Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, jestli máte volný 2× pokoj pro
2 osoby (celkem 4osoby) v termínu od 26.4.-28.4.2019, popř. od
12.4.-14.4.2019 nebo 5.4.-7.4.2019.
Děkuji za odpověď s pozdravem Kolouchová
Hotel Zlatá Hvězda***
Dobrý den, paní Kolouchová, je mi líto, v dubnu jsou již víkendy
obsazeny, volné jsou až v květnu, a to 3.-5.5. a 17.-19.5. Přeji krásný
den. Jolana 602323297
Petra
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, do kolika hodin se podávají snídaně,
jelikož naše pracovní doba vyžaduje brzské vstávání, chtěli bychom se
alespoň na pobytu trochu vyspat.
Hotel Zlatá Hvězda***
Dobrý den, standartně snídaně podáváme do 9.30 hod, ale dá se
domluvit i na pozdějším čase. Hezký den. Jolana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, jestli máte volný 2× pokoj pro 2 osoby (celkem 4osoby) v termínu od 26.4.-28.4.2019, popř. od 12.4.-14.4.2019 nebo 5.4.-7.4.2019.
Děkuji za odpověď s pozdravem Kolouchová
Dobrý den, paní Kolouchová, je mi líto, v dubnu jsou již víkendy obsazeny, volné jsou až v květnu, a to 3.-5.5. a 17.-19.5. Přeji krásný den. Jolana 602323297