Dovolená v Nízkých Tatrách: polopenze a koupele ve venkovní finské kádi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěli bychom k vám přijet v termínu 28.-30.10.2018. Máme dvě děti ve věku 7 a 12 let. Bude to možné? Jak je to s využíváním kádí pro děti a cena?
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,mate volný pokoj od 2.10 do 5.10 s manželskou postely a poprosim o nějaký větší pokoj všude na vašich recenzích se píše ze jsou pokoje malé.pokud ano hotel objednam.dekuji
Dobrý den, Jiří, Vámi vybraný termín máme v tuto chvíli k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Ověření dostupnosti varianty pokoje je potřeba provést přímo na recepci hotelu na telefonu +421 44 553 55 55 nebo e-mailem recepcia@bjornsonka.sk Pěkný den
Dobrý den, máte volný termín od 9.9. do 12.9. ? Rádi bychom k vám přijeli s přítelem. Děkuji Přehnilová
Dobry den,
ano mame volne, k dispozicii su izby 2-lozkove s oddelenymi postelami, aj izby
rodinne
Dobrý den, malý pejsek se k pobytu připlácí? Pokud ano, kolik stojí (např. 3 noci)? Děkuji, Simona
Dobry den,
poplatok za psika je 5,00€ / noc.
Dobrý den, je možné koupit 2 vouchery a objednat termíny za sebou?? ( abychom u vás byli celý týden) Děkuji
Dobry den,
ano samozrejme, je to mozne.
Dobrý den, máte prosím volný termín na konci prázdnin 31.8. – 2.9.? Přijeli bychom s manželem a dcerou 12 let. Děkuji.
Dobry den,
volne izby mame az o jednu noc neskor, od 1.9.2018.
Dobrý den, prosím Vás, rádi bychom k Vám jeli od 27–30.9. Je to možné? Děkuji Marková
Dobry den,
zial pozadovany termin je uz vypredany.
Dobrý den, máte volný termín mezi 19.8. A 25.8. Přijeli bychom s manželem a 8letou dcerou.
Dobry den,
zial kapacity su uz vypredane.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jtermín od 15–19.11. Je možno rodinný pokoj pro +2 děti (7,9let),doplatek jsem zaregistrovala. Lze doplatek za děti nějak napsat na fakturu? Chtěla bych to zaplatit přes Sodexo benefit (Tak jako na Slevomatu)
Dobrý den, Stanislavo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Ohledně doplatku je potřeba kontaktovat přímo hotel. Pěkný den