Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Večeře pro 2 v noblesním hotelu General: candát či medailonky a další chody
Hodnocení podniku Restaurace Hotel General*****
Hodnocená nabídka: Romantická večeře pro 2 v hotelu General*****
Hodnocená nabídka: Romantická večeře pro 2 v hotelu General*****
Příjemné prostředí
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Hotel General team.
Hodnocená nabídka: Romantická večeře pro 2 v hotelu General*****
Voucher jsme kupovali s přítelem jako dárek pro rodiče, byli nadšení, jídlo bylo skvělé.
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas a hodnocení našich služeb. Jsme velmi potěšeni Vaší milou recenzí a budeme se těšit na Vaší návštěvu.
S Pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Telefonická rezervace proběhla naprosto v pořádku, pán na recepci příjemný a moc ochotný. Na večeři jsme byli 26. 10. 2018 od 18h a pán, který nás obsluhoval a starat se o nás, byl velký profesionál a velmi pozorný. Bohužel nevíme jeho jméno, ale tímto mu moc děkujeme. Jídlo výborné a prostředí velice příjemné.
Dobrý den, velmi děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. S pozdravem a přáním pěkného večera.
Váš Hotel General
Pěkné prostředí restaurace, ochotný personál
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S Pozdravem.
Hotel General Team
Jednoduše nádhera!
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za milé hodnocení. S přáním pěkného dne. Tým hotelu General
velmi příjemné intimní prostředí, profesionální obsluha, chutné jidlo bez připomínek.
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás největší prioritou.
S pozdravem a přáním pěkné neděle Tým hotelu General
Stoly byly trošku nahňácané u sebe, ale jinak prostředí velmi pěkné, z venku nenápadný hotel stranou od rušného Anděla. Domluva při rezervaci byla v pořádku. Jídlo bylo výborné! Odcházeli jsme s manželem narvaní k prasknutí :-)
Po příchodu bylo v restauraci příšerné vedro. Až později bylo příjemněji.. Jen si myslím, že po odchodu hostů by měly být stoly co nejdříve uklizeny a ne tam nechat nádobí i hodinu po jejich odchodu, i když už po nich nikdo nepřišel.. Stejně tak myslím, že by vždy měl být někdo na „place“ a ne zmizet všichni někam dozadu na cigárko, které navíc bylo cítit až ke stolu..
Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení a čas, který jste nám věnovali. Vzhledem ke stáří domu, ve kterém se nachází hotel není lehké s vysokou teplotou v létě bojovat. Samozřejmě se snažíme dělat maximum. Situaci ohledně kouření jsme celou prověřili, dovolte mi Vás informovat, že ten den měl službu plně nekuřácký personál. Restaurace je situována v mezipatře vedle kuřácké zóny pro hosty. Je tedy možné, že jste při své večeři mohli cítit toto. Ještě jednou se Vám jménem celého týmu restaurace omlouváme a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. S pozdravem a přáním pěkného dne. Tým hotelu General
Prostředí i hotel krásné, čisté, elegantní. Uvítání milé. Jídlo dobré, až na vyjímky, hezky naservírované. Přesto celá romantická večeře nenaplnila mé očekávání a celkový dojem PRŮMĚR.
Před třemi dny jsme byli na romantické večeři v hotelu General. Prostředí i hotel krásné, čisté, elegantní. Uvítání milé. V restauraci jsme byli sami. Přestože jsme byli objednáni, na předkrm jsme dlouho čekali. Jídlo bylo vkusně naservírované, ovšem musím projevit zklamání. Tataráček z uzeného lososa byl „nastavovaný“, takže chuť lososa zanikla. Na hlavní chod jsme čekali dalších asi 30 min „na sucho“, neboť při prvním objednání jsme si objednali pití až k hlavnímu chodu, nečekali jsme totiž takovou časovou prodlevu. U pečeného fileta z candáta, kterého měl partner, byla zřejmě použita na ratatouille zmrazená zelenina, což na chuti nepřidalo. Já si dala vepřové medailonky s gratinovaným bramborem. Byly výborné. Chuť mi ovšem zkazila servírka, která těsně před tím, kdy už konečně měli donést jídlo, začala manipulovat s vedlejším stolem, přendávat židle, rozkládat stůl a přestavovat nábytek v těsné mojí blízkosti. Při mém druhém soustu mávla a rozhodila ubrus tak, že mi nadzvedla ubrousek a vzniklý prach jsem vdechla, až mi vlétly slzy do očí. Na manželovu prosbu jsem nechtěla dělat problém a jídlo jsem tedy za dalších úprav u vedlejšího stolu dojedla. Podotýkám, že v restauraci jsme byli sami a po celou dobu se nic nedělo, až při hlavním chodu, pak už zase klid. Tomu tedy říkám „romantická večeře“. Desert byl za dalších 20 min. Byl nejlepší z celé večeře. A to jak malinová panna cotta, tak čokoládový fondant s vanilkovou zmrzlinou. Po konzumaci desertu jsme ještě seděli, ale nikdo nás neoslovil, že bychom si ještě něco objednali nebo podobně. Nakonec jsme se rozhodli zaplatit a odejít. Prostředí fakt hezké, ale prostředí, naleštěné sklenice a příbory nedělají ještě z hotelu pětihvězdičkový hotel. Ten spočívá v něčem jiném. Jinak ještě poznámka, po celou dobu večere na stole zůstal košíček od pečiva a použitá nádoba od předkrmu. A do svícínků na stole by možná nebylo od věci vložit lepší svíčky, a ne ty nejlevnější, kde navíc byl celý hliníkový kalíšek vidět.
