Romantika u zámku Loučeň: jídlo, bazén, prohlídka zámku i labyrintárium
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat od kolika hodin je večeře, protože jsem zvažovala
možnost nákupu vstupu do zámku. Chtěla bych, aby to nebylo časově
hektické a pobyt si v klidu užily. Mám to jako dárek. Děkuji za
odpověď
Dobrý den, paní Veroniko, večeře se u nás podávají mezi 17 a 21 hodinou. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den, mohu zakoupit 2 poukazy a prodloužit si pobyt na 4 noci ? Děkuji
Vážená paní Geržová, ano, potvrzuji, že pobyt si tímto způsobem můžete na 4 noci zarezervovat. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den, objednala jsem tři vouchery pro 6 osob. Věřím, že najdeme společný termín. Můj dotaz zní: voucher je pro dvě osoby – ale jela bych já a dvě mé děti: 10 a 13 let. Je to možné? Děkuji za zprávu, poté ihned zaplatím. Nováková
Dobrý den, Ireno, pro co nejpřesnější informace o dostupných termínech kontaktujte přímo hotel. Ano je možné aby jste jela vy a dvě děti, s tím, že za jedno z dětí doplatíte na místě přistýlku 10–15,9 let za 750 Kč za noc. Hezký den :)
Dobrý den, je možné koupit pobyt na fakturu?
Děkuji
Ivana
Dobrý den, Ivano, pro úhradu fakturou vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na Hotel Maxmilián na hotel-maxmilian@zamekloucen.cz . Pošlete nám platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak je uvedeno. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možný pobyt pro dvě osoby od 7. 2. 2019 do 10. 2. 2019 a jestli ano, tak kolik to bude stát Kč. A zda je to možné hradit z FKSP. Děkuji předem za odpověď a přeji pěkný den
Dobrý den, Ivano, pro co nejrychlejší odpověď doporučujeme kontaktovat hotel přímo: hotel-maxmilian@zamekloucen.cz , na tomto emailu se poté řeší i rezervace nebo na čísle +420 325 585 381. Pěkný den
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt 12.12 – 14.12. dvě osoby.Je to možné??
Děkuju za odpověď Jiří Suchánek
Dobrý den, pane Suchánku, s radostí Vás mohu informovat, že rezervace v termínu 12.-14.12.2018 je možná. Můžete si tedy zakoupit voucher. Až ho obdržíte, zašlete prosím jeho číslo společně s požadavkem na rezervaci přímo hotelu na hotel-maxmilian@zamekloucen.cz Budeme se na Vás těšit. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den, mám zájem o pobyt pro jednu osobu. Je možné si koupit pobyt pro dvě osoby a místo druhé osoby jej prodloužit o jeden den?
Dobrý den, Jano, bohužel, prodloužení pobytu Vámi navrhovaným způsobem není možný. Pokud si přejete pobyt pro jednu osobu, kontaktujte prosím přímo hotel. Rádi Vám připravíme nabídku „šitou na míru“. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den,
nebude v prosinci v blízkém okolí nějaký vánoční koncert?
Dobrý den, takové informace prozatím nemáme. Zkuste kontaktovat: infocentrum@zamekloucen.cz, +420 727 900 616. Pěkný den
Dobrý večer, mám eminentný záujem o romantický pobyt pre dve osoby, v presnom termíne 7.12.-10.12.2018, teda tri noci. Je to možné? Aká bude cena pobytu?
Dobrý den, Dušane, tato nabídka byla vytvořena pouze na jednu nebo dvě noci. V případě individuální poptávky kontaktujte prosím: hotel-maxmilian@zamekloucen.cz , +420 325 585 381. Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je možné využít víkendový voucher i na
třílůžkový pokoj. Pokud ano, jaký je příplatek za dospělou osobu na
třetím lůžku a jak máme postupovat při objednávce.
