Luxusní Harrachov: termíny přes celý rok 2019, wellness lázně a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na Grotta Spa a účtování po uplynutí doby
50 minut.
Na webových stránkách avizujete základní vstupné 480 Kč na 60 minut a
po uplynutí doby se dále účtuje základní vstupné ve výši 80 Kč za a
každých následujících započatých deset minut.
Znamená to, že je zdarma s voucherem 50 minut a po uplynutí této doby se
účtuje 480 Kč + 80 za každých deset minut? Nebo po uplynutí 50 minut se
účtuje 80 Kč za každých deset minut?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
po uplynutí vyčerpaných 50 minut,které máte v ceně voucheru, se účtuje
480,–Kč se slevou 20% na každých dalších
50 minut.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý večer, ráda bych se zeptala na možnost / pestrost bezlepkové stravy, děkuji.
Dobrý den,
bezlepkovou stravu Vám rádi zajistíme,děkujeme.S pozdravem recepce
hotelu Resident****
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volno od pátka 12.4 – 14.4? Děkuji
Dobrý den,
v termínu od 12.4.-14.4. máme volné poslední tři apartmány,které jsou
s příplatkem.Ohledně rezervace nás,prosím,kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
rádi bychom zakoupili voucher na 3 dny(2 noci) v termínu od
21.6.-23.6. Byl by tento termín ještě volný?
Moc děkuji za odpověď, Zářecká.
Dobrý den,paní Zářecká,
termín od 21.6. do 23.6. je volný.Ohledně rezervace nás můžete
kontaktovat na emailu info@resdentharrachov.cz.
Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat. Chtěli bychom si koupit voucher na 4 dny(3 noci)
v termínu od 4.7 – 7.7 2019, je ještě volný tento termín? A jak to
udělat v případě pro tři dospělé osoby, když máte pobyty pouze pro
dva? Děkuji
Dobrý den,
termín je volný ,třetí osobu je možné doplatit přímo po příjezdu na
hotel.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Máme možnost uplatnit pobyt přes gallery beta od svého zaměstnavatele. Je možno vystavit fakturu pro jednu osobu , když se jedná o balíček pro dvě osoby? Obě máme stejného zaměstnavatele.
Dobrý den,
ano,fakturu Vám vystavíme.Kontaktujte nás na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, měla bych zájem o tento pobyt,ale zajima mě, jak postupovat v případě,když by mě to platil zamestnavatel. Byl by volny termin od 27.-29.6.2019. Předem děkuji
Dobrý den,
termín od 27.6.-29.6. je volný.Ohledně rezervace a platby přes
zaměstnavatele se na nás,prosím,obraťtě na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné využít příspěvek zaměstnavatele, tj. na fakturu.. Děkuji
Dobrý den, Romano, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak jsou tam napsány ty procedury, tak je to pro dva, i když je tam psáno 1×?
Dobrý den,procedury jsou párové ,tedy pro dvě osoby.Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobry den, chtela bych se zeptat, pri zakoupeni pobytu v online rezervaci, chci jeste priobjednat privatni virivku a dalsi procedury navic, rovnez by s nami prijeli dva mensi psi, kde mam zaslat pozadavek?Na Vas e-mail ci mam radeji vse vyridit telefonicky?Dekuji
Dobrý den,
zašlete nám požadavek k rezervaci na Náš email info@residentharrachov.cz
Vše s Vám rádi vyřešíme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, chtěli bychom přijet ve 3 (manzele a dospěla dcera) od 10.3. do 12.3 (dvě noci). Je možné koupit voacher na 2 osoby a doplatit zbytek na místě? Děkuji
Dobrý den,Vámi zvolený termín je volný .Třetí osobu je možné doplatit.Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby na 4 dny v termínu od 12.8. do 25.8. Děkuji, Jurošková
Dobrý den,Vámi zvolený termín je volný .Ohledně rezervace nás prosím
kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Ddobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob na termín buď 15.3 – 17.3 nebo 12.4 – 14.4. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu
Resident****.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob na termín buď 15.3 – 18.3 ,nebo 12.4 – 14.4. Děkuji
Dobrý den,
ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu
Resident****.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín na wellnes pro 6 osob 12.4 – 14.4 . Moc děkuji za info.
Dobrý den,
ano,termín od 12.4.-14.4. je zatím volný.S pozdravem recepce hotelu
Resident.****
Dobrý den, je Váš hotel bezbariérový prosím?
Dobrý den,
ano,bezbariérový přístup je na hotelu zajištěn.S pozdravem recepce
hotelu Resident****.
Dobrý den. Jsem zaměstnancem Fakul. nemocnice . Mám Galery kartu na kterou můžeme čerpat i pobyty. je u vás možno zaplatit přes tuto kartu.
Dobrý den,
obraťte se prosím přímo na Slevomat. Určitě najdete cestu. Přejeme
pěkný zbytek dne. Recepce
Dobrý den, máme zakoupeny vaucher pro dva bez termínu ale potřebovali bychom jeden pokoj navíc pro jednu osobu a malé dítě. Kolik pak bude celková cena za cely pobyt 3 dny a dvě noci včetně wellnes pro 3 dospěly a jedno dítě?
Dobrý den,prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, prosím lze nějak nakombinovat balíček pro 3 dospělé 2 děti (3 a 4 roky) s tím, že bychom rádi využili ubytování duplex apartment de luxe s 2 ložnicemi. Termín 22–24.3.2019. Děkuji!
Dobrý den,prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****.
Upravit Další Další
Dobrý den,je možné si u Vás rezervovat pobyt od pátku do neděle pro dvě osoby s polopenzí a vstupem do wellnes v terminu od 1.3–3.3 nebo od 29.3–31.3. Je možné v těchto termínech využít nějaký z balíčku které nabízíte?
