Změnit nebo zrušit rezervovaný termín je možné nejpozději 24 hodin před domluvenou jízdou, při pozdější změně vám bude účtován poplatek 300 Kč za novou rezervaci.
Dobrý den, v nabídce uvádíte pobočku v Hradci Králové (Opatovice) a
Praha, ale na svých stránkách tuto možnost nenabízíte, je možné objednat
jízdu v jedné z těchto lokalit? Nerada bych zakoupila voucher a pak
zjistila,že musíme někam dál i s ohledem na ne úplně dlouhou platnost
voucheru… Děkuji
TopSpeed
Dobrý den, potvrzujeme, že po celý rok jezdíme jak v Praze, tak
v Opatovicích n. Labem.
Denisa
Dobrý den, jak dlouho dopředu mám objednat voucher? Je to dárek pro
přítele na 3.5.2019 děkuji za odpověď
TopSpeed
Dobrý den, Čím dříve,tím lépe, ideální je to 2 měsíce předem.
Přejeme pěkný den :)
Roman Pokorný
Dobrý den. Kdy mi přijde voucher? Platil jsem 2.5.2019. Děkuji.
Pokorný
Slevomat.cz
Dobrý den, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám
v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí
z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den, Simča :)
Jan Uher
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat v případě lokality Brno, jak je vedena trasa
projížďky v případě 30 minut a 60 minut jako řidič. A zda by bylo
možné na vašich www stránkách http://www.topspeedbrno.cz zpřístupnit
ke stažení vzor smlouvy o pronájmu, odkaz nefunguje. Rád bych jízdu
pořídil jako dárek, nevím však zda se skládá nějaká kauce, případně
v jaké výši je případná spoluúčast na pojištění v případě
nehody. Vše je zřejmě uvedeno ve smlouvě, která není dostupná ke
stažení. Děkuji Uher
TopSpeed
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na mail info@topspeedbrno.cz ať
Vám můžeme poslat trasy i smlouvu. Kauce se u zážitkových jízd
neskládá a spoluúčast je 5%. Přejeme pěkný den :)
Martina Kincová
Dobrý den,koupila jsem synovi loni v létě u vás voucher. Objednal si
u vás video za 300,– a do dnešního dne mu žádné nepřišlo. Šlo by
s tím něco udělát . Děkuji Kincová
TopSpeed
Dobrý den, pravděpodobně Vám spadlo do spamu nebo můžeme mít špatnou
mailovou adresu. Napište nám nebo zavolejte a uveďte, kdy jízda proběhla.
Videozáznam Vám pošleme znovu. Přejeme pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v nabídce uvádíte pobočku v Hradci Králové (Opatovice) a Praha, ale na svých stránkách tuto možnost nenabízíte, je možné objednat jízdu v jedné z těchto lokalit? Nerada bych zakoupila voucher a pak zjistila,že musíme někam dál i s ohledem na ne úplně dlouhou platnost voucheru… Děkuji
Dobrý den, potvrzujeme, že po celý rok jezdíme jak v Praze, tak v Opatovicích n. Labem.