Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v Janských Lázních: snídaně a wellness, termíny přes léto až do prosince
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Důležité info: po dobu rekonstrukce silnice, parkování na městských parkovištích.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zlatakotva@atlas.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Čas procedur si naplánujete po příjezdu na recepci hotelu.
- Sčítání voucherů: Dobrá zpráva! Vouchery můžete sčítat, a prodloužit si tak pobyt.
- S sebou si ideálně vezměte i tištěný voucher, hodit se bude v případě, že by vás při vjezdu do centra města zastavila městská policie – do centra mohou autem pouze rezidenti nebo hoteloví hosté.
- Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy (a bez dalších služeb): zdarma
- Děti od 2 do 11,9 let: 200 Kč/noc včetně snídaně (bez dalších služeb)
- Děti nad 12 let a dospělí: 380 Kč/noc včetně snídaně (bez dalších služeb)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování: před hotelem a nad hotelem zdarma, naproti hotelu za poplatek
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ráda bych se informovala zda by šla faktura pro zaplacení vystavit na firmu, aby se mohlo čerpat z balíčku FKSP co máme k dispozici. Děkuji
Hezký den,dotaz zašlete na rezervační oddělení hotelu -zlatakotva@atlas.cz
Dobry den mate volny termin od 5.7–7.7.2019 pro 3 dospele a 2 deti ( 8 a 12 let) dekuji
Hezký den,v tomto termínu nemáme volné pokoje…
dobry den,chci se zeptat zda disponujete i jednolůžkovymi pokoji.děkuji za odpověd
Hezký den,ano,máme k dispozici jednolůžkový pokoj..reservaci prosíme na email – zlatakotva@atlas.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zdali nabízíte i možnost polopenze nebo plné penze, například za příplatek?? Jestliže bychom zakoupili voucher se vstupem na Stezku, přijeli bychom se dvěma dětmi (4 a 9 let) na cca 3 dny/2noci, bylo to možné ? Nebo je možnost celodenního stravování? Jedno z dětí je diabetik, tudíž musí mít pravidelnou stravu. Děkuji za odpověď.
Hezký den,ano,je to možné…můžete si v klidu najíst v naší hotelové restauraci Sanssouci…
Dobrý večer chtěla bych se zeptat jestli je možné zaplatit pobyt unisekem? Děkuji Malinová
Hezký den,obraťte se prosím na Slevomat.cz
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda-li by bylo možné nastoupit na
víkendový pobyt s wellness pro 2 osoby v pátek 24.5.2019?
Děkuji
Michaela Krejčová
Hezký den,tento termín není možný…
Dobry den,
Prosim, je moznost se k vam dostat hromadnou dopravou. Nemame auto. Dekuji moc.
Je moznost si u vas pujcit kola? S pozdravem
Hezký den,dostanete se k nám autobusem…informace na IDOS.CZ…kola k zapůjčení můžeme zařídit…
Hezký den, pokud si objednám vocher pro dvě dospělé osoby a na místě si doplatím 3 děti (8,8,3) vejdou se přistýlky do místnosti? Nebo se to musí řešit dopředu, děkuji.
Hezký den,děkujeme za Vaše nákupy,vejdou…
A doprava tam nějaká jezdí? Díky
Hezký den,v letních měsících jezdí vláček,ale je zapotřebí vědět,v jakém období přijedete.
Dobrý den, jak daleko od penzionu je Stezka stromů? Dá se tam dojít pěšky nebo tam jezdí nějaká doprava nebo je nutné přijet autem? Děkuji ZP
Hezký den,Stezka je asi 2km daleko…lze se dát pěšky i autem…
Dobrý den nejde mi načíst k dospělému dítě jak mám tedy koupit voucher i s dětmi 14a 9 let děkuji
Hezký den,buď můžete zakoupit 2Vouchery,nebo jeden a děti doplatit na místě…
Dobrý den,ráda bych dokoupila k voucheru+stezku pro 2.. není v nabídce -snidane+ relaxační masáže..je možné dokoupit zvlášť s dopsat na darovací voucher?děkuji Kolářová
Hezký den,Vouchery lze zakoupit pouze tak,jak je uvedeno…s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na reservační oddělení hotelu – zlatakotva@atlas.cz
Dobrý den,chtěla bych si koupit voucher bez termínu,kdy mám nahlásit pejska?Stačí až při objednání termínu pobytu?Děkuji Trhlíková
Hezký den,ano,stačí,děkujeme za Vaše nákupy..
