Relaxační pobyt pro dva nebo rodinu s neomezeným vstupem do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,chci se zeptat,mam darkovy poukaz od slevomatu na 500kc,kte je napsane,ze ho mam uplatnit do 16.5. 19.to znamena ze kdyz pobyt u vas koupim ted,bude platit i kdyz rezervaci budu mit na cerven?Dekuji za odpoved Sattkerova Marketa
Dobrý den, Markéto, je to jak píšete. Důležité je voucher uplatnit do Vámi uvedeného data :) Termín si zvolíte poté podle dostupných kapacit. Krásný den
Dobrý den,
máme zájem o dovolenou u vas. Máme 2 deti (3 roky a necelý rok). Prosím
poraďte, kterou variantu koupit. Je možné zapůjčit cestovní postýlku?
Předem děkuji za odpověď.
Krůpová
Dobrý den, Kateřino, doporučuji Vám první variantu, kde budete mít
mladší dítě zdarma a za druhé se doplácí 400 Kč / noc
s polopenzí.
Další otázky můžete směřovat přímo na hotel na telefonním čísle:
517 444 500, kde Vám rádi pomohou. :)
Hezký den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mám dotaz,zda Slevomat někdy prověřuje to,co je dané ve voucheru – nabídce,zda to klient může využít.My byli v Nem. Mlýně také,krásné okolí,úprava venkovního prostoru,vyžití pro děti,fakt nádhera.Co ale bylo zoufalé,to byla strava.Snídaně opravdu ubohé,doplňovali je omezeně,žádný velký výběr,pokud si někdo přispal,téměř si neměl co vybrat.Večeře výběr z několika jídel,ale bud došel knedlík a rajská byla s rýží,nebo jídlo upravili jinak,než jsme si objednali,ale nabídka byla celý pobyt stejná,žádná obměna.Personál neochotný,recepční protivná,zmatkařka,bez směvu.Pokoje nevím dle jakého pravidla se rozdělují.My měli krcálek s výhledem do vlhké zdi – svahu,tmavý,nedalo se tam téměř hnout.Uklid se neprováděl.K hostům od Slevomatu se chovají nevhodně,neustále člověk cítil,že je jak povl.existuje nějaká dohoda mezi hotelem a Slevomatem ?Rozhodně na stravu nedoporučuji malým dětem.Personál kuchyně nevyjde vstříc.Jezdíme pravidelně na pobyty,ale toto jsem ještě nezažila,co se jídla týče.
Děkuji Jana
Dobrý den, Jano, ano, prověřujeme naše partnery a nabídky, máme od toho šikovného Richarda, který nabídky testuje a dělá z nich videa, na která se můžete podívat např. na našem youtube kanále. Nabídek je však tolik, že není v našich silách všechny ozkoušet. V případě nespokojenosti s nějakou službou je ideální řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru. Vše vyřešíme, jsme tu pro Vás. Pěkný den :)
Dobrý den paní Jano,
děkuji za Váš dotaz. Nabídka služeb je přesně specifikovaná ve voucheru. Snídaně se doplňují dle obsazenosti hotelu a pokud si přeje něco zákazník navíc, připravujeme operativně. (pečená šunka s vejci, vaječná omeleta apod). Co se týká večeří, pokud jste dostali něco co jste si neobjednali nebo nebylo předem dohodnuto s personálem, není nic jednoduššího než jídlo hned reklamovat. Ostatní Vaše poznámky mě opravdu mrzí. Určitě nepřistupujeme k hostům od Slevomatu jako k „povlu“. Mohl bych Vás prosím poprosit o sdělení, kdy jste v našem hotelu byli? Rád bych si vše prověřil a zjednal patřičnou nápravu. To co píšete se neslučuje s filosofií hotelu. V případě potřeby připojuji svůj email. s pozdravem Pavel Loupal, manager hotelu. loupal@hotelnemojany.cz