Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zámecký pobyt na Hrubé Skále: wellness s výhledem, polopenze a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu. Termín si následně zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hrubaskala@eahotels.cz nebo na telefonu +420 481 659 111. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 4,9 let: zdarma ubytování se snídaní, bez dalších služeb
- Děti od 5 do 14,9 let: 450 Kč/noc/ubytování se snídaní, bez dalších služeb
- Osoba starší 15 let: 50% sleva z celkové ceny balíčku
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 90–150 Kč/noc (90 Kč/noc - před zámkem na centrálním parkovišti, 150 Kč/noc -na prvním nádvoří zámku (nutná rezervace předem z důvodu omezeného počtu parkovacích míst))
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den mam dotaz jestli je možné se stravovat zde bezlepkově a
bezlaktózově?
děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Hejcmanová,
v naší Zámecké restauraci je možné připravit Vám jídla bezlepková a
bezlaktózová.
Děkujeme, recepce hotelu.
Dobrý den, nabízí hotel možnost uschování jízdního kola po dobu pobytu? děkuji
Dobrý den, ano je možné si u nás kola uschovat.
Děkujeme, recepce hotelu
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je možné zrušit objednávku, pokud jsem ještě
nezaplatila? Popř. jak ji mám zrušit? Nebo propadne sama pokud
nezaplatím?
Dobrý den, Aneto, propadne sama, když ji nezaplatíte a nebo můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu zde: vip.podpora@slevomat.cz, 222 745 354. Hezký den :)
Dobrý den, měla bych zájem o variantu za 4990,– 2 os/3 dny, ale tento voucher bych chtěla zakoupit 3× na termín 6,7,8.4 2019 byla by možná rezervace, a hromadné nakoupení voucheru? Děkuji za odpověď Machutová Petra
Dobrý den, Petro, pro co nejpřesnější informace o volných kapacitách
kontaktujte nejprve přímo hotel hrubaskala@eahotels.cz
+420 481 659 111. Co se týká hromadného nákupu, stačí si vložit
jednu variantu produktu do košíku tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba
tlačítkem zpět, zpátky do nabídky. Vyberete si další a opakujete postup
tolikrát, až máte v košíku vše potřebné. Nákup poté dokončíte
výběrem dopravy a platbou :) Pěkný den, Simča :)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je hotel uzpůsoben pro vozíčkáře částečně
chodící?
Děkuji za odpověď.
St. Volánek
Dobrý den, bohužel bezbariérové pokoje nemáme, ale můžeme Vám
nabídnout pokoje v přízemí mimo hlavní zámeckou budovu.
Děkujeme. Recepce hotelu
Přeji dobrý den,
potřeboval bych termín 9.11 – 11.11. pro dva. Jiný volný termín
výhledově nemáme a pobyt se i moc líbí. Online je tento termín
nedostupný. Je možné ověřit situaci?
Děkuji za info a přeji pěkný den,
Tomáš
Dobrý den,
bohužel v termínu 9.-11.11.2018 máme plně obsazený hotel.
Pro zjištění dostupných termínů prosím kontaktujte naší recepci na tel.
481659111.
Děkujeme. Recepce hotelu
Dobry den, jak je to u kojence 5mes.,ktery nepotrebuje nic ze sluzeb. Uctujete si neco?
Dobrý den, děti do 4,9 let mají zdarma ubytování se snídaní, bez dalších služeb. Pěkný den
Dobrý den,
ráda bych pobyt koupila našemu zaměstnanci.
Je možné toto objednat na firmu?
Nevím konkrétní termín, může si vybrat dle svého uvážení?
Jak postupovat při rezervaci?
Děkuji Trojanová
Dobrý den, Jano, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Pekny vecer. Mam dotaz ?, lze u Vas uplatnit FKSP.? Jak postupovat. Dekuju. Oli.
Dobrý den,
ano, příspěvek z FKSP u nás lze uplatnit. Pro bližší informace nás
prosím kontaktujte na e-mailové adrese: reception@hrubaskala.eahotels.cz
Děkujeme
Dobrý den, prosím Vás, tato cena nabídky 4 999 nebo 6 999 korun za jednou osobu nebo za 2. A bude otevřena restauraci i na objet nebo jenom snídaní a večeři? Dalo by se objednat nějaký další masáží, třeba celkový, na recepci?
