Zažijte romantiku ve dvou: pobyt v historickém centru Krakova se snídaní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné zakoupit pobyt v hotelu Amadeus přes FKSP? Jaký je prosím postup,
resp. kam a komu sdělit fakturační údaje zaměstnavatele, a také bych se
ráda zeptala, zda je možná tímto způsobem i online rezervace přesného
termínu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Katko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“. Krásný den :-)
Dobrý den je prosím volný termín 1.12. až 3.12.2018 v hotelu AMADEUS Krakov – pokud ano je možná rezervace než zakoupím voucher?
Dobrý den, Naděždo, bohužel je v tomto termínu kapacita hotelu naplněna. Můžete si vybrat jinou nabídku a nebo jiný termín. Hezký den :)
Dobry vecer, jak je to s detma. mame dite 7 let.Dekuji
Dear Guest, please, read the children policy, mentioned below the
presentation:
Deti do 4 rokov (3,99 r.) bez nároku na lôžko: zdarma
Detská postieľka na vyžiadanie zdarma
Deti od 4 rokov alebo tretia osoba na prístelke: 25 €/pobyt (k dispozícii
sú len dve izby s prístelkou, už pri rezervácii je preto nutné žiadať
o izbu s prístelkou).
Hotel poskytuje ubytovanie pre max. 3 dospelé osoby, prípadne pre 3 dospelé
osoby a 1 dieťa do 4 rokov bez nároku na lôžku. V prípade záujmu
o ubytovanie viacčlenných rodín, je potrebné zakúpiť 2 vouchery,
nakoľko hotel disponuje iba dvoj- a troj-lôžkovými izbami.
Greetings from Amadeus Hotel.
Dobrý deň. Prosím Vás chceme ísť na výlet dve rodiny jedna dvojica a jedna dvojica s tromi detmi – dve dvojičky vo veku 9r a jedno vo veku 2r -mate tam vhodné ubytovanie pre takúto kombináciu? Termín: 30.12.2018 na tri resp. štyri noci. t.j. do 2–3.1.2019 Ďakujem
Thank you for sending your request. We are sorry, but we do not offer rooms
during the New Year's Eve trough Slevomat.
Thank you for sending your request. We are sorry, but we do not offer rooms
during the New Year's Eve through Zlavomat. Moreover, in our hotel you buy a
voucher for 2 people (double room), it can be offered with an extra bed for a
child – available on request. We can also put a baby cot for a little child
up to 2 years. We can't accommodate such big family, as you mentioned, in one
room. Greetings from Amadeus Hotel.
dobrý den, je v hotelu welness a jak je vybavený?
Dear Iva, we do not have wellness/spa in Amadeus Hotel. Everything is mentioned in our offer :) Greetings from Krakow.
Dobrý den,
„Romance v centru Krakova hotel Amadeus“ chci dát jako dárek
k narozeninám. Pokud nyní objednám na termín – uvažuji o adventním
čase, bylo by možné tento termín změnit, pokud by tomu, komu chci tento
poukaz věnovat , termín nevyhovoval?
Bylo by pak možné případně přeobjednat termín na př. na březen
2019?
Děkuji za odpověď, Jitka Palůchová
Dobrý den, Jitko, voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Pěkný den
Dobrý den, rádi bychompřijeli s malým 7,5 kg pejskem, je to možné?
Dobrý den, Dano, pokud se chystáte na pobyt se svým domácím mazlíčkem, je nutná domluva o možnostech předem. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěli bychom termín v dubnu 2019. Bude se nabídka opakovat?
děkuji
Dobrý den, Vladimíro, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Honza