Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Profesionální čištění koberců nebo sedacích souprav u vás doma
Hodnocení podniku Endyho služby s.r.o.
Hodnocená nabídka: Hloubkové čištění koberců a čalounění pohovek
Doprava včasná
Příšerné jednání pracovníka-majitele služby, kdy po špatném čištění se chtěl akorát pohádat, místo toho, aby to lépe přečistil, dalšího čištění nechal a sebral se a spěšně odjel
Dobrý den,
Vážená paní Hronová,
Děkujeme za Vaše hodnocení a dovolte nám reagovat.
Začnu od začátku. Zakázka byla u Vás provedena 2x. Při první návštěvě Vám naší pracovníci odstavovali nábytek, jelikož jste neměla připravený prostor k čištění.
Během čistění nám Váš syn drze začal prohlížet klíče od auta, peněženku. Na to náš pracovník Vašeho syna upozornil, ať to nedělá.
Při odjezdu jste byla spokojená a chválila jste naší práci.
Po krátké době, jste udělila hodnocení tři hvězdičky.
Dovolil jsem se Vás dotázat, jestli bylo vše v pořádku. Na to jste mi odpověděla emailem:
hodnotila jsem průměr to jest že je vše v pořádku, ne 4 hvězdičky to jest nadstandard. Byla jsem spokojena, při vašem odchodu jsem to i říkala. Na hodnocení nadstandard ale ne.
S pozdravem H.Hronová
Druhá zakázka u Vás:
Na druhou zakázku jsem přijel já a kolegyně. Po uvítání jsem Vám řekl, že jsem si myslel, že si nás už neobjednáte. Na to jste mi odpověděla: Chcete se hádat?
Práce začala. Kolegyně začala čistit koberec a Vás syn po chvilce klekl na kolena a začal rukou projíždět, jestli je vše vyčištěno. Na to jsem mu nic neřekl. Po další chvíli nám začal říkat, kde máme čistit a jak. Tedy Váš syn chtěl, ať nastříkáme saponát na koberec a chvíli ho necháme působit a pak tepovat. Na to jsem mu odpověděl, že se to tak nedělá a že stroj čištění provádí jinak.
Po čištění koberců jste nás jak vy, tak Vás syn začaly upozorňovat, že koberec na místě u nábytku je jiné barvy - údajně špinavý. Kolegyně vzala malý nástavec a ukazovala Vašemu synovi, že koberec už více vyčistit nejde. Pak jsem Vám obou řekl informaci ke koberci. Tedy:
Jedná se o zátěžový koberec a o nejlevnější typ. Bydlíte v sociálním bytě a koberec Vám do bytu nechal položit MÚ. Bohužel takové koberce se do bytu vůbec nepokládají a nejsou ani vhodné na čistění. Běžně se takové koberce dávají do kanceláří a mění se každé cca dva roky.
Na to jste mi oba řekli, že tomu rozumíte.
Dále v bytě máte psa. Promiňte, ale jak minule, tak teď byla v koberci cítit moč. Neříkám, že se to nemůže stát, ale prosím berte na vědomí, že takové věci se vždy na koberci negativně podepíší.
Čištění sedací soupravy:
Kolegyně prováděla čištění sedací soupravy. Po čištění chodil Vás syn a ptal se, proč má na ruce pěnu. Když jsem mu říkal, že to není možné, že stroj vše vytahuje, tak Váš syn šel a přejel rukou vlhkou sedací soupravu a ukázal mi vlhkou ruku. Řekl jsem mu, že vlhké to je vždy a že se nejedná o pěnu.
Poté moje kolegyně dokončila službu.
Požadovala jste nad rámec voucheru vyčistit kancelářské židle a dva bobky. Řekl jsem Vám, ať se nezlobíte a že nad rámec čistění provádět nebudeme.
Na to jste mi řekla, že nám neudělíte dobré hodnocení.