Dobrý den,
obě ceny jsou za 2 osoby.
Naše zámecká restaurace Vám bude k dispozici i během oběda.
Pokud si budete chtít dopředu zarezervovat nebo dokoupit wellness procedury,
prosím kontaktujte nás na wellness@hrubaskala.eahotels.cz
Děkujeme
Tým recepce
Dobrý den,
dnes jsem zakoupila pobyt jako vánoční dárek. Ráda bych obdarovanému
zarezervovala konkrétní termín již nyní. Bude možné, pokud se
obdarovanému nebude termín hodit, aby si jej případně po Vánocích sám
změnil na jiné dny?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kateřino,
pokud by se obdarovanému termín nehodil může kontaktovat recepci hotelu (reception@hrubaskala.eahotels.cz)
a určitě se najde další volný termín.
Prosím teď jsme si udělali rezervaci online, stihneme to už tento víkend ??
Dobrý den, Lukáši, pokud si uděláte rezervaci online tlačítkem Koupit na termín, tak si vyberete přímo termín, kdy stačí do hotelu dorazit. V případě nákupu bez termínu je potřeba kontaktovat recepci hotelu a ověřit si termín. Pěkný den
Dobrý den.Chtěla bych koupit k vánocům voucher synovi a snaše,ale když čtu recenze tak tedy opravdu nevím.Myslíte že se něco v hotelu změní k lepšímu?
Dobrý den, paní Jindrová, vždy se snažíme, aby u nás byli hosté co nejspokojenější a děláme pro to maximum. Pro rezervaci a další informace prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111 či na emailu hrubaskala@eahotels.cz Děkujeme a přejeme hezký den, recepce hotelu
Dobrý den,
prosím Vás, je možné si místo „20 minut reflexní masáže chodidel pro
dva“ zvolit něco jiného? Děkujeme
Dobrý den, Martins, je to individuální na domluvě s hotelovou recepcí. Pěkný den
Dobrý den,
rád bych koupil tento voucher pro svou manželku a její sestru. Pokoj můžou
mít společný, ale každá by chtěla ty procedury všechny co píšete. Šlo
by to realizovat za stávající cenu plus doplatek za ty procedury co by byly
dvakrát?
S pozdravem
Talián Miroslav
Dobrý den, Miroslave, všechny procedury v nabídce jsou pro dva :) Takže nemusíte nic připlácet a manželka i sestra si pobyt můžou pořádně užít :) Pěkný den
Dobrý den, lze rozdělit 1× 120 minut Priessnitz walking nebo dechová terapie pro dva, tak že jeden by šel na Priessnitz walking a druhý dechovou terapii? Děkuji.
Dobrý den, procedura Priessnitz walking je dána pro všechny naše hosty. Dechová terapie je v případě nepřízně počasí. Pro více informací prosím kontaktujte naší recepci na tel. 481659111 či na emailu hrubaskala@eahotels.cz. Děkujeme, recepce hotelu
Dobrý den, pokud si dnes koupím voucher již s přesným termínem, je pak možné doobjednat dítě 6 let? V nabídce uvádíte doplatek 450 Kč se snídaní a jak je to s večeří, která je pro dospělé v ceně voucheru?
Dobrý den, doobjednání dítěte je možné emailem nebo telefonicky.
Doplatek za večeři pro dítě činí 225 Kč na den.
Děkuji, Recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím
Dostali jsme váš pobyt jako dárek a rád bych se zeptal co s sebou na ten třídenní
pobyt . Díky Wüst
Dobrý den, pane Wüst,
Pro Váš pobyt na hotelu Hrubá Skála budete potřebovat pouze Vaše osobní věci. Na hotelovém pokoji Vám budou k dispozici hotelové župany, osušky a ručníky. Na procedury, které máte v balíčku, Vám zapůjčíme prádlo, které je určeno k používání ve Wellness centru.
Děkuji, recepce hotelu.