Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Manikúra či pedikúra s lakováním a masáží jako bonus
Hodnocení podniku Royal Jasmine Spa
Prostředí pěkné
Vadilo mi že tam kromě mě byla i jiná klientka..
Mám radši soukromí..
Lak se mi krátce po nalakovani odrel..
Příjemné prostředí…
Trochu krátká trvanlivost laku… Již se loupe…
Vše v pořádku, slečna byla šikovná. Výborný drink – studený čaj s dobrými ingrediencemi.
Příjemné prostředí a obsluha!
Takřka nic. Jen dostupnost z práce.
Čekala jsem víc jak měsíc na objednání. Výsledek byl velice špatný- nejhorší pedikúra v mém životě. Nepříjemné prostředí. nucení k nákupu další služby. Podprůměrný zákaznický servis- nikdy více.
Příjemná manikerka, výborná služba i dostupnost sluzby
luxusni salon v centru prahy. slecna moc mila. moc hezke a prijemne prostredi. jako bonus jsem mnela aroma lazen. velice spokojena
-
Chyběla masáž
tragédie, tragédie, tragédie. Salón má tragicky plno, čekala jsem 3 týdny a pak jsem 2 hodiny dopředu dostala zrušení rezervace. Když volám znovu, abych domluvila nový termín, tak mi chtějí dát termín za další 2 měsíce?! Už nikdy v životě.
Nejhorší špína co jen muže byt. Toto si rika o kontrolu z COI. Slevomat by se mel poradne zamyslet jestli toto opravdu patří do jeho nabídky.
milý personál, příjemné prostředí
trochu mě zarazilo, že pedikúru prováděl muž, ale na druhou stranu je třeba říct, že odvedl kvalitní práci vč.lakování
Nedá se dovolat, a když se konečně dovoláte, tak nemají volné termíny. Žena chtěla na manikúru co nejdříve, takže hned co voucher dostala, se snažila objednat do salonu, ale nejdříve dlouho nikdy nebral telefon a pak bylo první volné místo nabídnuto až ke konci platnosti voucheru a to se objednávala okamžitě po obdržení voucheru.
Nejhorší pedikúra kterou měla v životě. Nedoporučuji. Vyhrazené peníze
Vzhledem k tomu, že mi nepřála doprava byli ochotní a posunuli mi to o 15min s tím že o něco přijdu. Salon je velmi dobře umístěný. Prostory salonu – konkrétně pedikůry byly stylové, ne však 100% čisté. Žádný welcome drink se nekonal. VIP relax zonu přesunuli na konci k recepci a dostala jsem hrnek rozlitého čaje. Samotná pedikůra byla dobrá, mladý muž odvedl práce hezky a dobře se s ním komunikovalo.
Nejspíš větší očekávání a pak bohužel odchod s divným pocitem. I tak doporučuji tento salon pokud nejste zvyklí na to, že se vám víc věnují a snaží se splnit vše co slíbili.
Nebylo mozne vyuzit masaze kvuli casu pedikerky ani koupele nohou jelikoz jsem vyuzila lakovani nehtu a pote ve vode by se mi lak znehodnotil :(
Musím říct, že jsem byla velmi mile překvapena úrovní celého salonu a PROFESIONÁLNÍM JEDNÁNÍM. Cítila jsem se jako kdyby se starali o princeznu, od uvítání, uvítacího nápoje, přes milou manikérku. Perfektně odvedená práce. Mohu všem vřele doporučit. Vše čisté, luxusní, uklidňující atmosféra, jedním slovem nic lepšího jsem nezažila!
Přístup slečny pedikérky, na první pracovní den v práci, kdy ona odvedla dobrou práci, kterou jí akorát kazila recepční a časová tíseň.
→ Hned při vstupu jsem obdržela jednorázové bačkůrky typu hotel, které přede mnou použilo nejméně 10 osob, ŠPÍNA…
-->K pedikůře byla masáž, kterou se začínalo. Masérka mi s prominutím nehty poškrábala záda a během těch „úžasných“ 10minut mi 2× do místnosti, kde jsem byla svlečená vlezla osoba, poprvé to byl muž-dle bot, co jsem viděla to byl manager, kterého jsem těsně před tím viděla mluvit s recepční před masáží. Dle slov recepční šel manager místnost a chod masáže zkontroloval, vůbec se mi nelíbilo, že tam ležím a někdo tam leze a ruší. A podruhé během té chviličky tam přiběhla recepční upozornit masérku, že to není hodinová masáž, ale 10minutová.
-->Přejdeme k pedikůře, hlavní náplň mého voucheru. Mladá pedikérka si mě vyzvedla. Usadila mě a nohy byly ve vodní lázni a zase tady pan manager, který musel zhruba 10min oxidovat v místnosti a vysvětlovat vše nové zaměstnankyni – jako by to nešlo udělat někde jinde, ne před zákazníkem. Pedikůra provedena dobře, přestože to byl pedikérky první den v nové práci. Respektive oproti managerovi, recepčním a masérce dělala salonu hned první den lepší jméno. Jen malá výtka, zakoupen byl voucher na pedikuru+lakování, po pedikůře jsem se ptala a co to lakování? Zhruba po 10minutách jednání pedikérky s poblázněnou recepční jsem se dočkala i lakování, ale musela jsem odejít z místnosti neboť byl na řadu další klient, byť lak mi ještě nezaschnul, takže jsem vlezla do těch špinavejch-jednorázovejch bačkůrek, čímž jsem si lak poškodila tak, že by bylo lepší žádný nemít a v těch bačkůrkách šla zpátky na recepci, kde mi byl podán „nápoj“ a neustále vtírající se slečna recepční, která nedokázala pochopit, že se službami jsem absolutně NESPOKOJENÁ a že si ŽÁDNÝ VOUCHER ROZHODNĚ NEKOUPÍM, ani pro sebe a natož ani pro své blízké, kterým bych toto nepřála.
Vy vedení společnosti pochopte, že nečistota ve SPA je fakt peklo a lézt někomu do masérny ještě větší.
Jsem ráda, že se mi nevyskytla na nohou žádná plíseň z té špíny.
Přikládám foto bačkůrek jak by měly vypadat- nákladová cena je 24kč, když už si hrajete na luxus, tak lidem dopřejte aspoň nohy v čistotě a ne v tom KENTUSU – jsem si jistá, že každý si připlatí za nohy v čistotě, než za risk plísně.
Krásné prostředí, připadala jsem si jako princezna. Velmi pečlivá slečna manikérka.