Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Koncert pro chuťové pohárky: 200g tataráček z hovězí svíčkové a 8 topinek

4,7 / 5 Nirvana club Olomouc  (mapa) 74 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Jana Popelková

Dobrý den,

již dvakrát jsme se pokoušeli u Vás na voucher najíst, potřetí se nám tam, upřímně řečeno, ani nechce, ale zase nechceme nechat vouchery propadnout, když už jsme je dostali.
Poprvé jsme přišli včas (ve 20 hodin), ale kuchyně už prý zavřená. Byli jsme milou (opravdu) servírkou upozorněni, že by bylo potřeba mít objednávku 24 hodin předem, ale že kdyby už neměl kuchař vše uklizené, tak by nám burgery udělal, ale v tuto dobu že už je pozdě (že ideálně kolem páté).
Podruhé jsme si volali včas (ve čtvrtek 1.11., více jak 24 hodin předem) a bylo nám řečeno, že na pátek a sobotu už máte plno. Myslela jsem, že soukromé akce, ale když jsme si v pátek všimli, že je u stolů volno a žádná akce tam není, šli jsme se zeptat. Odpověď byla taková, že nás neobslouží, protože na vouchery je „plno“ (přitom si myslím, že dle kolonky „rezervace“ na voucheru stačí objednání 24 hodin předem a ne nějaké odůvodnění, že na vouchery je plno). Tak jsem myslela, že jde o to, že v kuchyni není čas. Ale to jsem byla vyvedena z omylu a číšníkem mi bylo řečeno, že kdybychom v tento moment přišli a objednali si za plnou cenu, že by nás obsloužili. Ale protože máme voucher, tak i kdybych volala víc jak 24 předem, řekne mi, že na vouchery je v pátek a sobotu plno, protože obsloužit třeba 120 voucherů denně nejde (asi jako že byste byli ztrátoví). A že už musí jít pracovat… Informaci o takovém jednání a denním limitu na vouchery jsem v rezervaci nikde nezaznamenala, tak jak to je? Neřeknu, kdyby bylo plno, ale při každé návštěvě byly stoly volné, takže už to, že bychom přišli sice na voucher, ale dali si dvě piva, by znamenalo, že jste něco málo v plusu než mít prázdný stůl… Nehledě na to, že s takovou ochotou už si ani další voucher neobjednáme. Předem děkuji za odpověď. Jana Popelková

Nirvana club

Děkujeme za návštěvu, bedlivý dohled nad tím kolik máme hostů a také za rady jak vést náš podnik. Jen podotýkám, že uplatnění voucheru podléhá daným a jasným pravidlům a je vhodné si je pročíst, než nás začnete školit. Působíme na Slevomatu už nějakou dobu a prodali jsme cca 16500 voucheru a zkrátka vždy bude nějaké procento nespokojených, jsme jen lidi. Otázka zní,,nemyslíte, že při takovém počtu prodaných poukázek víme jak fungovat a co dělat?,,

Jana Popelková

Dobrý den, návštěva si obvykle sedne a něco si dá, my vždy jen přišli a odešli:-) Toho, že jsou prázdné stoly, si člověk všimne, když si vybírá místo, kam si sednout, to nemusím vykonávat bedlivý dohled a neradila jsem vám, jen prostě některým věcem nerozumím (obsloužit někoho, když není plno). Já se s Vámi nechci hádat, ani ironická jsem snad nebyla, na rozdíl od Vás. Ale položila jsem dotaz, zda máte denní limity na vouchery na den a ten mi nebyl zodpovězen. Prosím, odpovězte. Vy se po tolika prodaných voucherech v podmínkách rezervace orientujete, tak mi prosím napište, kde se o tomto denním limitu dočtu. Předem děkuji za odpověď a přeji více spokojených hostů, než nás.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru