Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Za výlety do Harrachova: 3 až 8 dní s polopenzí v hotelu s relax centrem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na
mailu rezervace@spabilyhorec.cz nebo tel. 485 102 283 či 704 738 738. - Vždy uveďte kód voucheru.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na stravu a lůžko.
- Dětskou postýlku vám půjčí za 100 Kč/den.
- Děti od 3 do 11,9 let platí 450 Kč/noc s polopenzí.
- Děti od 12 let a další dospělá osoba platí ceny dle ceníku.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 parkovací místo/pokoj)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ve dnech 16. 10. – 18. 10. 2018 byl by, prosím, volný
termín – ubytování ve dvoulůžkovém pokoji (manželská postel).
Děkuji.
Dobrý den,
bohužel tento termín je plně obsazen,můžeme nabídnout termíny od
21.10.2018.
Hezký den.
Dobrý den, lze pro platbu uplatnit poukázky Sodexo – holiday pass?
děkuji
Dobrý den, Růženo, pro nákup na Slevomat.cz pomocí vašich benefitů z cafeterie mojeBenefity od Sodexo je potřeba benefity nejprve převést na kredity, kterými jde platit u nás na Slevomat.cz. Platbu papírovou variantou benefitů plánujeme do budoucna :) Pěkný den
Dobrý den,
mám dotaz ohledně termínu 28.-30.9. týkající se volného místa
k ubytování. Chtěl bych celý víkend pokud by to bylo možné?
Děkuji Vám předem za odpověď.
Dobrý den ,
je nám líto , ale bohužel tento termín máme plně obsazen.
Hezký den
Dobrý den ,
Mate volný termín 14.9.-17.9.18 dvoulůzkovy pokoj??
Dobrý den ,
ano v tomto termínuá máme ještě volné pokoje.
Hezký den
Dobrý den, rádi bychom s sebou vzali pejska, roční klidné štěně, váha 30 kg, je povoleno ? popřípadě jaký je poplatek. Děkuji Žáková
Dobrý den, Pavlíno, pobyt s domácím mazlíčkem je možný za 100 Kč/noc. Takže klidně vemte pejska s sebou a užijte si krásný pobyt :) Hezký den
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte volny termín od 17.8–19.8 pro 2 osoby?
Dobrý den
měla bych zájem o ubytování 2 dospělý + 2 děti jaká by byla cena
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Doplatky za děti naleznete na
slevovém portále v sekci děti, bohužel Vám více poradit nemůžeme
jelikož nevíme věk dětí.
Děkujeme
Dobrý den, máte volno pro 2 dospělé kterýkoli termín od pátku do
neděle??
Děkuji
Dobrý den ,
lepší bude kontaktovat recepci a dohodnout se přímo na volných
termínech.
Děkujeme
Dobrý den, mám deseti měsíční ceru je zdarma a máte postilky?
Dobrý den, Jiří, v hotelu Vám dětskou postýlku půjčí za 100 Kč/den. Pěkný den
Dobrý den měli bychom s manželem zájem o pobyt pro 2 osoby na 3 dny
v období od 30.7. do 10.8. Dejte prosím vědět, zda máte volnou kapacitu.
Děkuji
Kazdová
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jestli máte volno od 26.7. Do 28.7.? Děkuji za odpověď.
Dobry den mam obrovsky zajem prijet k vam z celou rodinou myslim tedy 2 dospele 2 deti ve veku 6–14 let + pes termin by nam vyhovoval na tyden od 25.8 prosiim dej te vedet dekuji moc
Dobrý den ,
kontaktujte prosím přímo recepci, ale v tomto termínu máme ještě volné
pokoje.
Děkujeme
Dobrý den, máte volno 28–30 září, 2 dospělí a 2deti? Děkuji za odpověď.
Dobrý den ,
ano v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Děkujeme
Dobrý den, máte prosím volné pokoje pro 4–6 lidí o víkendu 10.-12.8.? Děkuji za odpověď Jana
Dobrý den, máte volný termín 7.9.-9.9. 2018 pro dvě dospělé osoby? Děkuji Ničová
Dobrý den ,
ano v tomto termínu máme volno.
Děkujeme
Dobrý den,prosím,máte volné termíny od 5.8.-10.8.2018? Děkuji za odpověď.Herzigová
Máte volný termín 15.-22.7. pro dvě osoby?
Dobrý večer,
máte volný termín 13.7.-15.7. pro dvě dospělé osoby?
Děkuji
Dobrý den,máte volno pro 2.dospěle osoby od 6.7–8.7 2018.Děkuji F ejfarová
Dobry den,
stalo se mi, ze jsem si objednal rekrecni pobyt(wellnes) a pri rezervaci jsem
uvedl, ze mi to bude hradit zamestnavatel v ramci benefitu (FKSP). Uvedl jsem,
ze bych potreboval vystavit fakturu memu zamestnavateli. Pry to neslo (nechapu
proc). Proto se chci zeptat, zda u Vas je, ci neni problem po objednavce
vystavit fakturu mému zamestnavateli, ktery mi pobyt po schvaleni v praci
zaplati? Dekuji za odpoved…
Dobrý den, jaký je prosím poplatek do wellnes centra, když si zakoupím balíček pro 2osoby na 3dny? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v balíčku máte wellnes od 10 do 18 hodin neomezeně poté za poplatek
200 Kč osoba/hodina.
Váš pobyt končí snídaní.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz na pobyt 27.10–29.10.2018 (2× noci) nebo 28.10–30.10 (2 noci) ? Pro 2 osoby, Děkuji
Dobrý večer,
můžeme Vám nabídnout termín 28.10.-30.10.2018.
Hezký večer