Paní Hronová,
Služba u Vás proběhla standardně jak u každého zákazníka. Bohužel nestandardní bylo chování jak Vašeho syna a tak i Váše.
Promiňte, ale říkat, že pokud to nevyčistíme ,tak nám udělíte špatné hodnocení to přece nemyslíte vážně? Nebo že Váš syn leze před strojem po kolenou a kontroluje naší práci? To že nám Váš syn prohlížel při první návštěvě věci?
Takové chování je normální?
Fotky co jste přiložila k hodnocení:
Na světlém místě stojí několik let nábytek. Jak už jsem Vám říkal, jedná se o levný zátěžový koberec a proto je tam rozdíl barvy. Zátěžový koberec je spotřební věc a když to nepoužíváte - tak jak po obývací stěnou, tak bude stále nový. Ale pokud ho používáte, schází se a ztrácí na kvalitě.
Ale to vše jsem Vám už řekl jak osobně, tak jsem Vám to tady výše popsal.
Je mi jasné, že chcete poškodit jméno naší firmy a popřípadě dostat od slevomatu nějaké kredity, ale za naší firmu bylo vše provedeno podle našich standardů, ale bohužel byl nestandardní zákazník na kterého bohužel tak jednou do roka narazíme.
V poslední řadě, rezervaci jste vždy prováděla jako Halena Hronová a teď hodnocení provádíte jako Romana (Hronová). Přitom první hodnocení při první zakázce jste hodnotila jako Helena..
I ve svém jméně neuvádíte pravdu?
Přejme Vám pěkný den,
Endyho služby s.r.o.
Špatná kvalita služby, rychlé vyprání ne příliš důkladné a koberce jsou stálé špinavé a při ručním praní i nadále z nich teče špinavá voda, hlavně hrozné jednání když jsem se ptala jestli to nepouští a proč není žádný rozdíl, tak se vším praštil a odešel
Dobrý den,
Vážená paní Hronová,
Děkujeme za Vaše hodnocení a dovolte nám reagovat.
Začnu od začátku. Zakázka byla u Vás provedena 2x. Při první návštěvě Vám naší pracovníci odstavovali nábytek, jelikož jste neměla připravený prostor k čištění.
Během čistění nám Váš syn drze začal prohlížet klíče od auta, peněženku. Na to náš pracovník Vašeho syna upozornil, ať to nedělá.
Při odjezdu jste byla spokojená a chválila jste naší práci.
Po krátké době, jste udělila hodnocení tři hvězdičky.
Dovolil jsem se Vás dotázat, jestli bylo vše v pořádku. Na to jste mi odpověděla emailem:
hodnotila jsem průměr to jest že je vše v pořádku, ne 4 hvězdičky to jest nadstandard. Byla jsem spokojena, při vašem odchodu jsem to i říkala. Na hodnocení nadstandard ale ne.
S pozdravem H.Hronová
Druhá zakázka u Vás:
Na druhou zakázku jsem přijel já a kolegyně. Po uvítání jsem Vám řekl, že jsem si myslel, že si nás už neobjednáte. Na to jste mi odpověděla: Chcete se hádat?
Práce začala. Kolegyně začala čistit koberec a Vás syn po chvilce klekl na kolena a začal rukou projíždět, jestli je vše vyčištěno. Na to jsem mu nic neřekl. Po další chvíli nám začal říkat, kde máme čistit a jak. Tedy Váš syn chtěl, ať nastříkáme saponát na koberec a chvíli ho necháme působit a pak tepovat. Na to jsem mu odpověděl, že se to tak nedělá a že stroj čištění provádí jinak.
