Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte prosím volný termín od 13.9.-16.9. čtvrtek až
neděle? 2 osoby. Děkuji za info. S pozdravem Vanorek
Slevomat.cz
Dobrý den, pane Tomáši. Termín jsem ověřila v pensionu a momentálně
je stále možné si na toto datum ubytování zarezervovat. Pro rezervaci se
prosím obraťte přímo na Pension Šejko. Hezký den
Ondřej Mour
Dobrý den, máte volný pokoj v termínu 22.-24.9.? Děkuji
Pension Šejko
Dobrý den
tento termín je vyprodaný , je možný pobyt od 23.9.-25.9
děkujeme
Pension Šejko
dobrý den
tento termín je již obsazený
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte prosím volný termín od 13.9.-16.9. čtvrtek až neděle? 2 osoby. Děkuji za info. S pozdravem Vanorek
Dobrý den, pane Tomáši. Termín jsem ověřila v pensionu a momentálně je stále možné si na toto datum ubytování zarezervovat. Pro rezervaci se prosím obraťte přímo na Pension Šejko. Hezký den