Pobyt v blízkosti Piramidi di Segonzano: 2–5 nocí, polopenze, welcome drink
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, měla bych zájem na cca 6 dní 5 nocí červenec 22,7.- 30.7. bylo by možné nějak zarezervovat tento termín, děkuji nebo podobný typ hotelu,
Dobrý den, Lenko, ano Vámi vybraný termín je volný. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den, Simča :)
Dobrý den,od kolika hodin do kolika se podávají večeře?
Prijedeme až kolem 18.30
Díky
Dobrý den, Deniso, večeře se podává v časovém intervalu
19:00–21:00.
Hezký den, David :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na příplatky: povinný příplatek je pouze 1,5 euro
osoba/noc?
Dobrý den, Jano, ano, přesně tak, cestovní pojištění je pouze doporučené, ale jeho sjednání závisí na Vás :) Pěkný den
Dobrý den,
prosím Vás, chtěl bych se zeptat, zda jsou ještě volné nějaké termíny
v červenci pro 6ti denní pobyt. Děkuji
Dobrý den, Milane poslední volný termín je 4.-9.7. Můžete si ho rezervovat rovnou při zakoupení voucheru v tabulce online termínů. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, pokud bych rada jela jen já a dcera 7let, je možná cena
1 dospěly ?
Dekuji
Dobrý den, Žaneto, prozatím je v nabídce pouze varianta pro dvě osoby. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Hezký den
Dobrý den,
je pobyt a okolí vhodné pro procházky s kočárkem?
Děkuji
Dobrý den, procházky s kočárkem mohou být obtížnější. Hotel se nachází v horách. Přeji krásný den
Dobrý den.
můžu se zeptat kdy končí tato nabídka?
Děkuji,Alena
Dobrý den, Aleno, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěli bychom jet i se synem (14let). Opravdu za něj zaplatíme skoro tolik, co za voucher pro oba dospělé? Také bych se chtěla zeptat, zda bychom si případně zvládli domluvit rezervaci i přes své chabé jazykové znalosti? Koukala jsem, že hotel má www stránky i v češtině – znamená to, že bychom se domluvili i česky? Děkuji, pěkný den.
Dobrý den, Marcela, pokud máte problémy s rezervací napište nám email na pomoc@slevomat.cz. Do emailu uveďte o co se jedná, název hotelu a Vámi preferovaný termín. Váš požadavek se budeme snažit vyřešit co nejdříve. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dnes jsme přijeli z této destinace, bohužel musím napsat, že při příjezdu o nás vůbec nevěděli. Až poté co paní na recepci někam zavolala, tak se vše objasnilo.
Jak píšete že je placený uvítací drink a voda, tak to také není pravda.
A poslední den, nám pán spočítal útratu pití a ještě jsme dopláceli 152 eur, za nějaké jídlo, přitom byla placená polopenze.
Zajímalo by mne, proč uvádíte v nabídce to co se nezakládá na pravdě? Případně můžete zjistit za co jsme dopláceli?
Děkuji
Dobrý den, Ireno, velice mě mrzí nastalá situace. Zavolejte nám prosím na +420 222 745 354 nebo napište na podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Pěkný den, Honza