Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax s polopenzí v Trenčianských Teplicích: saunový svět, bazén i jacuzzi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace je nutná předem na tel. č. recepce +421 32 655 11 55 nebo e‑mailem na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Děti do 2,9 let: zdarma ubytování a polopenze (bez nároku na lůžko)
- Dětská postýlka na vyžádání za poplatek: 10 €/pobyt
- Zvýhodněné podmínky pro děti od 3 do 11,9 let: ubytování na přistýlce s polopenzí za doplatek 30 €/noc (původní cena 34 €)
- Osoba nad 12 let: ubytování na přistýlce vč. snídaně: 30 €/noc
- Doplatek za večeře pro osobu starší 12 let:
- 14 € / noc / zakoupené do 4. 7. 2019
- 17 € / noc / zakoupené od 5. 7. 2019
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 4 €/den (Parkoviště se nachází cca 50 m od hotelu a je zpoplatněno ve výšce 4 €/den. Parkování přímo v hotelu je zpoplatněno ve výšce 8 €/den (z důvodu omezené kapacity je potřeba rezervovat dopředu).)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
To nejde ,když chci ze 13.9. na 14.9. tak to nefunguje
Dobrý den, Dagmar, ano to bohužel nejde, jedině z 13.9 na 15.9. Hezký den, Simča :)
Dobrý den máme u vás koupený pobyt v září a chtěli bychom si
dokoupit jeden den,kolik by nás to stálo?
Pobyt je 8.9.-13.9.2019
Dobrý deň, ak máte záujem o predĺženie pobytu je možné si zakúpiť k aktuálnemu voucheru este jednonocový voucher. Prajeme príjemný deň. Recepcia
Dobrý den, kdybych měla zájem přijet například ve čtvrtek a odjet v neděli, mám zakoupit voucher s příjezdem v týdnu nebo drahší kdykoli?
Dobrý deň pani Blažková,
ďakujeme za Váš záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
Pokiaľ máte záujem o viacnocový voucher, nerozlišujeme pri ňom či sa
jedná o pobyt cez týždeň alebo víkend. Je to iba v prípade
jednonocových. Prajeme príjemný deň. Recepcia
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt v termínu od 7. do 9.8.2019 pro 2 dospělé
osoby a 2 děti (8 a 13 let). Máte volno? Děkuji za odpověď. Romana
Dobrý deň pani Romana,
ďakujeme za Váš záujem o služby nášho hotela Panorama ****. V uvedenom
termíne máme pre Vás k dispozícií poslednú voľnú izbu Superior s dvomi
prístelkami. V prípade rezervácie nás neváhajte kontaktovať. Prajeme
príjemný deň. S pozdravom. Recepcia
Dobrý den,,prosím 2 dospělí a 2 děti ve věku 7 let,,je možné ubytování od 29.7 do 1.8 ? a celková cena děkuji za informaci
Dobrý deň pani Juroková, teší nás Váš prejavený záujem o služby
nášho hotela Panorama****.
V žiadanom termíne ešte máme voľné ubytovacie kapacity – izba Superior
s balkónom a dvomi prístelkami. V prípade rezervácie nás neváhajte
kontaktovať. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia
Dobry den, chtela sem se jeste optat jestli mate ted volno od 28 do 30.6, dekuji, Nashledanou.
Dobrý deň pani Kalíková,
ďakujeme za Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
V uvedenom termíne ešte máme voľné ubytovacie kapacity. V prípade
rezervácie nás neváhajte kontaktovať. Prajeme príjemný deň. Recepcia
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý deň pani Kalíková,
ďakujeme za Váš záujem, V uvedenom termíne máme k dispozícií termín.
V prípade rezervácie nás neváhajte kontaktovať. Prajeme príjemný deň.
Recepcia
Dobry den.Je volny termin od 30.6. – 5.7./2 osoby se vsim(polopenze,zabal,masaz…).Mam rezervovat termin v hotelu a pak teprve zakoupit woucher.Dekuji za odpoved.Janickova
Dobrý den, Anno, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. č. recepce +421 32 655 11 55 nebo e‑mailem na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) První si prosím ověřte dostupnost před zakoupením voucheru. Pěkný den, Honza
Dobrý deň pani Janíčková,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
V uvedenom termíne máme voľné ubytovacie kapacity. Je možné si na tento
termín urobiť rezerváciu priamo, takže nie je nutné vopred robiť
rezerváciu. Ak by ste si nezvolili termín, termín si musíte rezervovať samy
s príslušným kódom. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia
Dobrý den,
Lze se ubytovat se psem?
Dobrý deň prajeme,
ubytovanie je možné aj so psíkom. Poplatok za neho je potom 15€/noc.
S pozdravom
Recepcia
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jsou jídla vhodná i pro vegetariány? Respektive je
možnost vybrat si mezi jídly i nějakou bezmasou variantu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň prajeme,
raňajky podávame formou bufetu, kde si samozrejme môžete vybrať rôzne
bezmäsité jedlá (vajíčka, syry, jogurty, ovocie,…) a počas večerí je
zvyčajne na výber zo štyroch jedál (2× mäsité jedlo, 2×
ryba/cestoviny/sladké jedlo).
