Hydratační kosmetické ošetření rostlinnou bio kosmetikou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
co prosím znamená hodnocení vaší nabídky: „kosmetička vykázala voucher
před samotnou službou, která nebyla absolvována?“ Myslela jsem, že
nešvar uplatňování kuponů před návštěvou již zmizel… Děkuji.
Dobrý den, toto je již stará záležitost (myslím, že více než rok),
došlo k tomu z důvodu mé plánované dovolené a místo rezervace jsem
omylem voucher uplatnila a neuvědomila si to, protože se klientka 3 x
přeobjednávala, ve finále nepřišla ani na poslední domluvený termín a
omluvila se hodinu předem, čímž nesplnila podmínky pro omluvu, proto byla
rozzlobená a napsala mi toto hodnocení. I tak by byl podle smluvních
podmínek voucher uplatněn, rezervuji pro klientky místo a pokud nepřijdou a
včas se neomluví, nemohu si toto místo zaplnit jinou klientkou, takto je to
domluveno se Slevomatem.
Běžně zadávám vouchery do rezervačního systému a uplatní se v den
vykonání služby.
S pozdravem Alena Štiková
Dobrý den, je možno místo alginátové masky použít při ošetření
jinou.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, je možno použít jinou masku. S pozdravem Alena Štiková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
všimla jsem si, že nemáte volný jediný termín pro večerní ošetření – návštěvu (90 minut).To je docela vtipné. Co má podle Vás dělat člověk, který je zaměstnán a jindy než po 17 h. nemůže? Službu jsem dostala jako dárek a nyní jsem pěkně nahraná. Prosím o návrh řešení.
Dobrý den, na voucherech a na akci je napsaná pracovní doba každý den od 10:00 do 16:00 hodin, což si asi někdo, kdo Vám voucher pořizoval nevšiml. Nicméně jsem některé dny v práci déle, jen je nemohu blíže – obecně specifikovat. Vždy se snažím klientkám vyhovět a nabídnout vstřícné řešení, pošlete mi SMS na tel. 724 318 818 a napište mi od kolika hodin a které dny v týdnu můžete přijít, nějak to vyřešíme. S pozdravem Alena Štiková