Po čištění koberců jste nás jak vy, tak Vás syn začaly upozorňovat, že koberec na místě u nábytku je jiné barvy - údajně špinavý. Kolegyně vzala malý nástavec a ukazovala Vašemu synovi, že koberec už více vyčistit nejde. Pak jsem Vám obou řekl informaci ke koberci. Tedy:
Jedná se o zátěžový koberec a o nejlevnější typ. Bydlíte v sociálním bytě a koberec Vám do bytu nechal položit MÚ. Bohužel takové koberce se do bytu vůbec nepokládají a nejsou ani vhodné na čistění. Běžně se takové koberce dávají do kanceláří a mění se každé cca dva roky.
Na to jste mi oba řekli, že tomu rozumíte.
Dále v bytě máte psa. Promiňte, ale jak minule, tak teď byla v koberci cítit moč. Neříkám, že se to nemůže stát, ale prosím berte na vědomí, že takové věci se vždy na koberci negativně podepíší.
To žer v hodnocení uvádíte, že jste si musela sama ručně koberec vyprat, je nesmysle. Jak už uvedl, tak kolegyně ukazovala Vašemu synovi, že se jedná o používanou část koberce a voda šla čistá. Nemůžete porovnávat koberec, kde stojí nábytek a koberec, který používáte.
Čištění sedací soupravy:
Kolegyně prováděla čištění sedací soupravy. Po čištění chodil Vás syn a ptal se, proč má na ruce pěnu. Když jsem mu říkal, že to není možné, že stroj vše vytahuje, tak Váš syn šel a přejel rukou vlhkou sedací soupravu a ukázal mi vlhkou ruku. Řekl jsem mu, že vlhké to je vždy a že se nejedná o pěnu.
Poté moje kolegyně dokončila službu.
Požadovala jste nad rámec voucheru vyčistit kancelářské židle a dva bobky. Řekl jsem Vám, ať se nezlobíte a že nad rámec čistění provádět nebudeme.
Na to jste mi řekla, že nám neudělíte dobré hodnocení.
Paní Hronová,
Služba u Vás proběhla standardně jak u každého zákazníka. Bohužel nestandardní bylo chování jak Vašeho syna a tak i Váše.
Promiňte, ale říkat, že pokud to nevyčistíme ,tak nám udělíte špatné hodnocení to přece nemyslíte vážně? Nebo že Váš syn leze před strojem po kolenou a kontroluje naší práci? To že nám Váš syn prohlížel při první návštěvě věci?
Takové chování je normální?
Fotky co jste přiložila k hodnocení:
Na světlém místě stojí několik let nábytek. Jak už jsem Vám říkal, jedná se o levný zátěžový koberec a proto je tam rozdíl barvy. Zátěžový koberec je spotřební věc a když to nepoužíváte - tak jak po obývací stěnou, tak bude stále nový. Ale pokud ho používáte, schází se a ztrácí na kvalitě.
Ale to vše jsem Vám už řekl jak osobně, tak jsem Vám to tady výše popsal.
Je mi jasné, že chcete poškodit jméno naší firmy a popřípadě dostat od slevomatu nějaké kredity, ale za naší firmu bylo vše provedeno podle našich standardů, ale bohužel byl nestandardní zákazník na kterého bohužel tak jednou do roka narazíme.
Bohužel při hodnocení jste nebyla férová a neuvedla jste pravdu, jak vše probíhalo a v jakém jste měla koberec před čištěním.
V poslední řadě, rezervaci jste vždy prováděla jako Halena Hronová a teď hodnocení provádíte jako Romana (Hronová). Přitom první hodnocení při první zakázce jste hodnotila jako Helena..
I ve svém jméně neuvádíte pravdu?
Přejme Vám pěkný den,
Endyho služby s.r.o.
Upravit
Sedačka prokoukla, koberec také. Velmi příjemní lidé.
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Rychlost, kvalita, komunikace, kromě maminky sedačky jsem doobjednala i čištění židlí u jidelniho stolu
Děkujeme za Vaše hodnocení a jsem rád, že jste byla spokojená.
Přístup a kvalita
Děkujeme.
Rezervace proběhla okamžitě, termín byl dodržen.
