Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
1 nebo 2 hodiny v privátním wellness a případně lahev sektu pro pár
Hodnocení podniku Royal Court
Byli jsme nekolikrat, prostredi hezke, personal radeji nehodnotim..
Jako stali zakaznici bychom ocekavali od personalu profesionalni reseni problemu.
Prodavali jste na webovem portalu vouchery s platnosti do konce cervna, bez jakekoliv zminky, ze bude spa v rekonstrukci.
Pote, co jsme chteli domluvit termin, bylo nam z hotelu odpovezeno ze maji 4!! posledni terminy v breznu a od dubna rekonstruuji na dobu neurcitou. Chtela jsem domluvit termin na kveten (nabidnute terminy v breznu se nam naprosto nehodily), bohuzel stejna odpoved – nevime do kdy rekonstrukce bude trvat.
Na otazku jak teda hotel chce situaci resit, mi bylo odpovezeno – kontaktujte slevomat a voucher reklamujte.
Slevomat jsme kontaktovali, na zakaznickem centru mi bylo receno, ze o nicem nevi, penize nevrati dokud nezjisti vice informaci.
Naprosta neprofesionalita a neochota ze strany personalu situaci resit ci jakkoliv jinak nabidnout kompenzaci.
Dobrý den,
opravdu velmi si toho vážíme, že jste naším stálým zákazníkem, ale bohužel tato rekonstrukce je okamžitá a opravdu momentálně nevíme, do kdy bude trvát. Je nám opravdu moc líto, že ve Slevomate o tom nevěděli, ale ted¨by už měli Vám s vrácením voucheru pomoct. Doufáme, že situace bude vyřešena co nejdřív.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Hodnocená nabídka: Romantika a relax v privátním wellness pro dva
Luxusní, sice nás pustila paní recepční o 15 minut později, ale taky čas byl vynahrazen pozdějším odchodem. Spokojenost :)
Dobrý den,
velice děkujeme za tak krásný názor na náš Hotel. Ještě jednou chtěli bzchom se omluvit za pozdější příchod. ale jsme rádi, že tuto situace spolu vyřešili. Děkujeme za Vaši návštěvu a moc se těšíme na příští setkání.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
milý personál, hezké prostředí, chutné jahody
sauna nebyla předehřátá a požadované teploty dosáhla, až když jsme odcházeli; nedostali jsme skleničky na šampaňské a museli jsme pít z hrníčků na čaj (jeden hrníček měl rozbitý okraj); šampaňské bylo teplé; nefungoval fén; koupila jsem tento zážitek jako narozeninový dárek a tyhle „drobnosti“ mě zklamaly
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za to, že jste vybrali náš wellness jako dárek. A jsme šťastní, že prostředí a ochotný personál se Vám líbili. Chtěli bychom se velice omluvit za teplotu sauny, nádobí a šampaňské, byla to opravdu naše chyba a příště jistě budeme věnovat vic pozornosti. Doufáme, že Vás brzy znovu budeme moci uvítat, abychom měli šance Váš názor zlepšit.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Vse v poradku. Vse ciste, zapalane svicky a teply caj. Klidny prostor, zadny hluk
Jen na recepci by mohly byt prijemnejsi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za hezké ohodnocení našeho wellnessu. Jsme moc rádi,že se Vám u nás líbilo,jen škoda, že nenapsali jste široce o recepce, abychom o tom promluvili. Ještě jednou děkujeme a doufáme,že se budeme moci těšit na Vaši další návštěvu.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Milý personál
Příjemné prostředí
Dobrý den,
děkujeme Vám za milý názor na wellness hotelu Royal Court a náš ochotný personál. Těšíme se na Vaši příští návštěvu:)
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Moc krásné a příjemné prostředí. Doporučuji zajít ale spíš večer.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za tak krásné hodnocení. Jsme potěšení, že náš wellness se Vám líbil a s velkou rádosti přivítáme Vás příště.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Velmi příjemné prostředí a milá slečna na recepci
Menší komplikace s rezervací
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za tak krasné hodnocení wellnessu a ochotného personálu. Budeme velmi rádi, když nás brzy opět navštívíte :)
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM