Jízda ve Ferrari 458 Italia, Ferrari FF nebo v Lamborghini Gallardo LP560–4
Přehled nabídky
Některé hřebce mohou i zadané ženy obdivovat bez hrozby žárlivosti partnerů. Musí ovšem pocházet ze stáje Ferrari či Lamborghini.
Koluje vám v žilách horká krev? Pak vás asi poklidné odpoledne s šálkem čaje v ruce z nudy nevytrhne. Zato pořádné burácení motorů vaše zorničky rozšíří euforií. Zkroťte divoké koně pod kapotou Ferrari 458, Ferrari FF nebo Lamborghini Gallardo – čeká vás 15 až 60 minut parádní akce.
Jízdu plnou adrenalinu si vychutnáte na speciálně navržených okruzích v běžném provozu v Praze, Brně, Olomouci nebo Ostravě.
Nově můžete jízdu absolvovat také v šedém Ferrari FF. Tento dvanáctiválec má 659 koní (dokonce víc než Ferrari 458 Italia) a jako jediné Ferrari je vybavený čtyřmi sedadly. Na zadní sedačky tak můžete vzít až dva spolujezdce zcela zdarma. Pokud budete chtít svézt děti, nezapomeňte si s sebou přinést autosedačku.
Jak jízda probíhá?
Jednoduše, rychle a hlavně nezapomenutelně. Nejprve si zarezervujete termín. Můžete využít on-line rezervační formulář, ve kterém se ihned dozvíte, v jaký den a hodinu je možné vyrazit. Další možností je si svou jízdu objednat telefonicky či mailem. Nepodepisujete žádné směnky, neskládáte žádné kauce.
Až přijde den D, vydáte se na místo určení. Po vyřízení běžných formalit už vám nebude stát nic v cestě. Nejprve se můžete s vozem vy i vaše rodina vyfotit, poté vás zkušený instruktor s vozem seznámí a odpoví na vaše otázky. Co se bude dít, než vyrazíte?
Na začátku přijdete k check-inu a seznámíte se s vedoucím, který vás bude celým zážitkem provázet a kdykoliv budete cokoliv potřebovat, na startovním místě bude pro vás. Po seznámení se s vedoucím si vás převezme jedna z hostesek, se kterou vyřídíte potřebné formality a která ráda zodpoví na všechny vaše dotazy. Vyplnění smlouvy je standardní záležitost, nejpodstatnější jsou dva body: pokuty jdou na vás a v případě nehody hradíte 10% spoluúčast. Nemusíte se však bát, instruktor se postará o to, aby ani jedna z těchto situací nenastala. Před jízdou budete mít prostor se s autem vyfotit. Proběhne také instruktáž, kterou uvidíte na tabletu. Instruktor vám před jízdou ale ještě jednou vše zopakuje a vysvětlí. Můžete se ho před vyjetím na cokoliv zeptat, abyste se při jízdě cítili dobře a bezpečně. |
Pak už se stačí jen nadechnout, zapnout pás, sešlápnout plyn a užívat si zvuk koní pod kapotou. Instruktor vás nejprve vezme na prázdné okresní cesty s ostrými zatáčkami, na kterých si vyzkoušíte přilnavost pneumatik, tuhost podvozku a nepřekonatelnou reakci volantu, kterému budete pánem. Sporťáky jsou samozřejmě „vybaveny“ i dálniční známkou, takže se vydáte k nejbližšímu dálničnímu nájezdu. Na dálnici pořádně popustíte svému hřebci uzdu a zažijete úžasnou akceleraci.
Supersporty se sice dají zkrotit, ale jejich divoká duše jim zůstává. Proto se po celou dobu jízdy o vaši bezpečnost bude starat zkušený instruktor.
Celá akce není omezena pohlavím ani věkem. Jediné, co budete potřebovat, je řidičský průkaz skupiny B a odvaha zažít něco úžasného. Ale nic není ztraceno ani v případě, že řidičák nevlastníte, nebo se na samostatnou jízdu prostě necítíte – v tom případě do vozu můžete nastoupit jako spolujezdec a jízdu si užít s profíkem za volantem.
Jízdy probíhají v běžném provozu. Proč je jízda v běžném provozu tím nejlepším způsobem pro řízení supersportu? Jízdy na okruhu jsou několikanásobně dražší a v autě tak strávíte nesrovnatelně kratší dobu za vyšší částku. Na okruhu je potřeba mít určité znalosti a zkušenosti. Je třeba dodržovat závodní stopu, sledovat další závodníky, neustále hlídat rychlost (jedete po 15 m široké prázdné cestě, kde je velmi těžké vnímat rychlost. Řítíte se rychlostí 200 km/h, ale pocitově je to zhruba 120 km/h. Poté přijde zatáčka, ale vy už nestíháte brzdit… I z těchto důvodů to na okruhu většinou funguje tak, že první kolo řídí instruktor a druhé vy. Za 4 minuty, co řídí instruktor, a 4 minuty, co řídíte vy, se zkrátka nedá vše uvedené naučit. Další nevýhodou je to, že na okruhu se auto nedá pojistit. V případě nehody jste tak zodpovědní za hodnotu vozidla v plné výši. Naopak na běžný provoz jste zvyklí, víte, jak se v něm chovat a co od něj očekávat. V autě strávíte delší čas, takže máte více prostoru, abyste se s ním sžili. A především: auta byla stvořena pro jízdu na okresních cestách. Když se jde majitel Ferrari o víkendu ve svém skvostu projet, auto vezme na okresní cestu. A ví přesně, proč to dělá. Okresní cesty jsou plné ostrých zatáček. Do zatáčky je potřeba zprudka zabrzdit. V zatáčce zažijete velké přetížení: auta totiž neuvěřitelně „drží“ a zákrutu je tak možné projet velmi rychle. A za zatáčkou? Tam zase zprudka na plyn, kdy vás až 570 koní zatlačí do sedačky – jako když startuje letadlo. Následuje rovinka a za ní další zatáčka. Brzda. Přetížení. Plyn. Rovinka. A zas a znova. Přesně o tom je jízda v supersportu! Část trasy ale vede i po dálnici, abyste zažili i vyšší rychlost. |
Nejlepší film ve vaší sbírce
Přesně takto můžete nazývat záznam své divoké jízdy. V každém voze jsou nainstalované dvě kamery v HD rozlišení – jedna zaznamenává vás, druhá snímá jízdu z pohledu řidiče. Kdykoliv se tak můžete na paměťové kartě pochlubit známým a znovu si se zatajeným dechem připomenout tenhle adrenalinem naspeedovaný den, který dostanete zaznamenaný.
Kde se jezdí?
- Praha – areál čerpací stanice Gulf Oil
- Brno – areál parkoviště Fit4All
- Olomouc – areál obchodního centra Olomouc CITY
- Ostrava – areál parkoviště Motobar Bravantice
Podívejte se na termíny jízd pro jednotlivá města.
Ferrari 458 Italia
- Objem motoru – 4 499 cm³
- Maximální výkon – 425 kW (570 koní)
- Max. točivý moment – 540 Nm
- Zrychlení 0–100km/h – 3,4 s
- Maximální rychlost – 325 km/h
Lamborghini Gallardo LP560–4
- Objem motoru – 5 204 cm³ V10
- Maximální výkon – 412 kW (560 koní)
- Zrychlení 0–100km/h – 3,7 s
- Maximální rychlost – 325 km/h
Všechny novinky a aktuality najdete na Facebooku.