Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantika v centru Českého Krumlova: 2 nebo 3 dny s bohatou polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu e‑mailem na gold@hotelgold.cz nebo na tel. 380 712 551.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Dětská postýlka je zdarma.
- Děti do 2,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma.
- Děti ve věku 3–11,9 let mají pobyt na přistýlce se snídaní za 375 Kč/noc.
- Osoby nad 12 let mají pobyt na přistýlce se snídaní za 750 Kč/noc.
- Ubytování s dětmi hlaste recepci předem.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (Majitel odpovídá za případné škody.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer,
Chci se zeptat,jestli nemáte v nabídce 6dní/5nocí pro 2 osoby.
Děkuji
Dobrý den, Lenko, nejdelší nabídka je na 3 dny a 2 noci. Je však možné, domluvit se s hotelem a zajistit si dva po sobě navazující termíny a zakoupit 2 vouchery které použijete po sobě. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 2.-3.2.2019?
Dojeli bychom s pejsek (jorkšír 2kg) a s poplatkem počítáme.
Jaká je otevírací doba wellness centra a restaurace?
Děkuji moc.
Dobrý den, paní Fialová,
ano 2.2. máme pokoj volný k rezervaci. Pro potvrzení rezervace prosím
zašlete email na gold@hotelgold.cz
Wellness na hotelu nemáme. Restaurace připravuje večeře od 17:00.
Dobrý den, rády bychom si koupily voucher pro 3 osoby, na 2 noci? Je to možné? Děkuji Králová
Dobrý den, Katko, voucher můžete zakoupit pro 2 osoby a na místě doplatit, jak se píše v nabídce: Osoby nad 12 let mají pobyt na přistýlce se snídaní za 750 Kč/noc. Nahlaste ale prosím, že bude třetí osoba navíc na gold@hotelgold.cz nebo na tel. +420 380 712 551. Hezký den :)
Dobrý den,
ráda bych koupila Vaší nabídku jako dárek k Vánocům. Píšete termíny
až do 31.5.2019 ale nelze mi objednat. Je volný termín 24– 26.5. 2019 ? (
Termín potřebuji v květnu )
Děkuji za info, pěkný den Lenka
Dobrý den,
děkujeme za zájem o naše služby. Slevová akce platí pouze do 14.dubna.
Pro rezervace po tomto datu prosím kontaktujte recepci na emailu gold@hotelgold.cz
Dobrý den, při zakoupení voucheru, šly by pak doplatit děti?? 7 let a 1 rok?? děkuji
Dobrý den,
za 7leté dítě doplatíte akorát přistýlku 500Kč(včetně snídaně). Pro
roční připravíme postýlku zdarma.
Dobrý den,máme zakoupený termín 7.11–8.11.2018 a chtěli bychom ho posunout na 6.11.-7.11.2018,bylo by to možné?
Dobrý den,
pro změnu termínu prosím kontaktujte recepci hotelu na email gold@hotelgold.cz
Dobrý den,
prosím je možné objednat pobyt od 2. nebo 3,1,2019 do 6.1.19,
pro dvě dospělé osoby a můžete mě zaslat cenu, děkuji.
M.Kvěšková
Dobrý den,
volné pokoje máme na pátek a sobotu 3. a 4. ledna 2019
Dobrý den, máte ještě volný termín 3.11. – 4.11. děkuji Kateřina
Dobrý den,
ano 3.11. máme ještě volné pokoje k rezervaci.
Zdravim, byl by mozny termin 17. 12 – 19. 12. 2018?
Moc dekuji za odpoved
S pozdravem a pranim hezkeho dne
Dobrý den,
ano v termínu 17. 12 – 19. 12. 2018 máme ještě volné pokoje. Můžete
si zakoupit poukaz přímo na termín. Nebo s otevřeným termínem.
Dobrý den, byl by volný termín 2.12. do 4.12.2018. Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, volný termín máme od 3.12. do 5.12. Den před už máme bohužel plno.
Dobrý den termín 13.10. do 17.10. máte volný děkuji za info
Dobrý den, Anife, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možná vegetarianská alternativa tříchodové večeře?
Děkuji
Dobrý den,
ano máme vegetariánskou alternativu. Menu vytváříme až v den večeře podle dostupných surovin.