Děkuji za odpověď
Veronika Pozděnová
Dobrý den, Veroniko, pro co nejrychlejší odpověď doporučujeme kontaktovat hotel přímo: hotel-maxmilian@zamekloucen.cz , na tomto emailu se poté řeší i rezervace nebo na čísle +420 325 585 381. Pěkný den
Dobrý den, máte také čtyřlůžkové pokoje? I tak bychom potřebovali ještě jednu přistýlku. Nebo jsou možné 3 přistýlky do dvoulůžkového pokoje? Bylo by možné zajistit ubytování celkem pro 5 osob? Děkuji :)
Dobrý den, Markéto, ano, potvrzuji, že máme i pokoje, kde je možné ubytovat pohodlně 5 osob. Je jich ale omezený počet. Pro ověření dostupnosti kontaktujte prosím přímo hotel na hotel-maxmilian@zamekloucen.cz nebo telefonicky na +420 325 585 381. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den, je možné mít na pokoji dvě přistýlky (pro děti 7 a 9 let?) děkuji.
Dobrý den, Moniko, pro co nejrychlejší informace kontaktujte přímo hotel na emailu hotel-maxmilian@zamekloucen.cz, +420 325 585 381. Cena za přistýlku pro děti od 3 do 9,9 let je 650 Kč. Hezký den, Simča
dobrý den, chci zaplatit převodem z účtu u České spořitelny, ale takovýto způsob platby se mi nenabízí. Jak postupovat. Děkuji
Vážená paní Hejzlarová, když zvolíte objednání voucheru bez termínu, budete mít možnost uhradit bankovním převodem. Jakmile bude platba připsána na účet slevomat.cz, obdržíte Váš voucher. Kontaktujte pak prosím hotel, zarezervujte si Vámi požadovaný termín a nadiktujte číslo voucheru. Těšíme se na Vás. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Zdravím ,lze si připlatit výřivku na pokoji a za kolik .Děkuji Vondr.
Vážený pane Vondre, za pokoj s vířivou vanou si doplatit lze. Příplatek je 500 Kč / noc. Prosím ale, nejprve si ověřte dostupnost tohoto typu pokoje přímo s hotelem. Pokojů s vířivou vanou je omezený počet a nemusí být ve Vámi zvoleném termínu dostupný. Kontaktovat nás můžete e-mailem na hotel-maxmilian@zamekloucen.cz nebo telefonicky na tel. 325 585 381. Těšíme se na Vás. S pozdravem, Hotel Maxmilián
Dobrý den poslala jsem objednávku na 17aý 18 březen a chci platbu přez FKSP tato možnost není ve způsobu platby.Prosím o zaslání všech potřebných údajů.Dekuji jinak poukaz chtít nebudu Kampová
Dobrý den, Zdeno, voucher lze využit do data určeného v popisu dané nabídky. V tomto případě do 31. 3. 2019. Pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Pěkný den
Dobrý den, chci se zeptat jaká je teplota v bazénu.
Dobrý den, Pavlo, bazén o rozměrech 4 × 10 m má teplotu vody mezi 26 – 28°C. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je cena voucheru pro jednu osobu, nebo pro pár.
Dobrý den, Jano, nabídka je určena pro dvě osoby. Takže směle do objednávky :) Pěkný den, Simča
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt na Štědrý dena dále, celkem 4 noc, jestli je tento termín volný jsem bohužel nenašla, děkuji Jana Štrossová
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity zámku. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den, Simča
lze zakoupit jiz letos z fondu FKSP a vyuzit az pristi rok dekuji za odpoved
Dobrý den, Evo, voucher lze využit do data určeného v popisu dané
nabídky. V tomto případě do 31. 3. 2019.
Pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté
se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel). Pošlete mu
platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané
objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý den mám zájem o Vaši nabídku jen mám dotaz zmoda je volný termín od 14.12–16.12, A zda je možné poslat fakturu. Děkuji Lauerová Jaroslava
Dobrý den, Jaroslavo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda bude někdy v blízké době dostupný voucher na variantu 2 dnů místo třech? Děkuji.
Jakub Kozárek
Dobrý den, Jakube, to vám bohužel nemůžeme sdělit, ale můžete si nastavit upozornění na další nabídky od obchodníka do e-mailu zde: https://www.slevomat.cz/podnik/5532-zamek-loucen-a-labyrintarium
Hezký den :)
Dobrý den, pane Kozárku, do konce roku již určitě vouchery na 2 dny dostupné nebudou. O spuštění dalšího prodeje zatím ještě rozhodnuto nebylo. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Hotel Maxmilián