The offers says is for 30 minutes each session but I got the first session only 14 minutes, the second session 10 minutes and for the 3rd session I got an sms cancelling the appointment the nigth before, the next available day is at one hour that I can not attend or I must wait until July, but my cupon will expire on 31. 5. 2019, I made the appoinment and dont know with surprisse I will get, maybe just 5 minutes session? as each session is less time.
even if the service has discount, the company should keep giving what they have offered.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Odpověď píši v češtině, jelikož si vyjádření budou číst spíše česky mluvící zákazníci.
Tato procedúra je koncipována na 10-30 minut závislá na oblasti, která je ošetřena IPL světlem. Pokud má klient jen malé skvrny či žilky na obličeji, ošetření je hodně rychlé. Máme velice výkonný a kvalitní přístroj společnosti BTL. Časová náročnost této procedúry je popsána přímo v akci na webu Slevomatu a je popsána detailně přímo na slevovém poukazu. V akci i na poukaze uvádíme, že se jedná o 10-30 min ošetření. Při první návštěvě ošetření trvá déle, jelikož je klient seznámen s ošetřením a následným postupem a jsou mu zodpovězeny všechny jeho otázky.
Pro zrušení rezervace, z důvodu nemoci kosmetičky, jsme klientovi napsali den předtím a nových volných termínů mu nabídli veliké množství až do konce května. Přeji hezký den Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well
Byla jsem teprve poprvé, efekt tudíž zatím žádný…snad bude aspoň trochu viditelné vylepšení po třetí návštěvě.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Děkujeme moc za hodnocení. Jak je psáno v akci, na webu a při podpisu informovaného souhlasu, první větší výsledky se dostavují až po 2. nebo 3. ošetření. Budeme se moc těšit na vaše další návštěvy. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The one wellnes club
1. nemohla jsem se dozvonit
2.kosmeticce byly citit ruce cigaretami
= tedy asi to byl i duvod „nedozvoneni“.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Děkujeme moc za vaše hodnocení a kritiku salonu, kterou máme moc rádi, abychom se mohli zlepšovat a naše služby zkvalitňovat.
1. co se týká dozvonění se - vchod do domu je do rušné hlavní ulice a často se stává, že klient zvonek neslyší. Ale na dveřích máme zvonky na obě naše recepce a vždy klientovi hned otevíráme. Případně je u dveří telefon, na který je možné se ihned dovolat. Salon otevírá vždy recepční, nikoliv přímo kosmetička nebo maséři.
2. co se týká zápachu cigaret, tak ten jste zaměnila se zápachem, který vzniká při výbojích, které přístroj produkuje, a když se ošetřuje obličej a výboje se aplikují např. kolem nosu, tak je zápach cítit více. Přeci jenom se jedná o intenzivní pulzní světlo.
S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well