Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ruční mytí interiéru vozidla vč. impregnace kůže či tepování textilních částí
Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.
Auto bylo čisté.
Nic- hrůza
Hrůza a rozhodně nemohu doporučit, platili jsme nesmyslné příplatky za služby, které byly v ceně voucheru, arogantní chování, problém s objednáním se a ještě nějakym agresivním čističem nám zničili některé povrchy v interiéru. Taková firma by na slevomat patřit neměla!
Dobrý den, dle čísla poukazu, telefonního čísla jsme si Vás dohledali jak v zakázkách tak na kamerovém záznamu a doplácel jste pouhých 200,-Kč za znečištění sedaček! Pokud je toto bráno za nesmyslné příplatky, které jsou krom všeho uvedeny jak na webu tak i na voucheru tak doporučuji příště lépe prostudovat poukaz a popřípadě nezakupovat. Problém s objednáním jste mohl mít maximálně z časových důvodů, protože po zimě je v každé ruční myčce velký počet zákazníků a objednací lhůty bývají delší a protože máme plno po celý rok otevíráme nově další pobočky a za to vše můžou NAŠI SPOKOJENI ZÁKAZNÍCI, kterým za spolupráci děkujeme. Prostředky na čištění interieru používáme od profesionálních firem a to MAFRA / RIWAX a ještě se nám nestalo, že by se cokoliv v interieru vozu Octavia poničilo! Pokud se Vám něco takového stalo, jsme na vše pojištěni a mělo se to řešit v době předání nebo obratem, abychom vše mohli zaevidovat a poskytnout postup řešení.
ANo sedačky byly vytepované
Bohužel jsem doplácel 300,– kč za extrémně zašpiněné sedačky a to byli pouze klasicky jako vždy při každém čištění. Byl jsem nucen si vše nasázet do tašky, jelikož chlapci spěchají a díky tomu mi nezbyl čas abych předal auto včas a hoši tím pádem nestihli umýt okna, což jsem měl v ceně. Takže nakonec jsem zaplatil více než bych zaplatil u mé stávající myčky a obdržel méně. I přístup personálu nebyl úplně top friendly. Pokud chtějí něco dělat profi, měli by si pořídit aspon igelitové kryty sedaček a netahat tam pytle co sklouznou.
V popisu poukazu máte napsáno přistavit vůz plně vyklizen a o 10 minut dříve! Nebude Vám přece nikdo vyklízet auto od vašich osobních věcí. Má to své důvody: například vyhození účtenky, kterou jste si chtěl ponechat nebo aby nedošlo k omylu co jste ve voze měl či ne. A kryt sedačky je udělán z pytle, který má své opodstatnění, je pevnější a vydrží i delší cesty. O pytlech, kterých mluvíte jsou pouze na rychlí přesun nikoliv na cestování a trhají se. Kdybyste měl vůz běžně znečištění nedoplácel byste za znečištění.
Hodnocená nabídka: Ruční profi mytí interiéru vozidla vč. tepování
Pro mě naprosto špatná zkušenost, o které se zde nebudu více rozepisovat. Vše jsme si vyříkali s panem majitelem a tak by to měl udělat každý jakkoliv nespokojený zákazník. Pan majitel je ke komunikaci vstřícný. Nedoporučuji se však na firmu obrátit co se týče čištění vozu. Bohužel :(
Sto lidí sto názorů. Zákazník měl zakoupen poukaz týkající se mytí interiéru, který chtěl nahradit programem 3. Program 3 obsahuje vnější i vnitřní mytí. S interierem byl pán spokojen a pouze jsme se neshodli u postupu mytí a obsahu. Pán očekával, že pokud se jedná o mytí za 499,-Kč, že budeme přední nárazník rozleštovat a odstraňovat z něj asfalt, z čelního okna odstraníme zažranou špínu od odstřikovačů, vyfoukáme v mezerách karoserii veškeré kapičky vody do sucha, atd. Toto vše se dělá při detailingovém mytí karoserie a ceny se pohybují okolo 5-15 tis. Kč! Naše mytí karosérie probíhá takto: https://www.youtube.com/watch?v=kMg5tbTLmHk
Takže s klientem souhlasíme, že pokud chcete detailingové mytí za 200,-Kč nejsme vhodná firma.
Perfetkní práce. Velká spokojenost.
Dobrý den služby velmi špatné zákazníky dát velmi špatné jsem přišel ke mně zhruba okamžitě vás pozdě na 3 minuty nemůžeme přijmout vás a tak dále auto vyčistit Velmi špatné rohože špinavé, jak jsem sám by byl schopen tak uklidit Hej místa k sezení na zůstal a zaplatil za strop čistit mě strop příliš skvrny mám obrázky mám Video může to všechno poskytnout být laskavý, nebo mi vrátit peníze chci podat stížnost, protože velmi špatná kvalita pračka v salonu, prosím, nějak jsem se zeptat, aby mi vrátil Peníze
Pokusíme se pochopit Váš text a odpovíme. Na mytí se jezdí o 10 minut dříve z důvodu převzetí vozu a domluvení co vše si klient zakoupil či co by si rád dokoupil. Váš příjezd měl být v 7:50h a dorazil jste v 8:20h a na voze jsme mohli začít v 8:30h tudíž 40 minut zpoždění a i přesto jsme Vás přijmuli a řekli jsme Vám, že pokud něco nestihneme tak to bohužel mít nebudete z časových důvodů (protože po pánovi byl další klient) a ten přeci nebude ošizen z nedbalosti druhých lidí. Stropnici jste si objednal a tu jsme dělali a víme, že všechny fleky nešli. To se občas stane, bývají fleky, které jsou nemožné odstranit. Při 95% stropnic není problém. Problém je s mastnotou nebo když pouští rez např.. A k reakci ohledně vrácení a stížnosti by jste problém mít neměl, když jste zde šířil informace, že jste důvěrný přítel majitelky SLEVOMATU a že vy můžete vše. Velice rádi bychom dostali vyjádření od MAJITELKY SLEVOMATU jak tuto záležitost vyřešila z důvěrným přítelem ke vzájemné spokojenosti obou stran. Děkujeme