Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Zdravím je možné se u vas ubytovat vterminu 19.4az21.4 ?Pro 3osoby
Penzion a kavárna Terasa Mikulov
Bohužel ne, máme plno.
Marika
Dobry den, mate volno na Velikonoce, je mozne ubytovat i pejska?
Penzion a kavárna Terasa Mikulov
Dobrý den na velikonoce jsou zde poslední pokoje. Doporučujeme si pro
dostupnost raději zavolat, rychle se to mění. Pejska bohužel u nás
z hygienických důvodů neubytujeme.
Martin
Penzion Terasa
Lenka Vantuchová
Dobrý den, prosím o informace ohledně parkování, manžel je po operaci
kyčlí a v v případě, že není možno parkovat před penzionem, je tato
nabídka bezpředmětná.
předem děkuji za odpověď. Lenka Vantuchová
Penzion a kavárna Terasa Mikulov
Dobrý den, parkoviště je přímo u penzionu, je však v držení města
a je třeba si zakoupit parkovací lístek.
Martin
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím je možné se u vas ubytovat vterminu 19.4az21.4 ?Pro 3osoby
Bohužel ne, máme plno.