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný pokoj pro 2 dospělé a 2 děti (8 a 5 let), v termínu od 5–7.7 a jaká by byla celková cena? Děkuji
Hezký den,podle toho,jaký balíček vyberete + děti 200Kč/dítě/noc – za děti tedy 800Kč + balíček..
Dobrý den, chtěla bych že zeptat jestli se ve vaší hotelové restauraci nají i vegetarián? (jestli máte nějakou nabídku jídel i bez masa) děkuji za odpověď
Hezký den,ano,vyberete si…
Dobrý den, je možné koupit pobyt s polopenzí?
Hezký den,pouze se snídani a večeře si domluvíte na recepci,v naší hotelovém restauraci.
Dobrý den, je možnost mít přistýlku pro dospělého a za jakou cenu? Děkuji
Hezký den,ano,přistýlka lze,peosíme o informaci do emailu k objednávce,že bude třetí osoba,cena je 380Kč/noc,se snídaní.
Dobrý den chci se zeptat při zakoupení pobytu za 2.190 pro dva na 2 noci jsou všechny nabídky snídaně welnes masáž sauna zábal rukou ošetření těla i závěrečne pohlazeni pro oba ? Děkuji za odpověď a popřípadě zaslání volných víkendových terminu
Hezký den,ano,procedury jsou pro dva,mrkněte prosím na terminovou variantu…děkujeme za Vaše nákupy.
Dobrý den, rád bych řekl, že z obranných a někdy i útočících odpovědí Hotelu(ve všech hodnoceních) jsem ustoupil od zájmu si tento pobyt koupit. Přeberte si to sami. Pěkný den.
Hezký den,děkujeme za Vaše vyjádření…nejedná se o žádné útoky,pouze musíme občas vysvětlit situaci,ke které se vztahuje připomínka.Připomínky,které můžeme ovlivnit,se snažíme opravdu řešit.Jsme tu od toho,aby byli klienti spokojeni a minimalizovali jsme výtky,které můžeme ovlivnit.Není důvod,abychom klientům znepříjemňovali pobyt,nebo nepracovali na odstranění závad.Co je v naší moci,věřte,snažíme se.
Dobry den, pokud by jeden obdarovany namely zajem o relaxacni program, bylo by mozne pro druhou osobu tento program casove zdvojnasobit? Diky za odpoved.
Hezký den,jak je uvedeno v balíčku…hodinový relaxační program pro dva…když jeden nebude chtít,nemusí,ale jiná refundace není možná…
Dobrý den,sprchy a toalety jsou součástí k pokoji?
Hezký den,ano..
Dobrý den, je možné koupit 3vouchery aby jsme měli delší pobyt? Jak se
to sčítá? Kolik by bylo nocí při koupi 3voucherů?
Děkuji Tomášková
Hezký den,při zakoupení Voucheru na dvě noci,jedná se o 6 noci…
Dobry den,
zajimalo by me, jestli je mozne s sebou privezt na pobyt psa. Predem dekuji za
odpoved.
S pozdravem a pranim hezkeho dne,
Michaela Hadova
Hezký den,ano,ale prosíme o termín…
Dobrý den, když zakoupim voucher který je pro dvě osoby a pojede na něj jeden dospělý a dvě děti, budu tedy doplácet 200kč za noc pro jedno dítě? Děkuji
Hezký den,ano…
Dobrý den, pokud si zakoupím pobyt „Snídaně a relaxační program“, budeme mít jistotu, že relaxační wellness program bude probíhat součastně i u druhé osoby? Děkuji za odpověď
Hezký den,ano..
Dobrý večer. Je možný pobyt s pejskem?
Dobrý večer , je možnost přistýlky pro 3lete dítě ?
Hezký den,ano…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je volný termín od 30.6.-3.7. 2 osoby, 3noci se stezkou a kolik by to stálo, na 3 noci není uvedená cena.
Hezký den,volný pokoj máme k dispozici…napište nám prosím na email – zlatakotva@atlas.cz…