Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Ověřený zákazník
říjen 2019
5,0/5
S ubytováním i službami jsme byli velice spokojeni. V hotelu jsme byli již 4× a rádi se budeme zase vracet.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, stálí hosté jako vy nám vždy připomenou, že naše práce má smysl a dobijí pozitivní energií! Děkujeme za to a budeme se těšit i příště. Za Hotel Na Pláži, Michal
Dobrý den, děkujeme moc za pozitivní recenzi a těší nás, že jste byl s naším personálem spokojen. Budeme se těšit, třeba příště. Za Hotel Na Pláži, Michal
Personál byl velmi vstřícný, milý a ochotný. Pokoj uklizený a připravený. Jídlo také skvělé. Nemám co vytknout. Rádi se vrátíme až bude malá větší, aby si to taky užila 😊.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, vaše recenze nás velmi potěšila a děkujeme za ni! Budeme se těšit na vás i na malou. Za Hotel Na Pláži, Michal
bezvadná lokalita, z hotelu výhled na Lipno ze všech stran, ochotný personál, skvělá kuchyně, denně uklizeno
nedokončená přístavba hotelu
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Co se týče nedokončené přístavby, tak chápeme, že to může být esteticky nepříjemné, ale maximálně se snažíme na dokončení všech našich stavebních projektů v našem areálu v co nejkratším čase. Doufám, že až nás příště navštívíte, tak bude vše v pořádku. Za Hotel Na Pláži, Michal
Dobrý den, v první řadě děkujeme za Vaše hodnocení, protože jen díky objektivnímu hodnocení se můžeme zlepšovat. Velmi by nám pomohla informace co konkrétně bylo s jídlem a hotelem v nepořádku, že jste nám dal tak nízké hodnocení. Budu rád za konkrétní vyjádření se kterým mě můžete kontaktovat na gm@hotel-plaz.cz Děkuji. Za Hotel Na Pláži, Ing. Michal Novák