Dobrý den, děkujeme Vám za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku a námi nabízených služeb. Dovolte nám prosím vyjádření k následujícím bodům vaší recenze. na přípravu "lososového tataráčka" není používána žádná spojovací a nastavovací hmota (máslo, pomazánka, pomazánkové máslo sýr), jedná se pouze o čerstvě nasekané kousky lososa dochucené cibulí, bylinkami a kořením. Celou záležitost jsme zpětně několikrát monitorovali a prošetřovali. Ze záznamů kamerového systému je evidentní, že Vám byl donesen hlavní chod po 11 minutách od odnesení předkrmových talířů, ihned po servisu hlavního chodu Vám byla donesena nápojová objednávka. Čerstvost a kvalita je naší největší prioritou. Mraženou zeleninu u nás nepoužíváme. Dovolte nám se jménem celého týmu restaurace omluvit, za vzniklé potíže s přestavováním nábytku, vzhledem k velikosti restaurace je pro nás prostor největším "kamenem úrazu a nepřítelem" zvláště ve dnech, když máme rezervace o větším počtu lidí. Z opětovného prošetření kamerovým záznamem jsme zjistili, že Vám byl dezert donesen do 11 min, což je při přípravě fondantu běžná doba, neboť tento dezert je připravovaný na objednání, tak aby byla zaručena jeho 100% kvalita. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a budeme velmi potěšeni Vaší budoucí návštěvou. Děkujeme
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Celé prostředí bylo úžasné!!
Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení našeho podniku. Budeme se na Vás těšit při další návštěvě
S pozdravem Tým Hotelu General
Jídlo nebylo špatné, ale byl to takový průměr… Nejlepší byl dezert ☺ ten byl vynikající.
Studený předkrm, který měl být rozpecený kozí sýr a řepa.
Dobrý den, děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější, proto doufáme, že při Vaší další návštěvě budete více spokojení. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný a ničím nerušený víkend.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Vše perfektní, personál vynikající a jídlo velmi chutné. Určitě zopakujeme
Dobrý den,
Velmi Vám děkujeme za milé hodnocení a budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem Tým hotelu General
Vzhledem k tomu, že se jedná o 5* hotel, který má nastavené ceny hodně vysoko, musím být více kritičtější než u levnějších restaurací.
Obsluha: Vynikající! Pan číšník, byl velmi zdvořilý a milý. Velmi hezky nám přichystal stůl a celou dobu se o nás náležitě staral. Tady není co vytknout.
Jídlo: průměr. Vzhledem k tomu jak honosně se restaurace tváří, jsme čekali nějaký wow efekt, ale ten se nedostavil. Jídlo se rovnalo průměrné pražské restauraci. I levnější restaurace dokáží v dnešní době uvařit jídlo na úrovní o několik levlů víc. Za ceny, za které jídlo běžně v této restauraci nabízí jídlo určitě nestojí.
Pro zájkazníky slevomatu mají připravený jidelní lístek s jídly dle voucheru, což je naprosto v pořádku. Ale z druhé strany tohoto lístku mají „vinný lístek“ s nabídkou 3 druhů vín, kdy nejlevnější stojí 650 Kč. Na webových stránkách jde ovšem najít obsáhlejší vinny lístek, kde cena lahve vína začíná na 350 Kč. Tento lístek nám ale nabídnut nebyl. Působí to tedy dojmem, že chtějí z klientů slevomatu vytáhnout více peněz. Rád bych dodal, že nemám problém připlatit si za kvalitní víno, jen mi přijde nefér, podbízet zákazníkům, kteří si koupili voucher dražší vína, než běžným zákazníkům.
Z hlediska poměru cena/kvalita bych tento podnik nedoporučil.
Dobrý den,
v prvé řadě Vám velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Velmi nás těší Vaše spokojenost s naším servisem, která je pro nás jednou z priorit a mottem naší restaurace. Naším cílem je vždy spokojený zákazník, který je pro nás nejdůležitější, doufáme, že Vás při příští návštěvě naše gastronomie překvapí více a budete spokojenější. Na závěr mi dovolte vysvětlit výše popisovanou událost s vinným lístkem. Nabídka, která pro vás byla připravená byla tzv. speciální nabídka, doporučená k nabízeným pokrmům, běžný vinný lístek je každému hostovi přinesen, host tak má tedy na výběr z celé naší nabídky. Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit, že Vám nebyl tento lístek donesen. Jednalo se o pochybení pana číšníka. Tato skutečnost pak mohla tedy ve Vás vyvolat výše popisované pocity. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team
Vše bylo perfektní
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Hotel General team.
Velmi milá obsluha a příjemné prostředí
Dobrý den,
děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás hnacím motorem k lepším výsledkům. Budeme se těšit na Vaší příští návštěvu.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Prostředí, obsluha, jídlo.
Po předkrm jsme už nemohli, mezi jidlem jsme si dávali pauzy. Je to dost syté, ale výborné. Za výbornou obsluhu jsme dali nějaké dysko. 👌Čisté, útulné a romantické místo.
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za Vaší pozitivní recenzi. Jsme velice rádi, že jste byli se vším spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás nejlepším ohodnocením. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Prostředí, jídlo
Dobrý den,
mnohokrát děkujeme za pozitivní recenzi a čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti a budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Kvalita personalu a perfektni jidlo!
Dobrý den,
děkujeme mnohokrát za milé hodnocení. Jsme velice potěšeni, že se Vám u nás líbilo. Taková pochvala je pro nás tím nejlepším ohodnocením. Děkujeme!
S Pozdravem
Tým Hotelu General