Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Návštěva Prestige Hair clubu: střih, styling, ombre i balayage či keratin
Hodnocení podniku Prestige hair club
Příjemný personál podniku a s výsledkem jsem velmi spokojená, opravdu mám radost. Všem vřele doporučuji :-).
Doba čekání, ale jinak bylo vše super, všem určitě doporučuji!
Všem mohu tento salon doporučit, je vidět že se o své zákaznicky starají a dělají všechno proto aby jste byli spokojené, kadeřnice Nikol je opravdu třída, děkuji moc :-)
Děkuji moc a budu se těšit .Nikol
mozem len doporucit, slecna je pecliva a prijemna. moje vlasy konecne vyzeraju ako vlasy. a pan majitel sa pravidelne chodil pytat, ci este nechcem vino :D
za par mesiacov idem znovu :)
Příjemné prostředí, milí personál, výborná káva
Fajn darek a vše perfektní.
jojo byla sranda diky moc za hodnoceni
Velmi příjemné prostředí a sympatický a ochotný personál! Bylo o mě skvěle postaráno jak co se týče cateringu (výborné víno a káva :)), tak především kvalitou služeb (mám hodně husté a vlnité vlasy, které jsem měla hodně zničené po žehlení, po aplikaci keratinu střih skvěle drží i po týdnu a vlasy vypadají zdravě a uhlazeně). Můžu jen doporučit. :-)
Děkujeme moc Prestige hair club
Nebyla jsem si jistá, jestli je dobrý nápad koupit si voucher do kadeřnictví, které neznám, ale musí, říct, že jsem měla mimořádně šťastnou ruku při výběru. Příjemné prostředí, perfektní přístup k zákazníkům, profesoonální pomoc při výběru nového účesu a střih – prostě jsem si návštěvu tohoto kadeřnictví maximálně užila a s výsledkem jsem víc než spokojená.
Děkujeme moc a budeme se příště těšit Je vždy fajn, když dostanete dúvěru k takové větši upravě . Prestige hair club
Tento nákup hodnotím jako opravdu nejhorší jaký jsem kdy přes slevomat pořídila. Salon rozhodně nemohu doporučit. Do salonu jsem šla hlavně kvůli barvě, kdy jsem kadeřnici řekla, že bych chtěla ombre, kvůli kterému jsem si záměrně voucher koupila. Bohužel, výsledek je velmi špatně nabarvený melír. Jelikož jsem i já někdy velmi skeptická k negativním recenzím přikládám i foto, kde je vidět, že k obarvení ombre se výsledek ani jen nepřiblížil. Přechody jsou v rozpuštěných vlasech markantně vidět. Dále se mi nelíbilo, že v nabídce je nafocený opravdu pěkný salon, tuto místnost jsem měla možnost navštívit pouze při úvodním čekání, jelikož poté vás odvedou do jakési zadní místnosti, která vypadá, že asi prochází rekonstrukcí a pocit z tohoto prostoru byl opravdu negativní a špinavý. Kadeřnice byla nepříjemná, za celou dobu nepromluvila skoro ani slovo, bylo vidět, že nemá absolutně zájem si zákazníka naklonit ba i udržet jako stálého klienta. I přes objednání předem došlo ke zpoždění a na řadu jsem se dostala až o 30 minut později, pán za barem mi sice tvrdil, že mi zaslal tuto informaci SMS zprávou – po odkontrolování čísla jsme ale samozřejmě došli na to, že SMS zaslal někomu jinému. Moje zklamání je opravdu velké a salon výrazně nedoporučuji za 1899Kč mám špatně nabarvený melír, a zastřižené konečky a ani nemluvím o tom, že součástí měla být konzultace a regenerační kůra ke které vůbec nedošlo. Bylo to obrovské zklamání.
Děkuji za hodnocení. Že zkušenosti už vím, že není možné vždy vše naplnit ke spokojenosti všech a zřejmě nervozita,špatná nálada s kterou jste k nám zavítala se na všem promítla. Jako majitel jsem vás přivítal a staral se celou upravu o vás z pozice baru Jen bych dodal ,že info o krátkém zpoždění bylo zasláno na číslo zadané při objednání a jedno číslo nesouhlasilo což nebyla naše chyba. Upravu prováděla Karol, které zcela určitě patří k nejlepším v Praze a je introvert -prostě není to kadeřnice ,které hašteři s klientskou . Úprava byla prováděna v místnosti kde stříhá jen Karol a má prostor se klientskam v klidu věnovat. Foto zde nevidím a jako majitel budu rád když se zastavíte a budu moci udělat něco pro vaši spokojenost.
Z využití tohoto voucheru mám smíšené pocity.
Ale nutno podotknout, že pan majitel se snaží čas strávený v kadeřnictví "zpříjemnit " neustálým se ptanim jestli něco nechcete.
Bohužel převažují ty záporné pocity. Při zakoupení balíčku za 1899,– si pod pojmem individuální konzultace představují něco úplně jiného. Nebyt fotky kterou jsem ukázala jako přibližnou představu, nebyla konzultace vůbec nijaka. Žádná ráda „profesionala“.....
A co mě mrzí asi nejvíce je, že z žádaného střihu podkova, vzniklo krátké nikdo a já vypadám jak koblih 🤣🤣🤣
Voucher jsem dostala jako dárek k narozeninám a popravdě jsem od toho čekala mnohem vic
Dobrý den . to mě mrzi ,ale na naši obranu musim řici ,že již na začatku bylo těžké napnit vaše představy a diskuze mám pocit probíhala dost dlouho. Pokud si pamatuji střih byl minimální ,ale i tak pokud chcete zastav te se a pokusíme se upravit . Popravě je to poučení i pro nás a to proto ,že kadeřnice hned na začátku informovala o složitosti naplnění vašich představ a ja na to měl reagovat . Děkuji za reakci a pokud chcete zastav te se.Prestige.
Pán na baru (nejspíše majitel?) byl velice milý, taktéž kadeřnice, která se mnou ty tři hodiny strávila:-).....
Prostředí mohlo být upravenější; nanášení keratinu (nemám s čím jiným to porovnat) bylo dosti „nevyhovující“… tekutá konzistence všude stékala, bylo to dost nepříjemné:-(
Děkuji za referenci ,na vaše vlasy bylo třeba nanést větši množstvi keratinu a proto to bylo trochu nekomfortní .přesto děkuji a přiště se budu těšit.