S pozdravom
Recepcia
Dobrý den,
mám zájem o pobyt na 5 dní,avšak sama pro sebe. Je možné se domluvit na
nějaké slevě,když pojedu bez te druhe osoby? Nebo jak se to řeší
v případě,že chce člověk pobyt pro jednu osobu.
děkuji za odpověď,
Veronika
Dobrý deň pani Veronika, ďakujeme za Vás prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****. Zľavomatové pobyty sú kalkulované len pre dve osoby. Ak by ste mali záujem o pobyt pre jednu osobu vieme Vám urobiť individuálna kalkuláciu na základe Vašich požiadaviek, prosím kontaktujte nás na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk. Prajeme príjemný deň. Recepcia.
Ještě dodatek .. bylo by to na 6 dní- 5 nocí
Dobrý deň, je možné si zakúpiť aj vouchre na 5 nocí. Pri štvornocovej variante si stačí zvoliť predĺženie o jednu noc. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia.
Dobrý den, jsme 4 ženy, lze objednat 2× na stejný termín?
Dobrý deň pani Čechová, pobyt samozrejme je možné objednať 2× na rovnaký termín, samozrejme závisí to ale od dostupných voľných ubytovacích kapacít. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia.
Dobrý den, Ireno, ano samozřejmě to jde, ale záleží na dostupných kapacitách hotelu. Hezký den, Simča :)
Chtěla bych se zeptat na pobyt u Vás od 27.7 do 3.8. 2019, na Slevomatu nabízíte, ale lze to koupit bez těch procedur, nebo si mohu zakoupit více voucheru. Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Dobrý deň pani Dana, ak si želáte kúpiť pobyt na 7 nocí bude obsahovať tie isté procedúry ako pobyt na 5 nocí, to znamená: 1× whirlpool pre dve osoby, 1× rašelinový zábal 15 min. pre dve osoby, 1× klasická masáž čiastočná 20 min. pre dve osoby a neobmedzený vstup do bazéna a fitnessu a jednorázový vstup do saunového sveta na 120 min. denne pre každú osobu. V prípade rezervácie nás neváhajte kontaktovať. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia.
Dobrý den zaujala mne vaše nabídka relaxacniho pobytu.Chci se zeptat,kdybych jela vlakem je váš hotel daleko od nádraží?respektive dostanu se k vám pokud bych jela vlakem?bydlim u Ostravy dekuji za odpověď.
Príjemný dobrý deň, vlakom sa dá ísť do Trenčianskej Teplej.
Následne autobusom prejdete do Trenčianskych Teplíc, na autobusovú stanicu,
oproti ktorej je náš Hotel Panorama****.
Pekný deň, recepcia.
Dobrý den.
Chci se zeptat zda je možné platit přímo na hotelu při příjezdu. Měli
bychom zájem o týden od 14.7.- 20.7.2019. Jsme dva dospělí a dvě děti
15 a 16 roků.
Kolik by nás pobyt stál kč. Je možné mít apartmán ?
Děkuji Povolná
Dobrý den, Lado, jestli chcete využít zvýhodněné nabídky na našem portálu, je potřeba zaplatit přes Slevomat :-) Jinak samozřejmě můžete kontaktovat přímo hotel na tel. č. recepce +421 32 655 11 55 nebo e‑mailem na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk, kde Vám poskytnou veškeré podrobné informace :) Pěkný den
dobrý den jde u vás zakoupit voucher na fakturu?děkuji
Príjemný dobrý deň, pani Krížková,
ďakujeme za Váš záujem o pobyt v našom hoteli Panorama****, samozrejme je
to možné, pri zakúpení voucher-u máte možnosť požiadať o vystavenie
faktúry pre zamestnávateľa.
Príjemný zvyšok dňa.
Recepcia
Hotel PANORAMA****
Nádražná ulica 12
91451 Trenčianske Teplice
+421 32 655 11 55
Přeji dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt ve Vašem hotelu na čtyři nebo pět dní
v apartmánu, jsme 3 dospělí.
Nevím, jaký druh voucheru zakoupit, jestli jeden a doplatit nebo rovnou
zakoupit dva? Děkuji.
Dobrý deň prajeme,
teší nás Váš záujem o naše služby.
Stačí Vám zakúpiť jeden poukaz pre 2 osoby a 3. osoba sa doplatí na
mieste (44€/noc).
Čo sa týka apartmánu, hotel disponuje len jednou takouto izbou. Je dobré si
vopred overiť či vo Vami vybranom termíne budeme apartmán dostupný, pričom
poplatok zaň je 28€/izba/noc.
Prajeme večer.
Recepcia
Dobry den, kolik se priplaci za deti 5 a 8let v případě zakoupení voucheru ma 4dny. Dekuji
Dobrý deň pani Sedláčková,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama.****
Doplatok za prístelku pre 5 ročné dieťa je 30€/noc a pre 8r. je cena
rovnaká. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, nás neváhajte
kontaktovať. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia.
Dobrý den, máte k dispozici rodinné pokoje? za předpokladu, že přijedu s manželem a 2 dětmi 3 a 5 let? Děkuji Petra
Dobrý deň pani Petra,
hotel disponuje izbami Superior s dvomi prístelkami, k pobytu sa za tento typ
izby dopláca 5€/noc alebo potom apartmánom, kde sú dve oddelené miestnosti
zaň je doplatok 28€/noc. V prípade rezervácie alebo akýchkoľvek
informácií, nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom a prianím pekného
dňa. Recepcia.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,měla bych zájem navštívit váš hotel na 3 dny.Je možné zaplatit od zaměstnavatele z FKSP,na fakturu? Děkuji Anna
Dobrý deň pani Štefánikova, ďakujeme za Váš záujem o služby nášho hotela Panorama ****.
Hotel bohužiaľ nespolupracuje s FKSP. Prajeme príjemný deň. S pozdravom. Recepcia.