Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Rodinný pivovar a čokoládovna v Kroměříži: UNESCO, jídlo i exkurze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu recepce@cerny–orel.eu nebo na telefonu 573 332 769.
- Vždy uvádějte kód zakoupeného voucheru, celé jméno, kontaktní telefon a návrh požadovaného termínu.
- Dítě do 1,9 let s rodiči na lůžku a bez služeb: zdarma
- Dětská postýlka (po předchozí domluvě na recepci): 250 Kč/noc
- Dítě od 2 let na přistýlce a se snídaní: 550 Kč/os./noc (max. 2 přistýlky na pokoji)
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím o sdělení zda při pobytu na 3 dny (2´noci) je počítáno se všemi 3 exkurzemi (pivovar, čokoládovna, zámek se zahradou) nebo se musí na místě rezervovat a tím je možno, že některý termín prohlídky bude obsazen. Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, exkurze u nás máte v pivovaru i v čokoládovně, termíny plánujeme my zhruba týden předem. Do zámku si můžete zajít kdykoliv, případně osobně v pokladně rezervovat čas prohlídky. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
prosím o sdělení zda je Hotel a pivovar Černý orel v Kroměříži bezbariěrový, bez schodů a vany na pokolji. Děkuji Doušová
Dobrý den paní Doušová, Přístup k hotelovým pokojům je možný výtahem, koupelny mají většinou sprchový kout, ale nejsou vybaveny pro bezbariérový přístup. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Dobrý den. Prosím jestli by bylo možné, abych jela se 2 vnoučaty.
Určitě bychom tu jednu noc mohly spát na jedné
manželské posteli. Nevím, jestli by vám vadilo, že by bylo
jedna osoba navíc.
Dobrý den paní Satinská, nám by to nevadilo. Vhodnější by však byl hotelový pokoj, kde jsou větší postele. Záleží na věku vnoučat, zda by jste případně doplatila třetí exkurzi nebo snídani. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je váš pobyt vhodný pro rodinu s 3 měsíčním dítětem? Dá se všude dostat i s kočárem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
hotelové pokoje jsou dostupné výtahem, penzionové však jsou ve druhém nebo
třetím patře bez výtahu. Máme k zapůjčení i dětskou postýlku za
poplatek 250,–Kč. Přeji hezký den. Veronika Labanczová, recepce
Kolik by stalo prosim dokoupeni prohlídky čokoládovny na místě pro 2 osoby?
Dobrý den, cena exkurze v čokoládovně s ochutnávkou je 100,– Kč na osobu. Přeji krásný den. Petra Horáková, recepce
Dobrý den chtěla jsem se zeptat, zda je možné v jeden den absolvovat zároveň prohlídku pivovaru i prohlídku v čokoládovně. Nebo zda je pouze na výběr z těchto dvou a může se absolvovat pouze jedna z nich. Děkuji za odpověď
Dobrý den, obě exkurze bývají většinou v jeden den dopoledne. Pokud máte zájem o pobyt na dvě noci (Příjezd kdykoli), ten zahrnuje obě prohlídky. Pobyt na jednu noc (Příjezd v neděli) dává na výběr jednu ze tří variant. Druhou prohlídku si můžete dokoupit na místě. Přeji krásný den. Petra Horáková, rezepce.
Dobrý den, jsme starší lidé ze západních hranic ČR, cestujeme vlakem a byla bych ráda, kdybychom si mohli zaplatit ubytování jedné noci navíc /asi bychom za dva dny z pobytu měli " dostihy", když bychom první den přijeli v poledne a druhý den odjížděli odpoledne/. Jde mi opravdu jenom o přespání, případně snídani. Děkuji Venda
Dobrý den, Vendy, pokud chcete pobyt na 2 noci, stačí si voucher koupit 2×. Popřípadě si můžete koupit druhou variantu voucheru a rovnou si v tabulce online termínu zamluvit také datum pobytu. Hezký den, Simča :)
Dobrý den.
Nabídka na pobyt u Vás mě velmi zaujala, ale jen do té chvíle, než jsem
si přečetla hodnocení. Nejde ani tak o názory lidí, které jsou
subjektivní a nemusí se vždy vše uvedené zakládat na pravdě. Bohužel mě
však odradily odpovědi z Vaší strany, které se tam vyskytují v období
loňského jara/léta. Jsou arogantní a hloupé a mě velmi překvapuje, že
jejich autoři mají ve Vašem podniku na starost propagaci. Je to
velká škoda…
Dobrý den,
píšu odpovědi sám, oddělení komunikace a propagace ještě nemáme. Ale
máte recht, měl bych jít alespoň na školení k Prchalovi. Pokud změníte
názor, určitě si Kroměříž a Černého orla užijete. BZ, vlastník.
Dobrý den, prosím o informaci do kdy se může v den nástupu ubytovat.
Lze přijet až do 22 hod?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, recepce je otevřená do 19:00 hodin, pozdější příjezdy ubytovává obsluha restaurace. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Dobrý den k pobytu na 4 noci je 4× snídaně i 4× večeře pro 2? Děkuji
Dobrý den, snídaně každý den, večeře pro dvě osoby je jen jedna. Den si sami zvolíte. Přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak daleko je to do hotelu z vlak.nadrazi a jestli je na pokoji lednička kvůli inzulínu jsem diabetik děkuji Jará
Dobrý den, z vlakového nádraží je hotel vzdálen asi 15minut pěšky.
Na hotelových pokojích lednička je, na penzionových také,
ale poměrně malinká. Napište mi prosím datum Vaší rezervace. Děkuji a
přeji krásný den, Petra Horáková, recepce
Dobrý den,my bysme přijeli vlakem kolem čtvrté hodiny a je možné se ještě zůčastnit exkurze do pivovaru?Děkuji za odpověd
Dobrý den, na který termín máte rezervaci a na jaké jméno? Děkuji, Petra Horáková, recepce
Dobrý den. Lze platit fakturou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
je možné na tento pobyt v penzionu vystavit fakturu, kterou bychom následně
zaplatili?
Dobrý den, Jitko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den, je tento hotel bezbariérový? A jaký by byl doplatek pro třetí dospělou osobu. Děkuji za odpověď
Dobrý den, restaurace je bezbariérová, pokoje bohužel ne. Pouze možnost výtahu do hotelové části. Příplatek za třetí osobu je 550,– Kč, je nutno domluvit předem, ne všechny pokoje jsou třílůžkové. Přeji krásný den. Petra Horáková, recepce, Černý Orel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , prosím jak je to s parkováním auta, děkuji.
Dobrý den, vlastní parkovací místa bohužel nemáme, nabízíme však pro naše hosty parkovací kartu za 250,– Kč, která se nevztahuje na konkrétní místo a je platná po celé Kroměříži. Nejbližší možné stání je v Jánské ulici, tedy hned u hotelu, nebo na Velkém náměstí.
S přáním pěkného dne,
Táňa Palichová