Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu sales@hotelklik.cz či telefonu 731 139 595. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den,
je možné přikoupit jednu noc,jednalo by se o pobyt úterý až pátek
v červnu ? děkuji Nosková
Hotel Výsluní***
Dobrý den, vážená paní Nosková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Poplatek za noc navíc pro 2 osoby v dvoulůžkovém pokoji s polopenzí
činí 1400 Kč + rekreační poplatek (15 Kč / osoba / noc) + parkovné
(50 Kč / auto / noc). Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
Dobry den, měli bychom zájem v květnu o pobyt pro 2 na 3dny. V cene
balíčku je polopenze, bohužel jeden z nas je ze zdravotnich
důvodů(celiakie) omezen bezlepkovou dietou. Chtela bych se tedy optat, zda
mate tento „problem“ ohledne polopenze nejak vyřešený (na vyber z vice
jidel, svedsky stul aj. ) ci mame hledat dal. Mnohokrát děkuji, Kašparová
Michaela
Hotel Výsluní***
Dobrý den, vážená paní Kašparová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Bezlepkové večeře zařídíme (po předchozí rezervaci).
Snídaně jsou formou bufetu, kde jsou k dispozici i potraviny bez lepku.
Přejete-li si zajistit i bezlepkové pečivo, poplatek činí 100 Kč / den.
Nutno oznámit min. 3 dny před příjezdem.
V případě dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
Dobrý den, vybrala jsem si u vás 5 denní pobyt (pokud lze tak
v termínu od 22.5. do 26.5.), ale jsme tři dospělí (1 pokoj +
přistýlka) – nevím jak to promítnout do objednávky voucheru.
Děkuji za odpověď, Bémová
Hotel Výsluní***
Dobrý den, paní Bémová
Vytvořila jsem Vám předběžnou rezervaci:
Hotel Výsluní***
Termín: 22. 5. – 26. 5. 2019 (4 noci)
Počet osob: 3 dospělí
Pokoj: dvoulůžkový pokoj s přistýlkou pro 1 osobu
Příplatek za 3. dospělou osobu 2695 Kč uhradíte při příjezdu na
hotelové recepci.
Prosím o zaslání kódu Vašeho voucheru (zvolte beztermínovou variantu)
nejpozději do 7 dnů (tj. do 23. 3. 2019) na SALES@HOTELKLIK.CZ.
Následně obdržíte potvrzení rezervace.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,
je možné přikoupit jednu noc,jednalo by se o pobyt úterý až pátek v červnu ? děkuji Nosková
Dobrý den, vážená paní Nosková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Poplatek za noc navíc pro 2 osoby v dvoulůžkovém pokoji s polopenzí činí 1400 Kč + rekreační poplatek (15 Kč / osoba / noc) + parkovné (50 Kč / auto / noc). Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz