Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vysoké Tatry se snídaní či polopenzí a vstup do unikátního wellness pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: ověření volných kapacit na tel. č. +421 524 468 185 nebo +421 902 868 768 nebo prostřednictvím e‑mailu na recepcia@hotelkontakt.sk
Po prověření dostupného termínu je potřebná závazná rezervace ihned po zakoupení voucheru na recepcia@hotelkontakt.sk s textem e‑mailu, který obsahuje: jméno, příjmení ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru. - Při nástupu na pobyt je nutné prokázat se platným voucherem.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce zdarma.
- Ubytování pro dítě od 6 do 11,9 let za zvýhodněný doplatek:
- na přistýlce se snídaní: 23 €/noc
- na přistýlce s polopenzí: 30 €/noc
- Ubytování pro dítě od 12 do 17,9 let za zvýhodněný doplatek:
- na pevném lůžku se snídaní: 28 €/noc
- na pevném lůžku s polopenzí: 40 €/noc
- Ceny platí při obsazení pokoje minimálně 2 dospělými osobami.
- Dvoulůžkové a třílůžkové pokoje jsou k dispozici pouze s jednou přistýlkou
- Příplatek za apartmán je 50 €/noc
- Vstup do saun pro děti je vyhrazený v čase od 15:00 do 17:00. bazénovou část a Jacuzzi bar mohou využívat neomezeně v čase otvíracích hodin od 7:00 do 17:00 a od 13:00 do 21:00.
- Domácí mazlíčci: pouze malá plemena - 15€/ noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
potřebovala bych podrobnější odpověď. Pokud si koupím pobyt na 3 noci,
potřebuji na 100% vědět, že mi dokážete zajistit 4 chodové menu
veganské (bez mléka, vajec, masa atd.) Tedy pokud dobře chápu jak veganský
předkrm, veganskou polévku, tak veganské hlavní jídlo a i zákusek. Je to
tedy možné?
S díky
Heroldová
Dobry vecer pani Heroldová,
ponukame vegetariansku stravu v ramci balikov na zlavomate. . Pri vegánskej
strave a inych dietach napr. bezlaktozova, bezlepkova nam hostia poslu zoznam
jedla ,ktore mozu konzumavat a my im ich pripravime. Príplatok za taketo menu
je 10 €/osoba/ranajky + vecera.
Pekny vecer
recepcia
Dobrý den,
pokud je večeře formou 4 chodového menu, šla by i nabídka ve veganské
formě?
děkuji Heroldová
Dobry den ,
v ponuke mame aj bezmäsite zeleninove a cestovinove jedla.
Tesime sa na Vasu navstevu a verime, ze v nasomhoteli prezijete prijemne
chvile.
recepcia
Dobrý den, chci se zeptat,zda máte volný termín v období od 19.4 do 21.4 2019 . Měla bych zálem o 2 dvoulůžkové pokoje. Děkuji za odpověď
Dobrý večer z Kontakt wellness hotela**** pani Zahradníková,
ďakujeme pekne za prejavený záujem o pobyt v našom hoteli. Bohužiaľ
v čase Veľkej Noci pobyt cez Slevomat nepredávame. Pobyt sa dá zakúpiť
priamo cez nás, ale podmienka je pobyt minimálne na 3 noci. V prípade
akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese: recepcia@hotelkontakt.sk.
Príjemný zvyšok večera Vám prajeme.
S pozdravom, recepcia
Dobrý den, máte prosím volné 2 pokoje po 2 luzkach v termínu 22.3–24.3 2019? Děkuji Andryskova
Dobrý deň z Kontakt wellness hotela**** pani Andrysková,
ďakujeme pekne za prejavený záujem o pobyt v našom hoteli. Nech sa páči,
dve 2-lôžkové izby vo Vami požadovanom termíne máme k dispozícii. Len
malé upozornenie – nezabudnite si zakúpiť voucher platný aj počas
víkendu.
Príjemné popoludnie Vám prajeme!
S pozdravom, recepcia
Dobrý den, je možné využít voucher na 3 noci i o víkendu 7–10.2.2019 nebo 14–17.02.2019
Dobrý večer želám z Kontakt wellness hotela****
veľmi pekne Vám ďakujeme za Vašu správu.
Vami požadované termíny sú už obsadené, pobyt Vám žiaľ nevieme
potvrdiť.
Radi Vám ponúkneme víkendové pobyty v rámci obsadenosti uvedenej v online
rezervácii, pri takomto pobyte je možné zakúpiť si víkendovú variantu
279 Eur a pobyt na jednu noc 129 Eur.
Budeme radi, ak nás navštívite.
S pozdravom, Prichocký Andrej, Kontakt wellness hotel****
Dobrý den. Je na pokoji balkón? Děkuji Časková
Dobrý deň pani Čásková, na hoteli máme izby s balkónmi aj bez balkónov. Ak máte vyslovene požiadavku na balkón, je potrebné vpísať si to do požiadavky a podľa možností sa budeme usilovať Vám vyhovieť. Príjemný deň Vám prajeme! S pozdravom recepcia
Dobrý den, je možný i pobyt na čtyři noci? Děkuji za odpověď.
Dobrý večer z Kontakt wellness hotela****. Ďakujeme za dotaz. Je možné si zakúpiť dva vouchery po dve noci a ubytovať sa v našom hoteli na 4 noci. V prípade ďalších otázok nás neváhajte znova kontaktovať. Tešíme sa na Vašu návštevu. Uhlárová Jarmila, recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
rádi bychom zakoupili pobyt v termínu 28.4. – 1.5. pro 2, jedná se o čtyři dny (3noci)
v nabídce máte pouze 3 denní. Je možné se domluvit ?
Jaká by byla cena?
Pro platbu bychom rádi využili benefitní program Sodexo – půjde to ?
Pozdravujem z Kontakt wellness hotela, veľmi pekne Vám ďakujeme za prejavený záujem o pobyt v našom hoteli. Vami požadovaný termín je už vypredaný, pobyt Vám žiaľ nevieme ponúknuť, navyše predaj pobytov cez Slevomat je už ukončený. Poukážky Sodexo žiaľ neprijímame. V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť emailom na recepcia@hotelkontakt.sk. Príjemný deň želáme!