SKI CENTRUM KOHÚTKA – Celodenní skipas pro dítě, seniora či dospělého
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, skipas pro seniora je od kolika let? Dekuji.
65 let
Dobrý den, pokud jsem student (s platnou ISIC kartou), jaký typ skipasu si mám zakoupit? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jiří, pokud jste starší 14,9 let tak variantu: Pro dospělého – pondělí až pátek. Pěkný den, Honza
Dobrý den. Nevím jak přesně tyto nákupy fungují. Můžete mi více vysvětlit? V období od 28.1– 31.1. Se budeme pohybovat kolem Kohůtky. Potřebuji mít vouchery koupené a vytisknute už v předstihu? Nebo mi bude do mailu či sms poslán nějaký kód, který stačí při koupení skipasu nahlásit a sleva mi bude udělena? Dekuji Dana
Vouchery musíte zakoupit podle podmínek Slevomatu. U nás je uplatníte pokud předložíte QR kód v tištěné nebo elektronické podobě (v mobilním telefonu)
Nenašla jsem datum, do kdy je nabídka platná. Děkuji
Dobrý den, Leono, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den, Honza
Dá se toto zaplatit flexi pass card?
Dobrý den, Petře, zábava a volný čas jde zaplatit flexi passy. Přikládám odkaz pro přesné informace https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den :)
Dobrý den, omylem jsem koupila 2× skipas pro dítě nebo seniora a ráda bych je stornovala a koupila si 2× dospělý skipas. Poradíte mi, prosím, jakým způsobem to mohu stornovat?
Dobrý den, v případě storna Vám poradím obrátit se přímo na naši
zákaznickou linku 222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00. Hezký den :)
Je možné koupit slevu na ztp
Pokud máte průkaz ZTP, zakupte poukaz senior a u pokladny se prokážete průkazem ZTP
Dobrý den je možné udělat skipas jako dárkovy poukaz??
Přes Slevomat ne, pokud byste chtěla dárkový poukaz, jsme schopni Vám ho zaslat po předchozím uhrazení ceny skipasu na náš účet. V případě zájmu pište na ski@kohutka.ski
Viz dotaz na Slevomatu
Váš dotez nevidím, zkuste prosím na ski@kohutka.ski
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je třeba mít voucher vytištěný nebo se stačí prokázat voucherem staženým v mobilu? Děkuji. Lenka
Dobrý den, Lenko, bude Vám úplně stačit číslo voucher opsané na papírku či v mobilu. Pokud budete mít voucher stažený v mobilu bude to úplně nejlepší! :-) Pěkný den, Honza