Dovolená pod vrcholem Kriváň a vstup do největšího wellness na Slovensku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je Váš hotel bezbariérový? A máte volný termín 5.10. –
7.10.2018? Měli bychom zájem o dvoulůžkový pokoj s polopenzí a nástupem
kdykoliv.
Děkuji
Rusková
Dobrý deň pani Rusková,
v uvedenom termíne žiaľ nemáme k dispozícii voľné izby. V prípade
záujmu o iný termín pobytu nás neváhajte kontaktovať na adrese rezervacie@hotelpieris.sk.
Hotel nie je bezbariérový. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív
hotela Pieris***
Dobry den, bylo by mozne ubytovani od 27.9. do 29.9.? Dekuji.
Dobrý den, Baro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den. Jednolůžkové pokoje s rozložitelným lůžkem nabízíte typ Standard? Nebo Superior? A dále poprosím o informaci o velikosti pokoje. Děkuji, krásný den
Dobrý deň, pani Simona, v ponuke máme 2 jednolôžkové izby typu Standard a 10 izieb typu Superior, Dostupnosť izieb závisí od zvoleného termínu. Čo sa týka rozlohy, jedná sa o najmenší typ izby, fotografiu nájdete kliknutím na odkaz: https://zlavomat.sgcdn.cz/images/t/1280/35/94/3594968-3c9c53.jpg. V prípade rezervácie alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na rezervacie@hotelpieris.sk. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Dobrý den, máte volný pokoj pro tři osoby v termínu od 28.7. na 4 dny, 3 noci ? Děkuji.
Dobrý den, Radko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den. V pátek 13.7 jsme na slevomatu objednali pobyt u Vás pro 2 osoby na 21–22.7, zaplaceno bylo potvrzené, ale ještě jsme nedostali žádné potvrzení o rezervaci. Děkuji Veihandová
Dobrý deň, pani Veihandová, Vašu rezerváciu evidujeme. Kvôli zaslaniu potvrdenia, prosím, kontaktujte priamo naše rezervačné oddelenie na rezervacie@hotelpieris.sk alebo na telefónnom čísle 00421 914 33 07 33. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Dobrý den,2 osoby,2 noci,3 dny,od 19–22.7.2018 bylo by možné ?
Dobrý deň, pán Kotlár, v uvedenom termíne máme aktuálne voľnú ešte dvojlôžkovú izbu. Rezerváciu je možné spraviť si aj online, priamo cez portál Slevomat. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na rezervacie@hotelpieris.sk alebo na telefónnom čísle 00421 914 33 07 33. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Pokoj s rozkládacím lůžkem a polopenzí na2 noci ve všední dny v nabídce nemáte?
Dobrý deň pani Čupelová, žiaľ nie.
V ponuke máme len možnosti:
1. Pokoj s rozkládacím lůžkem a snídaní (všedné dní), možnosť
doobjednania večere za 12€/osoba alebo 2. Pokoj s rozkládacím lůžkem a
polipenzí (kdykoli).
V prípade rezervácie alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na
rezervacie@hotelpieris.sk.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Dobry den, ked je v nedelu check-in az od 15:00, znamena to, ze do wellnes v 4* hoteli nemozem ist uz predtym? Hlavne pri variante na 1 noc by som potreboval moznost prist do hotela uz okolo 12:00 a potom ist rovno na wellness, nech z toho clovek nieco ma :) Ako to teda je u tychro jednodennych pobytov so vstupom do wellness? Naozaj tam mozem ist az po 15:00? Dakujem za info
Dobrý deň pán Viliam,
check-in je od 15:00 a služby je možné využívať až po ubytovaní sa.
Celodenný vstup do wellness v Grand hoteli Permon je možné uplatniť v deň
odchodu aj po odubytovaní sa. V prípade rezervácie alebo ďalších otázok
nás neváhajte kontaktovať na rezervacie@hotelpieris.sk.
S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, kdy bude možnost koupit voucher na příští rok 2019?
Děkuji
Dobrý deň, pani Kristýna, ďakujeme veľmi pekne za záujem o služby nášho hotela. Malo by to byť možné najneskôr do konca tohto mesiaca. S pozdravom a prianím pekného dňa. Kolektív hotela Pieris***