Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zimní nebo jarní pobyt ve Špindlu: polopenze, volný vstup do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu sales@hotelklik.cz či telefonu 731 139 595. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Check in: 14:00 – 20:00
- Děti do 2,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Dítě 3–14,9 let má pobyt na lůžku s poloviční polopenzí:
- Jaro
- 1000 Kč/2 noci
- 1600 Kč/4 noci
- Zima
- 1190 Kč/2 noci
- 1990 Kč/4 noci
- Jaro
- Další osoby nad rámec voucheru ve věku 15 let a starší vč. služeb:
- 50% sleva z ceny voucheru (lůžko + polopenze + extra služby)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Hezké dopoledne, jsme rodina 2 dospělí a 3 děti (5, 7, 10 let). Máme zájem o pobyt 5 dní, 4 noci. Ráda bych se zeptala, zda je možné zakoupit voucher v ceně 5590 a doplatit pak za každé dítě 1600 Kč. termín by byl 1. 5. – 5. 5. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, vážená paní Vavrochová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Pokoj pro 5 osob v hotelu Výsluní není k dispozici. Mohu nabídnout 1×
dvoulůžkový pokoj a 1× dvoulůžkový pokoj s přistýlkou pro 1 osobu.
Tedy zakoupit 2 vouchery a na místě doplatit 1600 Kč za 1 dítě.
Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na:
sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den,máte volno od na velikonoce – 4noci.
Dobrý večer, lze uplatnit na pobyt poukázky Sodexo
Děkuji za odpověď.....
Dobrý den, Vojto, ano sodexo poukázky se dají uplatnit. Stačí sodexo
poukázky přeměnit na kredity u nás na pobočce Butterfly – přízemí,
budova B
Pernerova 691/42
Praha 8 – Karlín. Více informací se dozvíte v přiloženém odkaze.
Hezký den :) https://www.slevomat.cz/sodexo. Hezký
den :)
Dobry den,
Mate prosim volno od 18–20ledna pre dve osoby?Dakujem
Dobrý den, paní Soňo
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Je mi líto, ale v poptávaném termínu máme ve všech našich hotelech již
plně obsazeno. V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobry den,
Mate prosim Vas volno na 17–19leden?
Dobrý den, Sono, pro konkrétní informace o dostupných kapacitách Vám poradím obrátit se přímo na hotel +420 731 139 595. Hezký den :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volné tři dvoulůžkové pokoje v termínu od 19.-21.4.2019, je nás 6 dospělých. Děkuji za informaci. Mazánková
Dobrý den, Moniko, ohledně volných termínů doporučujeme kontaktovat přímo hotel na tel. čísle +420 731 139 595. U některých variant v nabídce je možné ověřit dostupnost termínů, stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Pěkný den :)
Dobrý den chci se zeptat jestli je volný termín od 3.1. do 5.1 , pro 2 a máme psa menšího . Děkuji
Dobrý den,
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V hotelu Výsluní*** mohu nabídnout termín 4. 1. – 6. 1. 2019.
Domácí zvířata však v hotelu nejsou povolena.
Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na:
sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den chtěla bych zakoupit Voucher a využít ho v termínu 23.1–27.1.2019.Máte ještě volné ubytování .Děkuji .Peroutková
Dobrý den, vážená paní Peroutková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 23. 1. – 27. 1. 2019 v hotelu Výsluní***
volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den chci se zeptat jesi mate volno na jarni prazdniny od 2.02.2019 do 10.02.2019.pro jednu osobu a tri děti ve věku 4.6.10.let., Za kolik mate ubytovani. děkuji Martinkova
Dobrý den, vážená paní Martínková
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu voucher uplatnit nelze.
Voucher lze uplatnit v termínech:
7. 12. – 21. 12. 2018
3. 1. – 31. 1. 2019
10. 3. – 31. 3. 2019
V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím, chci se zeptat, jestli byste měli na tři noci volné 3 pokoje v rozmezí 4–14.3.
Díky za odpověď
Dobrý den, vážený pane Hájku
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V hotelu Výsluní mohu nabídnout termíny: 4. 3. – 7. 3. 2019 a 9. 3. – 14. 3. 2019.
Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz