Ochutnejte pravé Mexiko: velké degustační menu pro 2 i 3–4 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,byly by jsme 3 a dítě 4 roky. Je možné využít tento voucher? Děkuju
Dobrý den, Martino, pokud využijete voucher pro 3–4 osoby tak to není problém :) Pěkný den
Do této restaurace chodíme s kamarádkami pravidelně a kuchyň je vždy výborná! Nikdy se nám nestalo, že by se k nám obsluha chovala špatně či že by bylo jídlo špatné. A to tam, opravdu, chodíme často a to i v různých časech, o víkendu na oběd, případně na večeři, plus večeře v týdnu, když jdeme do divadla Studio Dva. Takže za mě, určitě, doporučujeme.
Dobrý den, Jaroslavo, jsme velice rádi, že jste spokojená s naši nabídkou. :-) Přeji další příjemné zážitky, nejen s touto nabídkou, ale i dalšími z našich stránek Slevomatu. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
omlouvám se, že se takto ptám, ale nejsme z Prahy a rádi bychom ochutnali
Vaši kuchyni…v sobotu 19.1. budeme ve 20:30h v Praze, myslíte, že byste
měli ještě místo pro 4 osoby?
Děkuji
Stašek
Dobrý den, samozřejmě. Rádi vás přivítáme, jen, prosím, napište email přesně v kolik a datum. Budeme se těšit. Team El Pueblo.
proč jste degustačné menu na voucher zase zdražili, v poslední době už podruhé??
Dobrý den,
je to stejné jako když se zeptáte proč zase zdražují potraviny, pohonné
hmoty atd. Prostě pouze reagujeme na zvyšování cen našich dodavatelů
zboží, energií, apod.
S pozdravem El.
Dobrý den,
i my měli v tomto podniku nedávno problém jak s jídlem, tak s chováním
části obsluhy. Doporučuji návštěvu zvážit. Už to není co to bývalo
před lety.....
Dobrý den, na tento příspěvek bohužel není možné nijak smysluplně reagovat. Snažíme se, aby hosté byli vždy spokojeni. Napsat anonymně cokoli je velmi snadné.
Dobry den, jiste, mohu specifikovat. Byli jsme v El Pueblu s vetsi společnosti, meli jsme degustacni menu objednane několikrát(nebylo to tedy bohužel již to,co bývalo dříve, ale neresili jsme).Horší bylo, že se obsluha chovala spíše jako že ji obtěžujeme, když jsme něco chtěli, byli velice neochotni, což nebylo zrovna příjemné. Druhá špatná zkušenost, když byly objednány kromě menu ještě 2 steaky, které byly tuhé, ze se nedaly skoro rozkousat. Obsluha se opět vyznamenala, když pan vrchní začal řešit, kolik soust již bylo snědeno.(člověk spíše po prvních dvou soustech doufá, že nebude muset"kazit večer"a jidlo vracet). Co to prosim má znamenat?! 3/4porce bylo stále na talirich a řešit před zakaznikem, že si měl stěžovat dříve je vrchol arogance. Omluva nebo kompenzace žádná, to se nám ještě nestalo a proto tento podnik, kam jsme skutečně leta chodili u nás skončil. Děkuji a přeji jinym zákazníkům lepší podniky i zacházení.
Dobrý den Elen,
velice Vám děkuji za Váš komentář. Budu se snažit Vám prezentovat můj
pohledna věc. Degustační menu je vždy takové jaké si vyberete a
zakoupíte. V běhu let se jeho složení mírně měnilo v závislosti na
poptávce zákazníků, avšak vždy odpovídalo přesně popisu na voucheru.
Senzorické vjemy jsou vždy velmi subjektivní a nemá smysl tuto otázku
řešit. Zkrátka kolik lidí, tolik chutí. Podobné je i vnímání
obsluhujícího personálu, který je u nás v restauraci na vysoce
profesionální úrovni. Neupřesňujete o jaký steak se jednalo, z čehož
odvozuji, že toto téma Vám /bez urážky/ není příliš vlastní.
Domnívám se však, že se jednalo o steak z hovězí roštěné a pak je
vše v naprostém pořádku /máte-li zájem, vysvětlím osobně/ a obsluha
jednala v souladu s interním nařízením. Závěrem snad jen toliko: více
než 50 000 zákazníků, kteří v restauraci El Pueblo konzumovali
degustační plato s ním byli naprosto spokojeni a mne velice mrzí, že
nepatříte mezi ně.
S pozdravem El
Do tohoto podniku již nikdy více. Chodívali jsme často, ale jídlo i obsluha se velice zhoršily.
Dobrý den,
zpětné vazby našich klientů si velmi ceníme, jelikož nás a naše služby
posouvají dál. Mohla byste být konkrétní?
S pozdravem El
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dle popisu, kde je uvedeno pouze kuřecí maso, je tato nabídka zlevněnou verzí „Velkého degustačního plata – kuřecí“. Přijde vám v pořádku v takovém případě uvádět původní cenu 629Kč, která se týká velkého plata mix kuřecí plus hovězí, když to kuřecí je v nabídce za 529Kč?
Dobrý den, plato kuřecí pro dvě osoby je oproti nabídce ve stálém lístku pro slevovou akci doplněno o kuřecí WRAP. Hovězí maso obsahuje pouze varianta pro 3 až 4 osoby. S pozdravem El.