25–40% sleva na FlixBus: všechny autobusové linky přes Ostravu a Olomouc
Hodnocení podniku FlixBus CZ s.r.o.
Vyrazili jsme Flexibusem z Ostravy do Vidne, autobus perfektni, jen cesta trvala hrozne dlouho, vsude kolony, ale to clovek neovlivni. Priste uprednostnime vlak.
Trochu komplikovana vystupni a nastupni zastavka ve Vidni.
Bohužel jsem se nechal zlákat dumpingovou cenou a doplatil jsem na to…
Na začátku srpna (9. 8.), když vnikl problém s tím, že FlixBus vydal neplatný voucher, který prodal Slevomatu a ten jej prodal mě, tak na zákaznické lince společnosti FlixBus mě bylo několikrát řečeno a byl jsem několikrát ujišťován, že mám napsat email na zákaznickou podporu FlixBusu, ať je to černé na bílém a že mi skutečně tu slevu 40% proplatí (265 Kč). Já tomu nevěřil, proto jsem se ptal zákaznické linky raději několikrát a pokaždé mi bylo potvrzeno, že zpráva bude předána ekonomickému oddělení FlixBusu, které mi peníze proplatí. Dodnes (2. 10.) se tak nestalo. Opět mě FlixBus jen a pouze zklamal a ujistil v tom, že funguje v rozporu s lidským rozumem a cestující je pro něj pouze (s prominutím) tzv. „dojná kráva“ na penízky a když se stane problém, tak na zákaznické lince začnou zvedat telefony cizinci, aby se člověk nemohl domoci svého práva (když jsem se dožadoval přepojení na někoho, kdo umí česky, odpověděli, že to není možné) a když už cestujícímu něco zákaznická linka po nesčetném počtu urgencí opakovaně slíbí a člověk napíše dopis na zákaznickou podporu, přijdou mu jen automaticky vygenerované emaily (výjimečně v češtině) a peníze v čudu (čti v peněžence FlixBusu).
Tímto můj zájem o FlixBus je (stejně jako jejich zákaznická podpora) na bodě mrazu. FlixBus už nikdy více a raději podpořím kohokoli jiného na českém trhu (dokonce raději i České dráhy).
Slibuji, že se o své negativní zkušenosti s FlixBusem podělím s co největším množství lidí, webů, recenzí, aby i ostatní lidé nenaletěli jako já a nepřišli o své penízky.
-------------
Toto hodnocení se týká pouze FlixBusu a nikoli slevomatu (který se vždy zachová fér)
Zkušenost – Příště využiji konkurenci.
Slyšel jsem spoustu negativních ohlasů na Flixbus, ale nechtělo se mi tomu věřit, tak jsem sáhl právě po Flixbusu, z důvodu spolupráce se Slevomat.cz. Opravdu to byla chyba, ale pokud nebude nutno, rozhodně využiji raději služeb konkurence, která nabízí za stejnou cenu mnohem více komfortu a serióznosti, né takový chaos.
Na rozdíl od konkurence dělá Flixbus téměř vše špatně.
Jízda Katowice (Letiště) – Praha Zličín.
Zpoždění 15 minut.
Nefunkční klimatizace.
Nepříjemní spolucestující.
Nedostatek komfortu. (Téměř žádná zásuvka)