Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Joanna
červen 2018
3,0/5
kvalitni masaz, cisteni zad bylo docela drsne ale docela mi pomohlo, jako omluvu za prvni omyl obdrzela jsem kupon na slevu
poprve jsem prisla zbytecne, protoze pan si objednal na stejny termin jineho pana a tomu panovi dal prednost, ja jsem musela prijit zase az po dvou tydnech a mela jsem prijit presne ve 20, kdyz jsem dorazila, tak jsem musela jeste 15 minut cekat na pana masera
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý den, omlouvám se vám za čekání a snažím se věci dělat co nejlépe a tím že jsem na to vše sám bez recepční a jako omluva v ošetření byl použit dražší materiál. Čištění bylo drsnější po konzultaci s vámi. Bývá někdy zvykem v salonech, že se pro krásu trošičku trpí. :-)
Děkuji za info Aster.
Voucher jsme dali kamarádce k narozeninám. Moc spokojená nebyla, pán dorazil pozdě a začali tak o 15 minut později. Také nedostala všechny procedury, které byly na voucheru, např. peelingová masáž rukou a výživné rukavice a oční tibetská maska nebyla. Z celkově 50 min. ležela 20 min. s maskama, takže na ostatní procedury nebyl moc čas.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Omlouvam se za vzniklou skodu, v obdobi koncicich vouchru vzniikla vymena typu kosmetickeho balicku. Dekuju za vyjadreni a nabizim vam kompenzaci vznikle skody spolu s zprostredkotelem.