Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Last minute dovolená: S rodinou do Špindlerova Mlýnu s all inclusive a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na
e‑mailu info@spindlerovabouda.cz nebo telefonicky na recepci hotelu 499 329 200 či 725 855 397. Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru. Z důvodu kapacit doporučujeme před zakoupením voucheru ověřit dostupnost vybraného termínu. - Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Jedno dítě do 9,9 let na přistýlce včetně Spindl All Inclusive programu zdarma. Pobyt dalších osob nad rámec voucheru vždy domlouvejte už při rezervaci pobytu.
- Další dítě do 4,9 let má ubytování bez nároku na vlastní lůžko a služby zdarma.
- Další dítě od 5 do 9,9 let na přistýlce včetně Spindl All Inclusive programu za 200 Kč/noc.
- Další dítě od 10 do 14,9 let na na přistýlce včetně Spindl All Inclusive programu za 300 Kč/noc.
- Každá další osoba nad 15 let na přistýlce včetně Spindl All Inclusive programu za 350 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě, po příjezdu se na místě hotově hradí vratná kauce ve výši 2000 Kč)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobry vecer mel bych zajem.o ubytovani v terminu od 8.11 do 11.11 dve dospele osoby a dve deti 9 a 11 let plus mame hodneho cistotneho pejska prosim o kalkulaci ceny a prosim odpoved i na tel. cislo 773628362 moc dekuji Martin Helcl
Dobrý den, Martine, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity boudy. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
máte prosím jednolůžkové pokojo a za jakou cenu? Ráda bych přijela na
pětidenní pobyt nejlépe po-pátek.
Děkuji
Líba
Dobrý den, Líbo, v případě individuální poptávky kontaktujte přímo Boudu, kde Vám rádi informace sdělí. Pěkný den
Dobrý den, také by mě zajímalo, jak je to s ručníky a župany? Děkuji za Vaši odpověď Klára
Dobrý den,
župan Vám můžeme zapůjčit za 150,– Kč/ pobyt. Ručníky a osušky jsou
na pokojích. Ručník do wellness Vám zapůjčíme na recepci.
Dobrý den, otazecka k pobytu, jsou župany a ručníky k dispozici? Děkuji fialova
Dobrý den, ráno jsem koukala a ještě šlo zadat víkendový pobyt 2–4.11. , nyní už to nelze. Již tedy nemáte v nabídce žádný volný termín na víkend? :( Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino, bohužel víkendy již není možné objednat. Někdo byl nejspíš rychlejší a učinil objednávku před Vámi. Pěkný den
Dobrý den, máte ještě volný pokoj pro 2 + dítě na přistýlce v termínu 1–4.11.?Děkuji
Dobrý den, Veroniko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volný dvoulůžkový pokoj či apartmán od 29. 12. do 1. 1. 2019. Samozřejmě ne se Slevomatem, ale přímá platba. Děkuji.
Dobrý den, Hano, tuto nabídku je možné využít pouze do 18. 11. 2018. Zkuste se podívat i na další nabídky na Slevomatu a třeba objevíte pobyt, který bude vyhovovat Vašim požadavkům. Pěkný den
Dobrý den,
potřebovali bychom pokoj pouze na jednu noc – z 28. – 29. 9. 2018,
nebo 29.9. – 30.9. 2018. Možno pobyt i se psy? děkujeme předem za
odpověď
M.Filipová
Dobrý den, Moniko, tento termín se nám bohužel nepodařilo zajistit. Pobyt s domácím mazlíčkem je možný s příplatkem 300 Kč za noc a je potřeba jej předem nahlásit recepci. Pěkný den
Dobrý den máte volný pokoj pro 2 os, 5–7.10?
Dobrý den,
v termínu 5.-7.10.2018 máme volný pouze Apartmán s příplatkem 500,–
Kč/ noc.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli je volný i jiný termín po 18.11. do Špindlu pro 2 osoby na 3 dny? Pouze víkend. Pokud ano který prosím? Děkuji za odpověď Pohlodová
Dobrý den, Jano, bohužel tato nabídka už skončila, ale můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den