Na koberci zůstaly šmouhy. Paní vše sice přejela přístrojem, ale pouze jednou. Některá místa, fleky, by přitom jistě pustily, pokud by byly přejety vícekrát. Místy to bylo jako nevycištené, tudíž jsem musela fleky docistit sama. Porovnání s jinou firmou mám, takže vím, že to vyčistit jde.
Dobrý den, paní Schieblová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Dovolte nám, reagovat na Vaše hodnocení.
V panelovém bytě máte dva dospělé psy. Koberec jste měla extrémně znečištěný a to hlavně u oken, kde nejspíše psy odpočívají. Koberec neměl ani svojí barvu, ale byl černý.
Koberec se vždy přejíždí vícekrát. Nikdy se koberec nečistí na jednom místě pouze jednou. To ani není reálné.
Celou dobu při čistění jste seděla v kuchyni u stolu a tedy popravdě nechápu, proč do hodnocení uvádíte, že se místa čistila jen jednou, když jste u čistění ani nebyla.
Jaké fleky jste prosím musela odstranit sama? Při předání zakázky jste byla spokojená a nic o flekách na koberci jste neříkala.
Uvedla jste přitom v hodnocení, že jiná firma Vám vleky vždy odstranila.
Jen pro upřesnění - to máte tedy vždy stejné fleky na koberci na stejném místě? Jak tedy víte, že Vám aktuálně jiná firma fleky odstraní?
Ptám se, protože každý flek je jiný a pokud koberec dlouho nečistíte, je problém některé fleky odstranit.
Omlouvám se, ale proto pochybuji a nevěřím, že jste si fleky odstranila sama.
Zajímavé je to, že jste byla spokojená a chtěl vyčistit i další pokoj nad rámec objednávky. Ten Vám kolegyně vyčistila zdarma.
Pokud v bytě žijí dva dospělý psy, doporučoval bych Vám čistění provádět častěji. Vás koberec dostává opravdu zabrat a znečištění při našem příjezdu bylo extrémní.
Snad Vám koberec vyčistí jiná firmy lépe a vy budete spokojená.
S pozdravem,
Endyho sluzžby s.r.o.
Rychlá domluva, upřesnění v den konání. Velmi rychlé a kvalitní vyřízení zakázky, příjemné jednání.
Endyho sluzby uz jsem vyuzila potreti a urcite ne naposled. Pan s pani mi krasne vycistili sedacku i koberce, byli rychli, dukladni a i mili a ochotni. Muzu jedine doporucit.
Dochvilnost, objednáni na 8,15, v 8,15 zvonili.
Rychlost práce.
Kvalita vyčištění dobrá.
Pan s paní měli 40 min zpoždění ani se neomluvili. Bylo domluveno vyčistit celý koberec s tím, že uprostřed místnosti zůstala jen postel, pod kterou ale nevyčistili. Na pozdější dotaz proč reagovali, že nejsou stěhovací služba. Rádi bysme ji posunuli sami, ale neřekli nám, že se tak nestalo… Také nebyla zmínka, že bude koberec mokrý několik dní. Již bych tuto firmu nikdy nevyužila.
Dobrý den, paní Stecivová,
děkujeme za Vaše hodnocení a dovolte nám reagovat.
To co uvádíte v hodnocení není až tak úplně pravda. Shrnu vše od začátku.
To že jsme na místo zakázky dorazily o 40 minut později a bez omluvy není žádná pravda. Vaše rezervace zněla s příjezdem v čase od 12:00 do 16:00.
Čas jste sama potvrdila - potvrzení od Vás znělo:
Dobrý den,
tak tedy čas mezi 12-16 s tím, aby jsme byli jako poslední zákazník ten den.
Děkuji.
Během dnes jste nás kontaktovala a dotazovala jste se, kdy asi dorazíme. Zdělil jsem Vám, že nejspíše dorazíme mezi 15:00 až 16:00.