Dobrý den,
ohledně volných termín nás prosím kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme
Dobrý den,
lze rezervovat pobyt, i když je víkend a platba bude možná až
v pondělí. Bojím se, že přijdu o slevu. S pozdravem a díky Jolana
Dobrý den,
u koupě poukazu můžete využít varianty, kdy si termín závazně
rezervujete již při koupi a zaplacení (pokud zvolíte platbu stržením
z kreditní karty ihned při rezervaci máte vše rychle a komfortně
vyřízeno). Takto vybraný a Slevomatem potvrzený termín je závazný. Druhá
možnost je poslat dotaz na recepci info@residentharrachov.cz
se žádostí o předběžnou rezervaci a recepce vám zpravidla zpravidla
poskytne dva, tři dny na vyřízení a doplacení. I v takovém případě
lze termín předem domluvit. Mějte pohodový den, Team Resident
Dobrý den, dají se u Vás uplatnit pásy na dovolenou? Vyhrála jsem
v tombole.
Moc děkuji za odpověď, přeji hezký den.
Dobrý den,
bohužel je na hotelu neuplatńujeme,děkujeme za pochopení.S pozdravem
recepce hotelu Resident****.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda 1× 50minutový vstup do wellness s vířivkou a
saunou je veřejný nebo privátní a pokud veřejný, zda by bylo možné se
domluvit na privátním vstupu? Popřípadě za jaký poplatek.
Je i možné si případně další vstup do bazénu připlatit?
Moc děkuji
Dobrý den,
wellness lze domluvit i privátně ,další vstup je možné si doplatit na
recepci hotelu.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý večer,
Chtěla bych si koupit zimní wellnes balíček pro dvě osoby na 3 noci
v termínu 4–6.2019. Máte ještě volné místo? Dekuji
Dobrý den,
termín je volný od 5.1.2019.
Ohledně volných termínů nás můžete kontaktovat na info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den, pokud bych věnovala poukaz na pobyt jaro, podzim, pouze ve všední dny, a dotyční by nakonec potřebovali jet pouze v období pátek až neděle, jak by se to dalo řešit a kolik by byl příplatek?
Dobrý den,
poukaz na pobyt ve všední dny se dá využít i o víkendu s příplatkem
100,– Kč za víkendový termín.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, jsem vegetarián, je možné vybrat si na večeři bezmasé jídlo? Děkuji.
Dobrý den,
ano, je to možné. Stačí pár dní před příjezdem na email: info@residentharrachov.cz
a domluvíme se na jídle.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobry den,kdybych si chtěla rezervovat pobyt od 4.3.2019 do 8.3.2019.,dva dospěli a ditě 15.let.polopenze,lze využit welnes?Děkuji.
Dobrý den,
kontaktujte nás ohledně rezervace na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Termín
je volný a wellness lze jako součást balíčku využít a
rezervovat.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den,chci se zeptat jestli by jste měli volno od 28.12 do 2.1? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel tento termín je již obsazený. .Ohledně rezervace nás můžete
kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, je volný termín 18.1.19 – 20.1.19 dva pokoje? Zapletalová
Dobrý den,paní Zapletalová,
termín od 18.1. do 20.1.2019 je volný.Ohledně rezervace nás můžete
kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
mam dotaz ohledně lazni, je to privátní vstup, ze tam budeme jen ve 2? nebo
je verejny? :)
Dekuji
Dobrý den,
do lázní je vstup maximálně pro 6 – 8 osob.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den potřebovala bych Voucher zakoupit pres fksp je to možné? Dekuji
Dobrý den,
ano,je to možné. Kontaktujte nás na emailu info@residentharrachov.
cz,prosím. Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobry den chtela jsem se zepatm Luxusní Harrachov: termíny přes celý rok 2019, wellness lázně a polopenze…15.3.2019 jestli byl volny termin…Dekuji Kalousova
Dobrý den, paní Kalousová,
termíny od 15.3. jsou zatím volné. Ohledně dostupnosti termínů nás
můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.
S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý večer, náhodou volný termín od 25.12. do 28.12.nemáte?děkuji.
Dobrý den, Jaroslavo, vouchery jsou platné nejdříve až od 1.1.2019. Hezký den, Simča
dobrý den, chci s kamarádkou v květnu ca po 30 letech vyrazit do mého milovaného Harrachova a zjistit, jak se to tam vše změnilo. cena za 3 dny/ 2 noci/ ve dvoulůžkovém pokoji je za 2 osoby?
Dobrý den,ohledně cen a dostupnosti termínů nás,prosím,kontaktujte na info@residentharrachov.cz,děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý večer,jak je k dispozici časově bazén?
Dobrý den,ohledně rezervace bazénu nás kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.S pozdravem hotel Resident****
Dobrý den,dostali jsme voucher jako dárek na 3 dny ,2 noci. Pokud bychom chteli pobyt o 1 den prodloužit jak máme postupovat? Hlasit to již teď předem a zaplatit nebo stačí až při rezervaci a kolik nás to bude stát? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
prosíme o nahlášení prodloužení pobytu rovnou při rezervaci. Platbu
spolu vyřešíme přes emailovou korespondenci. Mnohokrát děkujeme za Váš
zájem.
S přáním příjemného dne, Markéta Svobodová
Resident Harrachov ****
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zdali se platí příplatek za roční mimino při snídaních/večeřích? a jestli lze případně rozděleně absolvovat procedury z voucheru? Jeden by hlídal mimino a druhý by šel na proceduru a obráceně? Nejsem si jistá, zdali by s ročním šlo případně hlídání, jak avizujete? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den,
procedury je možné navštívit rozděleně a za roční miminko se nic nehradí.Děkujeme.S pozdravem recepce