Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Kvalitní protiskluzové podložky Movit ideální nejen na jógu v mnoha barvách
Hodnocení podniku Kokiskashop.cz
Všechno super
Rychlost dodání , kvalita dobrá, uvidím jak dlouho.
Není co.
Perfektni rychlost dodani! Expedovano i o vikendu.
Komunikace a rychlost dodání předčila naše očekávání:-)
Lehce prohlé tyče hráčů a stále vypadávající kroužky upevňující tyčky v bocích nás nepotěšily.
Dobrý den,
velice nás mrzí tato špatná zkušenost - bohužel chyba se stane i na straně výrobce. Poprosila bych Vás, abyste nás kontaktovali na naší zákaznické podpoře 776 150 650, kolegyně Vám založí reklamaci a reklamační oddělení s Vámi celou situaci obratem vyřeší.
Omlouvám se za vadný produkt
Michaela
rychlost dodání
Nemám pripominku
bleskurychlé dodání i v této předvánoční době a kvalita výrobku předčila mé očekávání. Prostě super služba
mela jsem objednat rovnou dva
Málo svítí, kousky skoro vůbec.
Na stromečku vypadá skvěle. Krásně svítí.
Rychlé dodání, super kvalita
No… Když mi volal milý ženský hlas, že jim GLS odmítá převzít zásilku a jediná možnost je Česká Pošta, tak mě polilo horko. Ale tentokrát ČP nečekaně MILE překvapila a vše dobře dopadlo :-) Krásně svítí a mají i časovač. Super.
Velmi rychlé vyřízení objednávky. Jeden den objednáno, druhý den doručeno.
Výrobek není kvalitní. Stojan je s podstavcem i hvězdou spojen lepidlem, které je dost viditelné. To je asi také důvod proč se stojan v podstavci kýve. Navíc hvězda na stojanu není rovná, ale nakřivo. Provázek, kterým je hvězda omotána, pak není pevně natažen. Z jednoho místa slézá dolů. A aby toho nebylo málo, stojan je oblepen cedulkou, která nejde úplně sundat.
Dobrý den,
omlouváme za způsobené komplikace. Pokud jste se zbožím nespokojena, poprosím Vás o zadání reklamace do reklamačního formuláře, který naleznete zde: https://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/
Vámi zadaný formulář je pro nás důležitý, protože si zvolíte preferovaný způsob reklamace.
Jakmile formulář odešlete, tak s Vámi již bude komunikovat reklamační oddělení, které s Vámi celou situaci vyřeší.
Velice děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem Ivana Popovičová.