Podle GPS údajů v našem autě, jsme byli u Vás v 15:38 - záznam Vám rád zašlu na email.
Tedy jsme se vešli do potvrzeného času příjezdu.
I když jste rezervaci prováděla cca 14 dní předem jak byla zakázka realizována, nebyla jste v den zakázky namístě. Volala jste že máte zpoždění. Na místě tedy byl Vás syn a otec.
Váš syn nám zakázku předal a celou dobu při čištění nám byl po ruce jak Váš syn tak otec. Nikdo nám neřekl, že chcete odstavit postel a ani se nikdo neměl k odstavení postele. Předpokládám, že pokud u celé zakázky je někdo z Vaší rodiny, tak mají případný nábytek odstavit.
Večer jste mi psala email, že je nepřípustné takové čištění bez odstavení postele. Popsal jsem Vám to do emailu stejně jak tady a dále jsme uvedl, že nejsme stěhovací služba ale úklidová služba.
Popravdě nemám vůbec žádný problém jak já nebo naší pracovníci nějaký menší nábytek odstavit, ale nezlobte se, pokud na nás kouká Vaše rodina, tak opravdu nechápu proč to mají dělat naší pracovníci?
Naše firma většinou posílá na zakázky dva zaměstnance, ale prosím uvědomte si, co když přijede jeden zaměstnanec a to žena? Jak Vám bude pak odstavovat nábytek?
To že jste měla koberec několik dní mokrý, to mi připadá také dost zvláštní. Váš koberec má nízký chlup a takový koberce usychá rychle. Ale možná v pokoji kde se čištění provádělo bydlí ledová královna a proto koberec usychal pomaleji 😀.
Jsem rád, že jste aspoň pochválila kvalitu čištění jak tady v hodnocení, tak do emailu.
Každopádně Vás prosím, využijte příště služeb jiné firmy. O takové zákazníky jako jste vy, opravdu naše firma nestojí.
Ještě dodám, že Vám naše firma vyčistila zdarma další dva koberce, tak to Vás snad potěšilo 😉.
S pozdravem,
Endyho služby s.r.o.
Rychlost
Vše perfektní, domluva termínu, kvalita čištěni, vstřícnost.
Služba využita opakovaně – není co vytknout, vše naprosto perfektní :-)
Sedačka je jako nová. Milý personál
Velmi vstřícný přístup při domluvě termínu.
Čištění proběhlo velmi rychle, bohužel (v tom spěchu?) byla úplně vynechána celá jedna zadní strana sedačky :(. Kdybych si toho bývala všimla, určitě bych na to včas upozornila.
Dobrý den paní Doležalová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše sedačka měla 7 sedacích míst a tedy byla dost velká. Jedna strana sedačky (menší část) stála u zdi. Proto jedna zadní část nebyla vyčištěná. Druhá větší ano.
Celou dobu u čištění jste byla jak vy nebo Váš manžel a nic jste neříkala.
Čištění proběhlo ve standardním čase a určitě nebylo čištění ve spěchu.
Proto ani nemáme určený čas u zákazníka a neděláme ani rezervace na přesnou hodinu. Nikdy nevíme, jak dlouho se u zákazníka zdražíme a vždy se snažíme vše maximálně vyčistit.
Omlouváme se, ale opravdu je pro nás nereálné tak velķou sedací soupravu posouvat. Dále pak hrozí poničení sedací soupravy popřípadě podlahy.
Každého zákazníka informujeme, ať se na čištění připraví. Bohužel si někteří zákazníci často myslí, že si neobjednávají úklid ale stěhovací službu.
Pokud si sedací soupravu odstavíte, rádi k Vám přijedeme zadní část udělat.
Ještě doplním, že Vám nad rámec voucheru byl vyčištěn koberec v ložnici a to zcela zdarma.
Přejeme Vám pěkný den,
Endyho služby s.r.o.