Prima masazni kreslo na myti vlasu :) To by si meli poridit ve vsech kadernictvich.
I presto ze jsem byla objednana musela jsem nekolikrat cekat, nez pani kadernice obslouzila ostatni klienty, kteri tam prichazeli :( bohuzel tam na to byla sama, takze se musela venovat vzdy paralelne 2 lidem. Nevycitam.to ji, perfektne se to snazila vse stihnout, spis nejaky lepsi objednavaci system by tam asi nebyl na skodu.
Co se tyce samotne aplikace keratinu, jsem spis zklamana, zadny znatelny rozdil se nedostavil. Odchazela jsem se stejne upravenymi vlasy, jako pri bezne navsteve. Bohuzel to asi na me vlasy nejak nezafungovalo, anebo jen vnitrne, neviditelne :) Ale tak zkusit se ma vse :)
Den, kdy jsem měla rezervaci, měli odkaz na dveřích: z technických důvodů zavřeno. Nikdo mi neoznámil, že můj termín ruší a přitom moje číslo měli. Jezdila jsem na místo zbytečně. Absolutně nezodpovědné kadeřnictví.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, omlouváme se ještě jednou ,ale kadeřnice která měla otevírat salon a být ten den v práci onemocnila měla velký zánět dásne a v sobotu ten den ráno v 8 jela do nemocnice telefon firemní byl v praci odpoledne když jela zpet z nemocnice se stavila v salonu pro tel hned volala a omlouvala se vám a hned nabízela novej termín.Což jste odmítla bohuzel nekdy se stanou veci ktery clovek neovlivní a nemuze za to co se stalo.Děkuji vám a preji hezky den pokavat byste si to rozmyslela hned vam muzem dat termin.Večinou terminy jsou do druheho dne.
Haircut&Style studio
Prostředí salónu je docela hezké, paní kadeřnice milá, nabídla mi i kávu.
Nerada odrazuji jiné, ale bohužel za sebe nemohu proceduru doporučit. Mám jemné vlasy a část z nich zvlněnou. Po aplikaci keratinu byly rovné, ale po 5 dnech po proceduře jsem si umyla vlasy a mám zvlněnou část vlasů zpět :-( Vlasy měly vydržet rovné nejméně 4 měsíce a ne jen do prvního umytí. Pro mě to jsou vyhozené peníze. Střih pouze zkrácení. Čekala jsem 40 minut s keratinem na vlasech, než paní kadeřnice ostříhala jiného zákazníka. Čekání mi nevadilo, jen nevím, jestli je to běžné. Pokud ano, tak to podotýkám pro ostatní zákaznice, aby věděly.
S pozdravem