Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Dokonalý relax: Kosmetické ošetření obličeje nebo masáž obličeje
Hodnocení podniku KM Studio
velmi přjemná slečna kosmetička, příjemné prostředí a kvalitní
péče. Tento salon jsem navštívila již několikrát a vždy k plné spokojenosti.
Velmi rychle objednani, teply, cisty, utulny salon, pani mila, vstricna a masaz naprosto uzasna.
Moc rychle to uteklo:)
skvělá lokalita, zkušená, příjemná kosmetička, velká spokojenost.
Již jsem tam byla minimálně potřetí.
Nemám co vytknout.
Příjemné čisté prostředí poblíž metra, paní kosmetička byla milá a šikovná.
vše bylo v pořádku.
Profesionální a milý přístup, příjemné prostředí.
příjemné a čisté prostředí, milá a profesionální paní kosmetička
Super lokalita a dostupnost.
Tento voucher jsem dostala jako dárek. Už při domlouvani ošetření to bylo na dlouhé lokte , což me osobně vadí. Byla jsem objednaná na 11:00 , ale nejak jsem to zmotala a myslela jsem si , že jsem od 12:00. Tak jsem hned volala a omlouvala se a zda nevadí , že prijdu o 20 minut později. Tak jsme se domluvili , že zkrátíme ošetření, protože po mně byla další klientka. Nicméně jsem přišla , slečna nebo paní se ani neusmala , na mojí omluvu nic neřekla. Ošetření podprůměrné. Vůbec jsem si neodpocinula , naopak mě dost stresovalo jak byla slečna nepříjemná. Sice mi řekla co bude dělat , ale vubec mi treba neřekla , s jakou značkou pracuje , .proč a co mi nanáší atd.
Pokud toto nekomu vyhovuje , tak ok. Ale pro mě nic moc. :)
To mě mrzí, že jste to takhle tady napsala. Jelikož jste mi napsala, že přijdete o 20min později tak jsem na vaši sms reagovala tak, že vaše ošetření zkratime. Když jste přišla tak jste se omluvila, odpověděla jsem že se nic neděje a jestli potřebujete si odskočit či se napít můžete a poté klidně můžeme jít. Na začátku ošetření jsem vám řekla co vše vám budu dělat, a vy jste měla prostor se zeptat nacokoli..... Bohužel se tomu nestalo!!!!! S objednáním to bylo svami na dlouhé lokty ( jak vy píšete) a ne z naší strany. Původně jste si u mě ke konci dubna zarezervovala termín 21.5 v 11.30h slíbila jste mi, že mi č. Voucheru pošlete v SMS, bohužel se tomu tak nestalo. A když se termín blížil a já vám psala a prosila o č. v. tak jste mi napsala, že termín nevyhovuje kvůli práci, že jste neměla předtím změny na květen. Poté jsem vás dala na 29.5 v 11h... A jak píšete že ošetření nebylo nic moc, tak ono se toho za 35min. Nedá moc stihnout.
Děkujeme za hodnocení....
S pozdravem Tereza kmstudio
Příjemné prostředí, velmi milá paní kosmetička. Určitě se znovu objednám, jak na kosmetiku, tak na masáž :-)
Salon je trochu zastrčený za recepcí ihned v přízemí.
Dobrá lokalita milá kosmetička.
Příjemné prostředí, dobrá dostupnost studia. Velice příjemná a šikovná slečna kosmetička. Již jsem uskutečnila po uplatnění voucheru další návštěvu. Určitě se budu dále vracet.
O ničem nevím.
Děkujeme a těším se na další vaší návštěvu :)
Slecna kosmeticka sympaticka, vesela a pecliva. Prijemne stravena hodinka.
Děkujeme :)
Voucher jsem nemohla využít
Vůbec se mi nelíbil přístup ze strany kosmetičky, vzhledem k tomu, že jsem den před domluvenou schůzkou volala s tím, že jsem bohužel onemocněla. Nikdo mi telefon nebral a když pak volali zpět v pozdní odpoledne, tak jsem již telefon nezvedla z toho důvodu, že jsem již měla vysoké teploty a spala jsem. Druhý den jsem psala SMS, načež mi bylo stroze napsáno, že voucher mohu někomu věnovat, ale přeobjednání není možné. Chápu, že existují jakési obchodní podmínky, ovšem takto striktní a nekompromisní přístup mne velmi mrzí, bohužel tato společnost nedává ani náznak např. částečné či jiné kompenzace. Evidentně bez uzardění deaktivovali můj voucher (tedy si naúčtovali peníze), aniž bych viděla jen malou snahu vyjít alespoň trochu vstříc. Skutečně proklientský přístup :-/ Nehledě na to, že je slušnost se v SMS alespoň podepsat, aby člověk věděl s kým komunikuje. Tudíž za mne už nikdy.
Dobrý den paní H...,
Váš negativní komentář je neoprávněný.
STORNO PODMÍNKY:
Termín je možné zrušit nejpozději den předem, jinak voucher propadá. Změna termínu je možná pouze 1x.
Ano volala jste a pokud jste se nedovolala,tak jste mohla poslat stručnou SMS:jsem nemocná- ruším rezervaci,zavolám si o nový termín.
V tu chvíli mohla naše kosmetička Váš termín někomu nabídnout.
Kdyby každý,pár hodin před tím,než má přijít,napsal:že se nedostaví,tak kosmetičky platíme za neodvedenou práci.Proto jsou vždy uvedené storno podmínky a s tím každá klientka počítá,že když nemůže přijít,může voucher nabídnout známé...atd.,nebo ho nechat propadnout.
Vy jste psala SMS v den,kdy jste měla přijít a Vaše rezervace, se bohužel už nedala obsadit.Proto je třeba,den předem se omluvit a přeobjednat se.
Takže jsme postupovali dle obchodních podmínek.
(Představení v divadle,také nebudou kvůli Vám opakovat,když budete zrovna ten den nemocná.)
Vy píšete o kompenzaci,ale kdo kompenzuje finančně kosmetičku,když se klientka nedostaví a v práci je zbytečně?
Kosmetička Tereza se Vám podepsala a měla jste na ní osobní číslo,přes které jste s ní komunikovala a ne přes recepci!
Takže závěrem,pochopím,že můžeme onemocnět kdokoliv,ale vždy záleží na komunikaci.Chyba nastala s Vaší strany a ne ze strany KM Studia.
S pozdravem odpovědná vedoucí KMStudia Karin Maléřová.
Pani kosmeticka velice mila a příjemná. Vse mi vysvetlila a byla velmi šikovná. Vrele doporučuji ☺
Moc děkujeme za hezké hodnocení :)
Naprostá spokojenost
Nemám připomínky
Super přístup, milá paní, vše mi předem vysvětlila a poté ještě ručně dočistila
Děkujeme, jsme rádi, že jste byla spokojená. :)
Velice příjemná paní kosmeticka, domácí prostředí, p říje mne osetreni
Děkujeme
Paní kosmetička byla úžasně citlivá , odcházela jsem maximálně spokojená.
Není co vytknout.