totální selhání obsluhy, Večer jedna pracovnice volala, zda můžeme přijít o hodinu pozdeji, moc se to nehodilo, tak jsem se domluvila na 30 minutách a že zavolá až na pobočce bude, že zatím asi budeme v okolí v autě čekat. Druhý den nikdo nevolal, tak jsme s domluveným zpožděním přišli a tam naštvaná JINÁ kolegyně, že o posunu času od kolegyně neví a marně na nás čeká … !!! Museli jsme tedy zbytečně přijít o 30 minut placeného času. Z našeho časovémo harmonogramu nešlo posouvat :-(
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Situaci jsem prověřil a bohužel jsem se nedopátral nějakého rozumného vysvětlení od recepční.
Recepční, která Vám mněla volat už v našem teamu není, a recepční která byla přítomna při vašem příchodu, mi sdělila, že si něco takového pamatuje, prý Vám volala ohledně Vašeho zpoždění, ale netušila důvod. Recepční mi sdělila, že rezervace nebyla z naší strany zkrácena a prodloužení bylo možné, jelikož další rezervace začínala až za dvě hodiny po Vaší rezervaci.
Koukal jsem, že to nebyla Vaše první návštěva a věřím, že vždy bylo vše v pořádku a že k žádnému nedorozumění už nedojde.
Ještě jednou se omlouvám, bohužel nejsem schopen dohledat co se stalo a proč.
U příští rezervace Vám nechám připravit dárek jako kompenzaci pro případ, opravdu byla chyba na naší straně.
S pozdravem a hezký den Wellness Ďáblice