Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
máte volný termín pro 2os na tento víkend 23.11. – 25.11. ?
děkuji za informaci
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, pro dotazy ohledně volných termínů je nejlepší
kontakt přímo na hotel. Je to tak nejrychlejší. Hezký den :)
Jaromíra Nesměráková
Dobrý den, je u Vás možný přístup k mikrovlnce? Máme 6ti měsíční
dítě a potřebujeme v ní sterilizovat lahvičky. A je možné jít do
wellnesu postuně a ne najednou v rámci balíčku? Předem díky za
odpověď
Hotel Na Pekárně
Dobrý den,
není problém u nás využít mikrovlnku. Co se týče vstupu do sauny, tak
ten je potřeba využít jednorázově.
S pozdravem
Hotel Na Pekárně
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
máte volný termín pro 2os na tento víkend 23.11. – 25.11. ?
děkuji za informaci
Dobrý den, Jaroslave, pro dotazy ohledně volných termínů je nejlepší kontakt přímo na hotel. Je to tak nejrychlejší. Hezký den :)