Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní Harrachov: Wellness a polopenze s krkonošskými specialitami i nápoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check-in: od 16.00 do 20.00 hodin, check-out: do 10.00 hodin.
- Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
- Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám zdarma půjčí dětskou postýlku).
- Dítě do 2,9 let na přistýlce se snídaní má pobyt za 260 Kč/noc.
- Dítě od 3 do 11,9 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 690 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 990 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně.
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý den, uvažuji nad Vaším wellnessem. jsem těhotná a chci se zeptat, bylo by možné z Vašeho balíčku využít místo navštívení Grotta Spa lázní 50 min. , dalších 50 min. např Wellness (tzn. 2× 50min. wellness), z důvodu nemožnosti sauny atd…jsem z Vaší nabídky jinak nadšená a chceme si to s manželem na dlouhou dobu užít..:_))pak když bude malý:_) děkuji za odpověd Malá
Dobrý den,
samozřejmě Vám vyhovíme, procedury přizpůsobíme Vám a maličkému. Pokud
tedy zvažujete koupi, neváhejte! Budeme se na Vás těšit!
s pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den, nabízený wellnes je privátní nebo volně přístupný pro
všechny?
Děkuji za odpověď
Š. K.
Dobrý den,wellness lze rezervovat i privátně.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den byl by volny termín od 2.11 do 4.11 ? A jde koupit na fakturu platí zaměstnavatel? Dekuji Šulcová
Dobrý den,ohledně volných termínů nás kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Pobyt
je možné hradit přes fakturu.
Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Upravit Další Další
Dobrý den,
chtěla bych se optat, jestli bych mohla využít termín od –
10.-13.10.2018?
Jednalo by se o dvě osoby (3 noci) Děkuji za info :-)
Dobrý den,ohledně volných termínů nás kontaktujte na emailu info@residentharrachov.cz,prosím.Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, chci se zeptat, jestli jde rezervovat 8.9.10.11.listopad pro dvě osoby s pokojem studio deluxe.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
tento termín je dostupný. Ohledně rezervace nás prosím kontaktujte na info@residentharrachov.cz.
Děkujeme. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den, do kdy bude nabídka dostupná? Děkuji.
Dobrý den, přesné datum není stanoveno. Nabídka bude ukončena v závislosti na vyprodání hotelové kapacity. Zdraví vás, Team Resident Harrachov
Dobrý den, je možné se ubytovat v termínu od 28.09 po 30.09? Dekuji
Dobrý den,
první termíny jsou volné od 30.9. Ohledně dostupnosti termínů nás
můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.S pozdravem
hotel Resident.
Dobrý den chci se zeptat je volný termín 28.9. – 30.9.18 pro dva.Děkuji
Dobrý den,
velice nás to mrzí, ale tento termín je již plně obsazený. Děkujeme za
pochopení. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
jde tento pobyt vytvořit pro 3?
Děkuji moc předem
Dobrý den,
pobyt je možný pro 3 osoby.Ohledně rezervace a cen nás můžete kontaktovat
na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den, 26.09. až 29.09. 2018 máte volno pro dvě osoby? Děkuji Hušek
Dobrý den,
bohužel je termín již obsazený.Ohledně dostupnosti termínů nás můžete
kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.S pozdravem
hotel Resident.
Dobrý den
Máte volný termín od 24.09 do 28.09.2018 pro 2 osoby ?
Zdravím
Dobrý den,
omlouváme se, ale tento termín je již plně obsazen.
Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne
Resident Harrachov ****
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Kolik by stál pobyt na tři dny pro jednu osobu ?
Děkuji Markéta Fleischnerová
Dobrý den,
s konkrétním termínem nás prosím kontaktujte na naši emailovou adresu info@residentharrachov.cz . S pozdravem recepce hotelu Resident****.