Vyjděte si na pohádkový muzikál Sněhová královna do pražské Hybernie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,prosím platí vstupenka kterou jsem si vytiskla…v poznámce jsem si vyčetla ,že vstupenky vyzvednout v divadle, půl hodiny před začátkem,.kody voucheru jsou 441264–441266, děkuji předem za odpověd,J.Ouředníčková
Dobrý den paní Ouředníčková, našla jsem, že jsem vám vstupenky posílala e-mailem, nic si už vyzvedávat nemusíte. Hezký večer, Lenka Pixová
Dobrý den,jak mám rozumět tomu,že je dán určitý termín představení např. 20.1. a následně píšete -lze využít do 24.2.?
Dobrý den. Na termín na který si koupíte voucher garantujeme vstupenky v dané kategorii. Výměna na jiné termíny je možná pouze když budou volna místa.
Dobry den, jakym zpusobem si muzu vybrat mista na sezeni? Budem 2dospeli a
3 deti a nechci riskovat , ze na nas zbydou mista kazde jinde daleko
odsebe.
Dekuji
Dobrý den. Vždy dávám místa u sebe
Dobrý den,
prosím, je možné zjistit – garantovat kdy bude hrát Dáda
Patrasová? Děkuji
Dobrý den. Paní Patrasová jiz ve zbylých představeních nehraje
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dne 10.11. jsem objednala 2 ks vstupenek na muzikál „Sněhová královna“ . Bylo mi sděleno, že si vstupenky mohu vyzvednout mimo jiné i na prodejně CAL, v Praze 10-Záběhlicích. Bohužel, oba dny co tam volám, se nikdo nehlásí a ani na zanechanou zprávu nikdo nereagoval. Jak mám postupovat dále? Děkuji za zprávu. Ch.
Dobrý den. Nevim kdo vám tuto informaci sdělil, ale není to možné. Na voucheru je napsáno, že máte čísla voucheru zaslat na email: objednavky@pixapro.cz a tam provest rezervaci míst. Vstupenky vám buď zašleme emailem nebo si je před představením vyzvednete v Divadle. L. Pixova