Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Čerstvé mořské plody a ryby z grilu pro dva u Emy Destinnové
Hodnocení podniku Restaurant U Emy Destinnové
Dříve výborný podnik. Nejlepší ryby a mořské plody v Praze :-)
Tentokrát se večeře příliš nevydařila. Bohužel, restaurace nemá zájem, nekomunikuje, žádná omluva, nic.
A jaké že bylo naše posezení? :-P
.......
Vážený pane majiteli,
dovoluji se s Vámi podělit o zážitek ze včerejší večeře ve Vaší restauraci. V duchu rčení „Jste-li spokojeni, řekněte ostatním. Nejste-li spokojeni, řekněte nám.“
Přišli jsme na 20. hodinu tak, jak byla naše rezervace. Někdo mírně později, okolo 20:20.
Objednání proběhlo příjemně a rychle.
Schylovalo se k přípitku, tři sklenky s aperitivem již obsluha donesla.
Na dalších sedm jsme čekali přes hodinu. Obsluha v restauraci přítomna byla. Stihla i donést jídlo k jinému stolu, páru, který přišel později než my.
Dočkali jsme se. Sklenka s aperitivem stála před každým z nás.
Večeře tedy mohla začít, okolo půl desáté, přípitkem nechlazeným Crodinem, bez ledu, bez dekorace. Ti, co si dali portské, zvolili lépe.
Poté jsme dostali i čaj, objednaný zhruba před hodinou, a začali se těšit.
Stačila další zdvořilá žádost a ještě před desátou se na stole objevily čtyři, možná pět ošatek s dobrým čerstvým chlebem a máslem.
Bylo jasné, že naše desetičlenná skupinka neodejde s prázdným břichem.
O chvilku později předkrmy a za další moment – hlavní chod.
Je to tady. Jídlo vypadá vskutku lákavě.
Ne tak podivný závan rybiny a vlhkého hadru, nesoucí se společně s talíři mořských plodů. Co to je???
Jedna z dam se vzápětí ohradila, že treska je přesolená. Druhá skutečnost potvrdila.
Za mě:
1) Treska byla skutečně podivně slaná. Snad máčená ve slané vodě a poté opláchnutá?
2) Mečoun nepatřil na talíř, ale do odpadkového koše. Staré rybí maso!!!
3) Vaše restaurace je další v pořadí, kde též otevřená škeble může být zkažená.
4) Losos byl chutný
Obsluhu jsem na tuto nepříjemnost upozornil. Potvrdila, že mečoun je cítit divně. Byla upřímně rozpačitá, snad se s takovou situací ve Vaší restauraci ještě nesetkala.
Požádal jsem ji, ať nechá k masu přičichnout kuchaře. Zřejmě to během přípravy jídel nedělá, vaří s kolíčkem na nose?
Jak může kuchař něco takového připravit a položit na talíř?
Jak může obsluha takové jídlo donést ke stolu?
Jak může obsluha argumentovat, že toto maso nosí celý večer a nikdo si neztěžoval? Využíváte zákazníků na testování čerstvosti? Dokud si zákazníci nestěžují, je maso čerstvé, ač již zavání?
Obsluhy se přesto zastávám. Snad byla opravdu v podobné situaci poprvé a opravdu nevěděla co dělat se zavánějícím masem na talířích hostů a opakovaně se omlouvala za to, že maso je cítit.
Názor kuchaře bohužel nezazněl. Kuchař prý již v restauraci nebyl.
Zřejmě utekl zadním vchodem.
Obsluha nám jako omluvu dala dárkový poukaz do Vaší restaurace.
Milé, děkuji.
Dovoluji si Vás, vážený pane majiteli, požádat o Vaše stanovisko k ne zcela vydařené rodinné večeři, popsané na přecházejících řádcích.
A též o Váš názor, jak byste Vy osobně naložil s dárkovým poukazem do Vaší restaurace:
– Zarámečkoval a vystavil jako památku na bývalou výbornou restauraci s tím, že časy se mění?
– Věnoval potřebným?
– Přijal jako výzvu ála „úniková hra“?
– V důvěře se do restaurace vrátil a poukaz využil pro sebe?
Vážím si provozovatelů kvalitních rodinných restaurací a chyba se občas stane každému. Je dobře se o ní dozvědět jako první.
S pozdravem
Martin Šafář
P.S.: Zpráva pro Vás se psala lehko, ač je mi stále podivně těžko. To se občas po jídle stane…
Pěkné prostředí, milá hudba, příjemná obsluha
tuhá chobotnice
Výborně připravenéa ochucené mořské plody i ryby.
Není co vytknout
S tímto dárkem jsem udělala radost, jídlo bylo výborné, velká porce, příjemné prostředí a starostlivá obsluha.
kvlita jídla , servis, prostředí
Velmi dobré jídlo, příjemná obsluha
Všechno, ale hlavně vynikající a příjemná obsluha
Je škoda, že do tak skvělé restaurace skoro nikdo nechodí