 30.8 se nejedete teda?
Dekuji
Dobrý den, termín 30–1.9. byl zrušen . Máme pouze 20–22.9. CK Akord
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda můžete zaručit, že se pojede termín 30.8. – 1.9. Tento termín nemá odkaz na stránky cestovní kanceláře pro rezervaci. (v sekci jak uplatnit)
Dobrý den, Natálie, moc děkujeme za upozornění. :) Odkaz je již doplněn a můžete se tak na formulář prokliknout. :) Výlet se koná při minimální obsazenosti 40 osob, takže záleží, zda se kapacity naplní. Výlet má ale CK v regulérní nabídce. Jako omluvu od nás, prosím, přijměte malou pozornost, kterou uvidíte ve svém účtu. Krásný den, Míša :)
Je možnost si nabít mobil v autobuse ?
Dobrý den,
v tomto termínu to možné není
Dobrý den, bude uskutečňovat tento zájezd, když tam je 15 ks k prodeji ještě. Děkuji
Dobrý den,
ano tento termín se jede.
Dobrý den chci se zeptat co znamená 3 dny (0) nocí. Že ubytování si hledá každý sám ?
V tomto zájezdu není potřeba ubytování. Program je v nabídce
Dobrý den, je možnost se někde okoupat v moři? Děkuji
Dobrý den,
na ostrově Lido jsou krásné pláže na koupání
Poplatek 27,–eur se plati ještě navic?děkuji za odpověď
Ano, platí se v busu
Nabízím odvoz autem,
Tomu dotazu nerozumím, žádný odvoz nepotřebujeme
Máte v ponuke i iné termíny ? Jedná sa o pracovný kolektív do 10 ľudí;-)
Dobrý den,
zavolejte na telefon 222 310 859. Jaký termín potřebujete?
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se někde platí vstup a kolik
činí.
Děkuji.
Dobrý den,
v nabídce máte uvedeny vstupy i příplatky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli můžou na zájezd jet
dospívající sami?
(16–17 let)
Dobrý den,
ano mohou, ale musí mít potvrzení od rodičů pro další info volejte do CK
222310859
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chtěl bych se zeptat na zájezd v termínu 25. – 27. 10 . Je platný . A pokud ano , pojedete v autobusu kde je více místa na nohy? Děkuji –
Dobrý den,
ano zájezd se jede, jsou poslední volná místa. V busech je téměř všude prostor stejný.