Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v romantickém zámečku z 18. století s výhledem na panorama Krkonoš
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@palacnawodzie.pl nebo na tel. +48 75 755 70 31 nebo +48 885 919 652. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- 1 dítě do 2,9 let na posteli s rodiči zdarma včetně polopenze.
- 1 dítě do 11,9 let na přistýlce zdarma včetně polopenze.
- Každé další dítě 3-8,9 let 89 PLN/noc včetně polopenze.
- Každá další osoba od 9 let 129 PLN/noc včetně polopenze.
- Na vyžádaní možnost zapůjčení dětské postýlky, dětských ručníků a polštářů.
- Domácí mazlíčci: Malá plemena: 50 PLN/noc Střední a velká plemena: 100 PLN/ noc.
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobý den, chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín od 28.9. – 30.9.2018 nebo nějaký víkend v říjnu pro 2 dospělé a 1 dítě 8 let, děkuji za odpověď, Křivánková
Dobrý den, paní Křivánková, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) V říjnu a listopadu je volných termínů spousta :) Pěkný den
Dobrý den,
máte ještě volný termín pro 2 osoby od 2.10. – 5.10. na čtyři
dny?
Děkujeme
Dobrý den, Jiří, Vámi vybraný termín máme aktuálně k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den,
uhradila jsem kartou pobyt 28.-30.8. – online rezervace. Nepřijde mi
žádné potvrzení o úhradě? Mám jen kód voucheru? Stačí to předložit
na recepci při nástupu? Děkuji Rašínová J.
Dobrý den, paní Rašínová,
pokud máte rezervaci přímo na termín a máte ve Vašem emailu potvrzení
rezervace s číslem voucher, nemusíte již dále nic dělat =) Stačí se na
recepci ohlásit na své jméno. Pokud byste ale měla voucher otevřený –
bez termínu – je nutné si termín zamluvit telefonicky nebo e-mailem.
Přeji krásný den, Adéla
Dobrý den,
máte ještě volný termín pro 2 osoby od 27. 8. – 2. 9. na dva, až
tři dny?
Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Karolíno,
v online kalendáři u nabídky vidím, že má hotel stále volno v termínu
27.8.-30.8.2018 =)
Přeji krásný den,
Adéla
Dobrý den, dočetla jsem se, že dítě do 11,9 let je Zdarma i s polopenzí platí i to, že má neomezený přístup wellnes??
Dobrý den, Nikolo,
pokud s sebou budete brát jedno dítě do 11,99 let, má pobyt, včetně
polopenze a služeb zdarma =)
Mějte se krásně!
Dobrý den,
Byla by možnost při zakoupení voucheru pro dvě osoby přikoupit třetí
osobu na přistýlce? V termínu 14.-16.9.2018?
Děkuji za odpověď Kourková
Dobrý den, paní Moniko,
balíčky u nás jsou koncipovány pouze pro 2 dospělé osoby. V případě,
že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost
telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
Hezký den,
Adéla
Dobrý den, jaký je doplatek, pokud bych chtěla vzít 2 děti ve věku 4 a 6 let? 1 je zdarma a druhé? Děkuji.
Dobrý den, paní Martino,
1. dítě máte zdarma a za druhé se doplácí 89PLN/noc – v této ceně
je zahrnuta i polopenze.
Přeji krásný den!
Adéla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zdali by bylo možné koupit voucher s využitím pro příští rok ?
Předem děkuji za odpověď
S pozdravem Jirka D.
Dobrý den, Jirko,
vouchery z této nabídky jsou platné pouze do konce listopadu 2018, po té je již nelze využít. Delší palnost u těchto voucherů zatím není v plánu, je mi líto. Poradím ale, že si nabídku můžete uložit do oblíbených a pokud se bude nabídka opakovat – třeba nová nabídka s delší platností, upozorníme Vás na ní e-mailem.
Přeji krásný den,
Adéla